Vanheneminen
Miehen mielipiteet vanhenevista naisista, jo 50v, on vastenmielisiä. Hän sanoo kaikkea rumaa, kaikki viittaa siihen ettei iäkäs nainen hänen mielestä ole kaunis, tuskin ihminenkään.
Tämä ahdistaa. Suhde on kestänyt nyt 8kk ja tuntuu etten uskalla olla oma itseni vaan peittelen kauneuvirheitäni. Miehen mielestä olen kaunis, mutta varmaan vihaisi minunkin virheitäni kuin vanhempien ihmisten. Minusta 50v nainen voi olla vielä hyvinkin kaunis, eikä mitään vikaa vaikka ulkoisesti jo vähän roikkuu.
Tämä ahdistaa!!!
Kommentit (10)
dominoiva äiti ja alistuva, heikko isä. Jätä se mies.
Kokeilepa leikillään itse alkaa morkkaamaan keski-ikäisiä miehiä...kaljuuntuvia, harmaantuvia, ryppyjäkin tulee, voi olla vatsakumpua...ja aika monella tuon ikäisellä miehellä alkaa olla erektiovaikeuksia...jne
Tai sitten jätät noin keskenkasvuisen miehen, helppoa vielä kun suhde on noin tuore.
Ahdistaahan tuo, koska sitä itse kukin vanhenee.
Minkä ikäinen miehesi on? Jos hän on hyvin nuori, niin tuo menee nuoruuden piikkiin. Jos jo vähän vanhempi, niin sitten tuo on pelottavaa.
Kyllä vanheva mieskin menettää haluttavuuttaan, iho löystyy, pakarat alkaa roikkua, vatsanahka menee hanurille, erektiokulma laskee. Varsinkin jos lihoo, tiisiit kasvaa ja rupeaa roikkumaan. Usein iho miehillä karheutuu ja tulee helposti kuivia maksaläiskiä. Puhumattakaan hiustenb harvenemisesta, kaljuuntumisesta, harmaantumisesta. Kaikki karvat harmaantuu, ei enää ole kovin eroottista.
olemme 30 korvilla molemmat, eli ilmeisesti kriisiä. Hänen äitinsä on alistuvaa lajia ja isänsä hyvin herrasmies, en näkisi siellä mitään ongelmia. Tosin hän puhuu välillä äidilleen todella ilkeästi.
Minua ei miehen vanheneminen haittaa, enkä ala haukkumaan ikääntyviä miehiä. Tässä luin ketjua ja ajattelin että mitä sitten, jos en ole hänen silmissään enää kaunis sitten niin ei voi mitään :) naisen päätä painaa yleensä nainen itse, hitot kauneusihanteista, vai mitä?
Ikääntyminen muuttaa ulkonäköä kaikilla, joillakin aiemmin joillakin myöhemmin. Riippuu elintavoista, oerintötekijöistä, terveydestä yms.
pitkää suhdetta ajatellen.
Joo, ei se tosiaan mitään haittaa, jos mies ei pidä joskus enää sua kauniina, mutta itse en haluaisi elää miehen kanssa, joka on ilkeä tai arvostelee toisia ulkonäön perusteella. Ja voin vakuuttaa, että jos se on ilkeä muille ja arvostelee muita niin kyllä se pian on ilkeä sulle ja arvostelee sua.
Minun äitini, nyt jo 70 v, on kertonut nuorena saaneensa yhden neuvon miehen valinnan suhteen. Se on tämä: katso, miten mies kohtelee äitiään. Sillä tavoin hän tulee kohtelemaan sinuakin.
Minä itse olen nyt 40 v ja olen jo vuosia seurannut tätä lähipiirissäni. Väite on tosi.
Kun luin tuon, että äiti on alistuvaa lajia ja isä herrasmies, niin ajattelin, että jestas, minä kiertäisin tuollaisen parin kaukaa. Tuskin se isä ihan oikea herrasmies on, jos äidin pitää siinä suhteessa alistua.
Ja sitten, kun ap sanoo, ettei näe tuossa mitään ongelmaa, niin minä ihmettelin miksi, sillä näyttää ihan siltä, että ap:n mies on oppinut kotoa tuon alistamisen, ja puheet naisista ainakin viittaavat siihen hyvin vahvasti. Kyllä mulle ainakin olisi ongelma, jos mies edes yrittäisi puhua naisista noin halveksuvasti.
Kun ysi esitti tuon isoäitinsä viisauden, niin kyllä, olen täysin samaa mieltä. Ja ap:n viesti on hyvä esimerkki siitä, miten tuo viisaus toteutuu.
Eli mieti ap ihan tosissasi mitä haluat elämältäsi. Itse jo näytät alistuneesikin, kun sanot, ettet ala miehiä haukkumaan. Eli miehesi saa kyllä haukkua naisia, mutta hänelle ei tehdä selväksi, että sellaiset puheet ovat sopimattomia. Vaikutat ap jo nyt alistetulta, ja ajan kanssa tilanteesi tulee vain pahenemaan.
Joko laitat miehen ruotuun nyt, tai sitten lähdet kävelemään. Mutta älä nyt jää vain odottelemaan kuinka mies pilaa elämäsi. Noin tuoreessa suhteessahan kummankin pitäisi vielä palvoa maata toisen jalkojen alla. Toisen pitäisi näyttää aivan virheettömältä ja vain ihanalta. Jos jo nyt löydät miehestä tuollaisia vikoja, niin mieti millaisia vikoja huomaat vuosien kuluttua, sillä selväähän on, että nyt vielä mies pystyy peittelemään niitä isompia vikojaan.
Pidä huolta itsestäsi!
suahan ei ahdista vanheneminen - eikä siinä vanhenemisessa se ulkonäön muuttuminen mitään ahdistavaa olekaan, se sitten voi olla kun muisti pettää ja jalat ei liiku - vaan miehen sivistymätön käytös ja lapselliset mielipiteet. Niistä pääsee helposti eroon...