Kuinka usein teidän miehet vetää kunnon kännit?
Kommentit (16)
mulla ei kyllä ole aivan niin kiharat hiukset luonnostaan. Ulkomaisista julkkiksista olen kuullut useamman kerran näyttäväni Kate Winsletiltä, johtunee lienee vartalonmallista ja samanmallisista ja -kokoisista huulista ja silmistä. Mulla on luonnostaan punaiset hiukset, että niistä se yhdennäköisyys ei ainakaan synny.
Molemmat ovat mielestäni kauniimpia kuin minä, ovat niin huoliteltuja aina kuvissa. Toisaalta kotiäitiajoilta parin vuoden takaa samaistun Mia Nuutilan roolihahmoon Tahdon asiassa kovastikin :D Ainoa vaan, että hänellä se oli rakennettu rooli, minulla todellisuutta. Onneksi työn ulkonäköpaineet ovat saaneet minutkin taas laittautumaan aamulla ihmisen näköiseksi.
Juodaan kyllä esim. viiniä n. 2 krt/viikossa. Alkoholia siis käytetään, mutta ei mitään kännitouhua.
Ehkä kerran vuodessa maksimissaan, sekin on ns. vahinko jos näin käy. Me molemmat juodaan ihan ilman humalahakuisuutta.
On joskus teininä koittanut kännäystä ja se riitti.
Oma ottaa n. kerran kahdessa kuukaudessa. Onkohan se ihan kauhean paljon? Ennen tuli otettua itekkin samaa tahtia mutta esikoisen syntymän jälkeen (nyt 1v 3kk) olen ollut humalassa kerran eikä toista tee mieli. Silloin nousi hattuun vähän yllättävän hyvin...
Siis kunnon kännit. Juo kyllä olutta aika reippastikin vapaalla, menee varmaan 12 olutta viikonlopussa, vähintään. Mutta ei ole sillai älyttömässä räkäkännissä tai mistäs sen tiedän, kun itse nukun. Itse en käytä nykyään lainkaan alkkista, kun on pienet lapset.
n.100 kertaa vuodessa.Tänä vuonna juonut tasan 2 kertaa
lapsiperheessä näköjään. Toi ei tiedä hyvää kymmenen vuoden tähtäimellä...
Nimimerkki Alkoholistin lapsi
kännit vähintään kerran viikossa ja saakin tehdä niin sillä hän on niin lutunen.
Mä hakisin vaikka kuun taivaalta jos se vain olis tarpeen mun ukkoni hyväksi. Parempaa miestä saa etsiä, se on kun toi onslow siinä pokka pitää sarjassa. Mie niin tykkään kattoo noita englantilaisia sarjoja kun niissä on tota huumoria.
Ja silloinkin on lähinnä vain hiprakassa.
Yleensä on ehkä vähän nauttineen oloinen, mutta ei sillain kunnolla humalassa.
tai en ole ainakaan kymmeneen vuoteen nähnyt, siis sen jälkeen kun lapset syntyivät.
pariin viinilasilliseen jää aina