Olen heittänyt elämäni hukkaan
opiskelemalla täysin väärää alaa, joka ei edes työllistä. Muutenkin suunnilleen ainoa asia, jota olen saanut elämässäni aikaan on lapsi. Olen jo 30+ ja kaikki työpaikat ovat olleet pätkiä. Ja nyt en saa edes mitään pätkää mistään. Mitähän sitä tekisi loppuelämällään?
t: turha ihminen
Kommentit (7)
Töitä ei sillä alalla ole eikä mua se edes kiinnosta. Mä olen sua kyllä 5 vuotta nuorempi, mut en usko että olen se paremmassa tilassa 5 vuoden päästä. Toivottavasti pääsisin uutta alaa opiskelemaan vähän myöhemmin.
3: mietin tuotakin mutta viestissä ei sanottu lapsen ikää niin siksi ehdotin. Kaikki kun eivät ole pikkulasten äitejä.
joten tuo tähänastinen n 10-15 vuotta jonka "heitit hukkaan" on hyvä syy heittää hanskat tiskiin.
Haloo.
Ryhdistäydy.
Sä oot vasta nuori. Etsi uusi ala tai tee jotain työtä mitä saat/haluat.
Mikään työ ei ole turhaa, oli se sitten pätkinä tai ala mikä hyvänsä.
*ravis ravis*
haloo onko valoo3: mietin tuotakin mutta viestissä ei sanottu lapsen ikää niin siksi ehdotin. Kaikki kun eivät ole pikkulasten äitejä.
Odotti, kun oli kursseilla sitä varten englannissa.
Ei siis mahdotonta pienenkään kanssa, Merheen molemmat vanhemmat meni töihin sinne.
ja mene Afrikkaan vaikka vuodeksi. Ei siinä ole pakko olla uskovainen.
Nyt heti ajattelet että ei nyt tämmöistä... mutta älä heti hylkää ajatusta. Mieti hetki.