Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko ulkopuolisena jos kahdella ihmisellä

Vierailija
14.12.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ns. vispilänkauppaa ja "vähän muutakin" meneillään;)?

Vierailija
2/9 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi oikeasti tietää ketkä pettää puolisoitaan yms. Olen, kuten 2, myös herkkä aistimaan ihmisten tunteita ja lukemaan kehonkieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänen painosta ja kasvojen ilmeistä. Vaikea sanoa mitään tiettyä juttua. Sen vain tietää tai aistii.

t.4

Vierailija
4/9 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ystäväpiirini lähinnä naureskelee, kun erehdyin kertomaan tästä "taidostani", joten hirveästi en asiaa mainosta, tarkkailenpahan vaan itsekseni..=)

Tosin olisihan se kutkuttavampaa jakaa ne huomionsa jonkun kanssa, kuin että minulle tullaan kertomaan "juoruja", joista olen tiennyt jo pitkään.

Vierailija
5/9 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapasin mieheni työkavereita ihan pikaisesti ja kerroin tapaamisen jälkeen miehelleni että eräs naistyöntekijöistä on ilmiselvästi ihastunut mieheeni. No, mieheni nauroi vain että ei varmasti ole. Tuli kyllä ihan ihmeissään kysymään seuraavien työpaikan kemujen jälkeen että mistä mä arvasin. Se naikkonen oli yrittänyt lähennellä mun miestäni.

Nää on näitä tilanteita mitä vain huomaa. Itsekin olen jättänyt kertomatta kavereilleni "kyvystäni" koska en halua että he ajattelevat että yritän jotenkin kytätä heitä. Kyse ei ole siitä. Nää jutut vain aistii, halusi tai ei.

Vierailija
6/9 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti, ettei halua tietää toisten pettävän puolisoitaan... no huh huh, vispilänkaupasta on kuitenkin vielä "hieman" matkaa pettämiseen. Eihän sellaiseen säpinään tarvita muuta kuin ihastumisen tunteita, missä ei sinänsä ole mitään väärää.

Vierailija
7/9 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahden ihmisen kemiat sopivat yhteen ja he esim. nauravat samoille jutuille ja hymyilevät keskenään he eivät mielestäni vielä tässä vaiheessa petä ketään!!! Ja te jotka näette nämä ilmeet, kuvittelette pienissä aivoissanne tapahtuneen jotain ja kerrotte näitä juttuja FAKTOINA eteenpäin. HALOO! Itseni on täysin mustamaalattu, vaikka en ole koskaan pettänyt miestäni enkä pettäisikään. Ihmiset ovat hirveitä! (siis juoruämmiä eli satutätejä). Kirjoittakaa kirjoja, joihin voitte pistää nämä mielikuvituksenne tuotteet!

Vierailija
8/9 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahden ihmisen kemiat sopivat yhteen ja he esim. nauravat samoille jutuille ja hymyilevät keskenään he eivät mielestäni vielä tässä vaiheessa petä ketään!!! Ja te jotka näette nämä ilmeet, kuvittelette pienissä aivoissanne tapahtuneen jotain ja kerrotte näitä juttuja FAKTOINA eteenpäin. HALOO! Itseni on täysin mustamaalattu, vaikka en ole koskaan pettänyt miestäni enkä pettäisikään. Ihmiset ovat hirveitä! (siis juoruämmiä eli satutätejä). Kirjoittakaa kirjoja, joihin voitte pistää nämä mielikuvituksenne tuotteet!

Minä vain näen pintaa syvemmälle. Eikä se ole mikään silmiinkatsominen tai hymy...Enkä mustamaalaa ketään, huomionpahan vain.

T. 8

Vierailija
9/9 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmikseni vaistoan myös sellaiset jotka ovat eroamassa. Siis ilman että he käyttäityisivät jotenkin toisin tai sanoisivat jotain. Monesta pariskunnasta olen sanonut etteivät he varmaan ole enää pitkään yhdessä, ja niin on käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi