Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isompien kaksosten keskustelut vieraan aikuisen kanssa, sisältöutelua :)

23.04.2009 |

Meillä kohta 5v kaksostytöt jotka kotihoidossa edelleen. Kävivät kerhoa 3v-4,5v ja ensi syksynä menossa pk. Muutama harrastus. Nyt olen kiinnittänyt huomiota heidän kontaktiyrityksiin vieraiden kanssa.. siis sisällöllisesti. Höpöttääkö kaikki lapset tyyliin "mulla on uusi hattu/sukat/sormikkaat", " me mennään uimakouluun" tai "mummi tulee huomenna meille"? Siis mitä-kaikkea-mulla-on vai onko keskustelut jo oikeita keskusteluita esim pk käyvillä ihan järjellistäkin vuoropuhetta. En väitä etteikö tuo olisi järjellistä mutta välillä tuskastun kun vierekkäin paapattavat sen 10 asiaa ja mun korvaan alkaa kuulostaa rehentelyltä.. eihän se sitä oikeasti ole mutta en voi sille mitään että kummastelen...

Saikohan tästä mitään selvää.. no mutta-kertokaa omien lastenne keskusteluista!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 v kaksospojat. He eivät puhu _mitään_ vieraille ihmisille oma-aloitteisesti.

Jos joku aikuinen alkaa heitä jututtaa, ovat ensimmäiset vastaukset pään nyökyttelyä tai joo/ei.

Sitkeä aikuinen palkitaan. Heille kerrotaan kaikki. Meidän äidillä on musta auto ja se on hieno ja siinä on iso moottori. Minä istun aina edessä tai joskus takana. Äiti ajaa lujaa, mutta isi ajaa lujempaa. Kerran isille tuli postissa sakko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi