Maajussille morsian keskustelut tähän
Kommentit (902)
Tommi = Pekko Aikamiespoika vai mikäsoli ;)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:53"]
Saa olla hermot kunnossa jos meinaa huslylauman riehumista, haukkumista, paskan lapioimista jne. jaksaa. Ei heleppoo!
[/quote]
Melkein kuin sen taannoisen Viljan kotona, missä joutuivat remontoimaan taloa, hoitamaan lehmät, rakentamaan kanalan yms, ja jo ennen auringonnousua hoputti niitä raukkoja töihin. Ja kun pääsivät urakan jälkeen kahvipöytään, näytti tarjolla olevan pienet leipäpalaset, joissa kurkkua ja salaattia päällä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:53"]Saa olla hermot kunnossa jos meinaa huslylauman riehumista, haukkumista, paskan lapioimista jne. jaksaa. Ei heleppoo!
[/quote]
Kyllä huskyhommiin tietynlaista luonnetta vaaditaan, että pääkoppa pysyy koossa :) itse en huskyista ja tästä elämäntavasta ikinä luopuisi
[/quote]
Tarkoitinkin, että kun "puskista" ne miehet astuu siihen maailmaan. Tuskin etukäteen tiesivät millaista se on :)
Olen 99% varma että Maajussi - Tommin morsianehdokas Hanna laulaa Lissut Pissikset - biisissä ja esiintyy musavideolla. On toki nuorempi mutta hyvin paljon samaa näköä. Näin ollen yrittäminen "tie tähtiin" on alkanut jo varhain.
Tuo toinen niistä on ainakin Mitra Kaislaranta.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:00"]
Joosua rulaa, ne silmät ja hymy.
[/quote]
Eikö teillä siellä Lammilla ole muuta tekemistä ku kehua joka helkutin ketjussa Joosuaa? Väritön kuikelo jonka anti tälle ohjelmalle on tasan nolla,eihä jätkä saa ees suutaan auki ku on niin hiivatin ihastunu!!!!!
Hui, mikä tuolla ohjelman juontajalla on? Silmät pullottaa ja naama kireänä. Oikein säikähdin kun avasin linkin.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:44"]Mitä sitten vaikka olikin persujen joukoissa?
[/quote]lisää entisestään tyypin kuvottavuutta
[/quote]
Oos ny keskustalainen turvenuija vaa ihan hiljaa tai mikä lie "suvaitsevainen" viher-vasemmisto ootkaan :D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:00"]Joosua rulaa, ne silmät ja hymy.
[/quote]
Ja suu joka aukeaa vaan millin.
Mieti millaista olisi suudella sitä kun se suu ei aukee.
[/quote]
Jospa se suu siitä aukeaa tosipaikan tullen ja tuon tyypin kans suuteleminen tuntuukin ihan siltä kuin hevosta suutelis :D (en oo kokeillu)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:25"]
Olen 99% varma että Maajussi - Tommin morsianehdokas Hanna laulaa Lissut Pissikset - biisissä ja esiintyy musavideolla. On toki nuorempi mutta hyvin paljon samaa näköä. Näin ollen yrittäminen "tie tähtiin" on alkanut jo varhain. Tässä musavideo, oletteko samaa mieltä?
[/quote]
Ei laula. Mutta on tunnettu pyrkyryydestään ja yrittämisestään täällä kotiseudullakin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:25"]
Olen 99% varma että Maajussi - Tommin morsianehdokas Hanna laulaa Lissut Pissikset - biisissä ja esiintyy musavideolla. On toki nuorempi mutta hyvin paljon samaa näköä. Näin ollen yrittäminen "tie tähtiin" on alkanut jo varhain. Tässä musavideo, oletteko samaa mieltä?
[/quote]
Ei laula. Mutta on tunnettu pyrkyryydestään ja yrittämisestään täällä kotiseudullakin.
[/quote]
Toi likka on vaan tosi paljon saman näköinen..!
Kyllä vaan se iso tyttö ottaa ja lähtee.
Iltalehden paljastus.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:20"]Jännä miten nopeeta Tommin mielipide tai päätös sit varmistu ku edellisenä päivänä kuiteski oli sit ollu ihan sillee et kaikki on viel auki.. Heti kuitenki Hannan treffejen alussa näytti siltä et yrittää jo lähennellä tätä :D Eipähän siinä, komea pari mutta ilmeisesti ei kovin kestävää juttua tullut Hannan fbn (olen kyylä) ja iltalehden jutun mukaan :/ Mikosta: Jotenkin epäreilua ja tökeröä tämä hänen käytöksensä Päiviäkin kohtaan tän päivän jaksossa, et toinen pääsi touhuamaan mahdollisen anopin kanssa kun toinen taas oli treffeillä, eiköhän Päivikin ois Mikon äidin halunnut tavata.. Kovasti Mikko väitti et vaikea valinta, mutta käytös taas puhuu toista. [/quote] Treffejen
[/quote]
No mitäs hittoa, miksi pitää yksittäiseen sanaan takertua? :D Eiköhän kukin kirjoita miten halua, ei tässä missään äidinkielen tunneilla olla :D T. "alkuperäisen" viestin kirjoittaja
[/quote]
Ihan kuin mun suusta olis tullu nuo ajatukset. Olet selvä(no ok, 20% varmuudella) sielunkumppanini :D
mistä päin olet ja minkä ikänen.
t. sinkkujäbä :D
[/quote]
Pohjois-Karjalasta ja alle parikymppinen! :D Oih, saankohan minäkin nyt maajussini..?
Mä luulen kuitenkin et tommi ottaa annikan. Testas vaan miltä hanna tuntuu. A oli varmaan jo testattu. Muut parit onkin täysin selviä eli antti, joosua ja sen jonka mikko esitteli äidilleen eli ei päiviä.
Ruotsin maajussit oli kuvattu kesällä ja loi kyllä kaunista mielikuvaa maasta. En kyllä tiedä katsotaankokaan suomen maajusseja missään ulkomailla-
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:20"]Jännä miten nopeeta Tommin mielipide tai päätös sit varmistu ku edellisenä päivänä kuiteski oli sit ollu ihan sillee et kaikki on viel auki.. Heti kuitenki Hannan treffejen alussa näytti siltä et yrittää jo lähennellä tätä :D Eipähän siinä, komea pari mutta ilmeisesti ei kovin kestävää juttua tullut Hannan fbn (olen kyylä) ja iltalehden jutun mukaan :/ Mikosta: Jotenkin epäreilua ja tökeröä tämä hänen käytöksensä Päiviäkin kohtaan tän päivän jaksossa, et toinen pääsi touhuamaan mahdollisen anopin kanssa kun toinen taas oli treffeillä, eiköhän Päivikin ois Mikon äidin halunnut tavata.. Kovasti Mikko väitti et vaikea valinta, mutta käytös taas puhuu toista. [/quote] Treffejen
[/quote]
No mitäs hittoa, miksi pitää yksittäiseen sanaan takertua? :D Eiköhän kukin kirjoita miten halua, ei tässä missään äidinkielen tunneilla olla :D T. "alkuperäisen" viestin kirjoittaja
[/quote]
Ihan kuin mun suusta olis tullu nuo ajatukset. Olet selvä(no ok, 20% varmuudella) sielunkumppanini :D
mistä päin olet ja minkä ikänen.
t. sinkkujäbä :D
[/quote]
Pohjois-Karjalasta ja alle parikymppinen! :D Oih, saankohan minäkin nyt maajussini..?
[/quote]
Ootko tosissas. Miekin olen P-Karjalasta :D
Käytätkö Skypee nii vois jutella Maajusseista siellä :D
[/quote]
APUA, pieni maailma! :D Käytänhän minä.. Minkä ikäinen oot, ihan vaa sillä kyselen ettei kyseessä oo kukaan "namusetä"? :D
[/quote]
Oon 27. Ehkä vähän liian vanha sulle, mutta mulle kelpaa juttuseurakin enemmän ku hyvin! Aika harva ymmärtää minun innostusta Maajussit ohjelmaan ja näin :D
Lisää tommiboi. Skypeen, jos haluut jutskata. Mulla on siinä profiilikuvana semmonen lihava Onslow Pokka Pitää sarjasta :D
[/quote]
No minäpä lisäsin :D Ei oo totta, asut 100n kilsan päässä ilmeisesti :D
Tuleeko täällä av-maajussille-romanssi?
Saako kuitenkin puhua aiheesta? Päivi on mielestäni tuosta porukasta kyllä kaunein, kasvoiltaan ainakin sopusuhtaisin. Miksi joku tässä ketjussa on sitä mieltä, ettei Joosua saisi ketään muuten? Eipä oikein vaikuta siltä...vaikuttaa aika kivalta ja huomaavaiselta sekä kovalta työmieheltä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:32"]
Tuleeko täällä av-maajussille-romanssi?
Saako kuitenkin puhua aiheesta? Päivi on mielestäni tuosta porukasta kyllä kaunein, kasvoiltaan ainakin sopusuhtaisin. Miksi joku tässä ketjussa on sitä mieltä, ettei Joosua saisi ketään muuten? Eipä oikein vaikuta siltä...vaikuttaa aika kivalta ja huomaavaiselta sekä kovalta työmieheltä.
[/quote]
Joosua vaikuttaa just semmoselta helmeltä joka ei liikaa tuo itteensä esille eikä ole kovin kokenut naisasioissa, mutta sit on kuitenkin kultaakin arvokkaampi suhteessa :) Varmasti on vientiä tämän ohjelman jälkeen, erottui minusta edukseen joukosta heti siinä kuntosalijaksossa!
Joosua vaikuttaa kyllä kunnon mieheltä :)
Ai Annika ruma!? Minusta kaunein Tommin tytöistä! Mä taas en voi sietää Lauran sulhasta Tonia, niin leuhka jätkä. Hyi. Luulen, että Mikko ottaa Jaanan, Laura Joosuan, Tommi Annikan. Heidin sulhasista suloisin oli Sami :)
Tässä vielä linkki, missä näkyy nuo kaikki ehdokkaat.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/ehdokkaat-2015