Maajussille morsian keskustelut tähän
Kommentit (902)
Mulle tuli Lauran puheista sellanen vaikutelma, et sille sopis kunnon rekkalesbo kumppaniks :D
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:28"]
Mulle tuli Lauran puheista sellanen vaikutelma, et sille sopis kunnon rekkalesbo kumppaniks :D
[/quote]
Olihan tuo vähän tuhmasti sanottu - mutta jotenkin tuntuu siltä, että olen samaa mieltä kanssasi...
Jokohan Mikko-poika on laittanut pikku-Mikko-pojan alulle?
Laurahan taisi sanoa jossain kohtaa, että hänellä on ollut taipumusta ihastua tonin tyyppisiin miehiin. Ei siis ihme, jos joosua tuntuu liian kiltiltä... Luulen että tuo vaatimusten ristiriitaisuus johtuu ehkä siitä ettei laura vain ole kovin ihastunut joosuaan ja sillehän ei mitään voi, jos sitä tunnetta ei vain ole.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:54"]
[/quote]
Eikös tuon jankkaaminen ole ja aika vanha vitsi. Juttu on kääntymässä ylösalaisin: sinä naurat omille jankutuksillesi, muut nauravat sinulle.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:54"]
[/quote]
Eikös tuon jankkaaminen ole ja aika vanha vitsi. Juttu on kääntymässä ylösalaisin: sinä naurat omille jankutuksillesi, muut nauravat sinulle.
[/quote]
Älä nyt mökötä Mikko-poika :D
Jollakin jäänyt levy pahasti päälle.." Hei keksin tosi nerokkaan vitsin, Mikko-poika! Nyt jankutan sitä joka toisessa viestissäni, ehkäpä kaikki pitää minua hauskana!"
Ai niin, seuraava "vitsisi" on että sanot mun olevan muka Mikko-poika. Voi vitun facepalm taas
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:12"]
Laurahan taisi sanoa jossain kohtaa, että hänellä on ollut taipumusta ihastua tonin tyyppisiin miehiin. Ei siis ihme, jos joosua tuntuu liian kiltiltä... Luulen että tuo vaatimusten ristiriitaisuus johtuu ehkä siitä ettei laura vain ole kovin ihastunut joosuaan ja sillehän ei mitään voi, jos sitä tunnetta ei vain ole.
[/quote]
Joo, en voi kyllä ymmärtää, mikä Tonin kaltaisissa miehissä viehättää. Omaa epävarmuuttaan yrittää peitellä muille naureskelemalla. Vaikka eipä tuosta välttämättä ihan oikeaa kuvaa saanut, voihan oikeasti olla kivakin. Mutta ei ainakaan kovin positiivista kuvaa antanut ohjelmassa...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:52"]
Jollakin jäänyt levy pahasti päälle.." Hei keksin tosi nerokkaan vitsin, Mikko-poika! Nyt jankutan sitä joka toisessa viestissäni, ehkäpä kaikki pitää minua hauskana!" Ai niin, seuraava "vitsisi" on että sanot mun olevan muka Mikko-poika. Voi vitun facepalm taas
[/quote]
Miksi jankutat koko ajan Mikko-pojasta. Oletko niin ihastunut Mikko-poikaan?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:12"]
Voi miksi, tuo aikuinen mies puhuu itsestään Mikko-poikana...?..
[/quote]
Ehkä Mikko on tosiaan vielä "poikanen" tietyissä asioissa....
Jollakin jäänyt levy pahasti päälle.." Hei keksin tosi nerokkaan vitsin, Mikko-poika! Nyt jankutan sitä joka toisessa viestissäni, ehkäpä kaikki pitää minua hauskana!"
[/quote]
Älä ole ilkeä. Joillakin nyt vaan ei ole oikeaa elämää. Voi olla koulukiusattu tai muuten poloinen. Tämähän käy terapiasta. Saa huomiota, mitä muuten ei syrjittynä ja hyljeksittynä saisi ja voi vielä itse kuvetella olevansa hauska. Ei ole syytä olla vihainen tuollaiselle tyypille, sääliä ja myötätuntoa hän tarvitsee tällä lapsenomaisella huomion kerjäämisellään. Onhan tämä nyt hänelle parempi vaihtoehto, kuin ne avohuollon lääkärin määräämät pillerit, joista mene tokkuraan.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:55"]
[/quote]
Älä ole ilkeä. Joillakin nyt vaan ei ole oikeaa elämää. Voi olla koulukiusattu tai muuten poloinen. Tämähän käy terapiasta. Saa huomiota, mitä muuten ei syrjittynä ja hyljeksittynä saisi ja voi vielä itse kuvetella olevansa hauska. Ei ole syytä olla vihainen tuollaiselle tyypille, sääliä ja myötätuntoa hän tarvitsee tällä lapsenomaisella huomion kerjäämisellään. Onhan tämä nyt hänelle parempi vaihtoehto, kuin ne avohuollon lääkärin määräämät pillerit, joista mene tokkuraan.
[/quote]
Sinähän olet avohoitopotilas, eikö niin? Tämän takiako juttusi kääntyvät aina mielisairauksiin?
Jollakin jäänyt levy pahasti päälle.." Hei keksin tosi nerokkaan vitsin, Mikko-poika! Nyt jankutan sitä joka toisessa viestissäni, ehkäpä kaikki pitää minua hauskana!" Ai niin, seuraava "vitsisi" on että sanot mun olevan muka Mikko-poika. Voi vitun facepalm taas
[/quote]
Oletko vihainen myös Mikko-pojalle kun hän itse kutsuu itseään Mikko-pojaksi ja puhuu itsestään kolmannessa persoonassa (narsistien tapa)?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:55"]
[/quote]
[/quote]
No hellanlettas, ihan kyökkipsykologi etsiytyi paikalle!
Voitteko lopettaa tuon Mikko-poika-jankkauksen ja siirtyä takaisin aiheeseen? Ketään ei kiinnosta teidän jankkaus!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:14"]
Voitteko lopettaa tuon Mikko-poika-jankkauksen ja siirtyä takaisin aiheeseen? Ketään ei kiinnosta teidän jankkaus!
[/quote]
Ota ihan rauhallisesti. Muista lääkkeet!
Laura ei tiedä itsekään mitä haluaa saati tarvitsee. Vaikuttaa henkilöltä, jonka pitää vielä pari kertaa lyödä päätä seinään Tonin kaltaisen tyypin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:17"]Laura ei tiedä itsekään mitä haluaa saati tarvitsee. Vaikuttaa henkilöltä, jonka pitää vielä pari kertaa lyödä päätä seinään Tonin kaltaisen tyypin kanssa.
[/quote]
Lisään vielä että olen aivan kypsä eläinlätinöihin. Eläimet on Lauralle tärkeitä, se on tullut selväksi. Tahkollakin mentiin ensisijaisesti ruokkimaan porsaita ja Joosuan luo ei voi mennä koska koirat. Koirat ovat myös mustasukkaisia Joosualle Laurasta ja pari kertaa on tullut mainittua että alpakoita tarkoitus hankkia.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:14"]
[/quote]
Tiedätkö jo miksi Mikko-poika kutsuu itseään Mikko-pojaksi?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:10"]
Kuinka moni aikoo katsoa tuota Mikko-pojan omaa sarjaa?
[/quote]
No ei vois kyllä Mikko-pojan pisnikset vähempää kiinnostaa.