Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden vaikea antaa lapsensa toisille äideille hoitoon?

Vierailija
22.04.2009 |

Olen huomannut itsessäni tällaisen oudon piirteen: Annan lapset mielelläni hoitoon hoitotädille, hoitopaikkaan tai muuten "vieraalle" (esim. leikkipaikoissa ym), mutta kun lapsi lähtee esim. harrastuksiin toisten äitien kanssa, niin hermoan ihan sikana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidille kuin sellaiselle joka itse ei ole äiti.

Mutta ymmärrän kyllä että ehkä sulla voi olla joku sellainen pelko että tämä toinen äiti muka jotenkin syrjäyttäisi sinun aseman...tai jotain sellaista mutta sitähän on ihan turha pelätä, jokaiselle lapselle se oma äiti on kuitenkin se kaikkein rakkain äiti. Siis se voi olla joku sellainen alitajuntainen juttu.

Vierailija
2/4 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin näin

Joku muu kuin ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan vieras lapsi hoidettavaksi, niin suosin lasta aina ennen omaani. Laitan autossa turvallisimmalle paikalle ja tarkistan, että vyöt on kunnolla kiinni, otan huomioon lapsen ja kyselen kuulumiset, voinnit, nälät ja janot yms. Luulen, että suurin osa äideistä toimii näin! Omien kanssa voikin sitten välillä olla omissa ajatuksissaan...

Vierailija
4/4 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on "vieras" lapsi mukana, ennemminkin huomaan että vähän suosin ettei tule lapsellepaha mieli/ikävä äitiä