Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sikiön hikka saa mun pään kiehumaan.

Vierailija
22.04.2009 |

TODELLA rasittavaa. Vaikkei nyt olekaan hikkaa ollut pariin päivään, mut heti kun se tulee niin mun tekis mieli hakata päätä seinään!!!! auttaako tähän mikään??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi tuohan on vielä pientä siihen verrattuna mitä on tulossa ;)

Vierailija
2/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahdat pärjätä uhmaikäisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengittämistä. Ei taida ap:lla hermot olla ihan kunnossa. Mutta joo lyö vaan päätäsi seinään, jos se helpottaa. Siis omaasi, mutta jätä muiden päät rauhaan myös tulevaisuudessa.

Vierailija
4/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siihen kai mikään auta, mutta minusta se on yhtä rasittavaa kuin oma hikka. Varsinkin loppuvaiheessa kun tuntuu jossain persauksessa :D

Ja hikkaa ei muuten lasketa edes liikelaskentaan, se ei tosiaan kerro sitä että vauvalla kaikki hyvin.

Vierailija
5/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin terveydenhoitajalle.

Vierailija
6/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla yks isompi lapsi jolla ollu vaikeat uhmikset ja niistä selvitty :D Anteeks että kerroin tällasen asian mikä saa mun hermot kiristymään. ap

Vierailija
7/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ehkä hakea apua tohon ahdistukseen. Eihän yksi sikiön hikka ole vielä mitään verrattuna siihen, mitä on tulossa...

Sulla on ihan oikeasti ongelma. Tuollainen ei ole normaalia. Hae sitä apua, ennen kuin käy huonosti sen lapsen kanssa, jooko? Kuulostat siltä, ettet kestä pieniäkään vaikeuksia, niin entä sitten VAUVAA?

Vierailija
8/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin meni hermot viime raskaudessa sikiön hikkaan, eli ymmärrän :D tuntui tosi inhottavalta loppumetreillä kun nyki koko saakelin pers*. Ja ihan tasapainoinen ihminen minäkin silti olen ja lapseni on oikein hyvinvoiva ja kiukutteleva uhmis :DD

Vierailija
10/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin kypsyttää sikiön hikka, todella ärsyttävän tuntuista, kun koko alapää rytisee rytmikkäästi ja joka hikka painaa virtsarakkoa ja pyllyä...

En nyt päätäni ala seinään hakkamaan, mutta ärsyttävää kyllä on. Normaaleista liikkeistä en ärsyynny, mutta kun puolikin tuntia voi tuo hikka jatkua...

Vierailija
11/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuopus hikkas paljon masussa ja sen ulkopuolella sitten kun oli syntynyt. Se tuntui välillä ihan elohiireltä ja kun sitä kesti kauan, niin kyllä se häiritsi. Yhden yön muistan elävästi vieläkin vaikka siitä on jo melkein 10 vuotta aikaa. Olin silloin viimeisilläni ja nukuin muutenkin huonosti. Mies kuorsasi, esikoisella oli yskä ja sitten vielä vauva mahassa rupesi hikottelemaan. Ei voinut muuta kuin nauraa, yritä nyt nukkua kun joka puolella joku häiriköi :)