KARVANOPAT. Mikä juttu niihin liittyy? Ikivanha vitsin aihe on mutta miksi?
Mikä siinä on takana?
Numeroyhdistelmätkö (69)? Vai mikä?
Valaiskaa kaupunkilaista.
Kommentit (22)
Samaten kuin nämä Wunderbaum-ilmanraikastimet.
Karvanopat tulivat kauppoihin joskus 80-luvun alussa ja yhtäkkiä niitä oli joka Corollan peräikkunassa. Muistaakseni ne leimattiin jo likipitäen heti alusta alkaen mauttomiksi härveleiksi ja alettiin naureskella, että "joo, se on niin juntti, autossakin varmaan karvanopat".
Toinen vastaava lienee tuulipuku ja Hankkijan lippis (nuoremmille tiedoksi: Hankkija oli muinoin "vuonna yksi" maataloustarvikkeita myyvän osuuskauppalaisen kauppaketjun nimi. Mikä lie Agrimarket nykyään...)
Samaa kategoriaa kuin pilottitakki, wunderbaumit, ylisuuret spoilerit autossa, violetti maali jne. Tai vaikka kuten sillä oulunsalolaisella pojalla vaaleanpunainen karva maalin sijasta autossa;)
aikanaan ehdoton yhdistelmä nuorison keskuudessa. Oman aikansa vaaratonta pullistelua ja fiilistelyä.
siinä, että yleisesti lähes kaikki 80-90 luvulla tuotettu idea ei ole ollut kovin hyvää :)
Karvanoppia ja wonderbaumeja notkui autota silloin kun olin itse nuori :D
Ja ehkäpä se oli jonkinlainen teini sympoli:D
TOISAALTA niille nopille naurettiin JO silloin, eli ei ole mitään jälkikäteisveetuilua tyhmälle aikakaudelle.
siinä, että yleisesti lähes kaikki 80-90 luvulla tuotettu idea ei ole ollut kovin hyvää :)
Karvanoppia ja wonderbaumeja notkui autota silloin kun olin itse nuori :D
Ja ehkäpä se oli jonkinlainen teini sympoli:D
Sepä hyvinkin...ehkä jopa symboli, tai teinisymboli...
Meilläpäin karvanopat keskipeilissä kuuluivat amista käyville nuorille miehille/ pojille, jotka notkuivat kavereineen ja autoineen huoltoasemalla.
Olin ihan varma, että 60-lukulaiset junttikollit olisivat riiputtaneet niitä karvanoppiansa taustapeilissä. Jossain maantienmutkassa olisi sitten painiskeltu takapenkillä noppaluvun arpomalla tavalla.
Näin olen kuvitellut!
ap
;-DDD
Olin ihan varma, että 60-lukulaiset junttikollit olisivat riiputtaneet niitä karvanoppiansa taustapeilissä. Jossain maantienmutkassa olisi sitten painiskeltu takapenkillä noppaluvun arpomalla tavalla.
Näin olen kuvitellut!
ap
Karvanopilla yleensä merkataan auto. Tällä meinaan, että autossa on harrastettu seksiä mikäli sellaiset ikkunasta löytyy.
Jos autossa on karvanopat, auton takapenkillä on siis nussittu.
Vierailija kirjoitti:
Jos autossa on karvanopat, auton takapenkillä on siis nussittu.
Amis poikien tarpeetonta leuhkimista. Aikuiset miehet ei moisilla kehu
Vierailija kirjoitti:
Karvanopilla yleensä merkataan auto. Tällä meinaan, että autossa on harrastettu seksiä mikäli sellaiset ikkunasta löytyy.
Paskapuhetta. Alunperin jenkeissä karvanopilla on ilmaistu halua ajaa kilpaa. Kun on satuttu sopivan näköisen auton vierelle on karvanopat nostettu taustapeiliin roikkumaan merkiksi että ajetaanpas vähän kilpaa. Nykyiset karvanoppajonnet Suomessa eivät ole autoissaan harrastaneet kuin sooloseksiä.
Oi että...nyt tuli muistoja mieleen :) Mulla oli 18-vuotiaana iso vanha sedanmallinen auto, jonka takaikkunalla mulla oli jättikokoiset pastellivaaleanpunaiset karvanopat. Jättikoko = nopan halkaisija lähemmäs 15 cm :) Takapenkin päällystin tiikerikuvioisella kankaalla. Oli se ihanaa aikaa, oi nuoruus :)
N35
Et ole mahtanut saada pesää auton takapenkillä ikkään :DD
Mikä se "juttu" on?
On ollut ivan ja pilkan kohteena vuosikymmenet mutta mulle juttu ei ole auennut.