Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Ihannenaisesi

Vierailija
22.04.2009 |

Millainen hän on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ja sopusuhtainen.

Vierailija
2/18 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa omaa tilaa ja pitää puhtaudesta huolta niin kodissa kuin itsessäänkin... =) Ja vielä jos olisi aktiivinen seksinkin suhteen niin siinähän sitä jo olisi. Ja tietenkin huumorintajua pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

155-170cm, BMI 20-25, rinnat A-C, perhekeskeinen, mutta sosiaalinen.

Sitoutunut.

Mieluummin seksuaalinen kuin uskollinen, mutta innoton.

Vierailija
4/18 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan mukava, 100% uskollinen, huumorintajuinen ja heittäytyy uusiin juttuihin sekä raahaa myös minut esimerkiksi uusien harrastusten pariin. Todella lapsirakas. Kokeilunhaluinen seksin suhteen!;) Meidän parisuhde tulisi aina ensimmäisenä meille kummallekin, mutta kummallakin olisi myös omia kavereita ja "omaa" elämää!:)

Ja fyysisesti naiseni voisi olla seuraavanlainen:

- Pituus 172-178cm

- paino 50-60kg

- rinnat B75 tai C75

- Hiukset pitkät ja suorat

-M33

Vierailija
5/18 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamainen naisellinen tyttömäinen aktiivinen siro ainakin lievästi sporttinen aika pienirintainen kokeilunhaluinen aistikas punapää

Vierailija
6/18 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää pyöreämmistä/rehevistä naisista ja yleisen puolella kun kysytään mittoja/painoa, niin kaikki akat ovat anorektisen laihoja..!? Kummastuttaa ja huvittaa :)

Vierailija
7/18 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-aatteellinen, estoton, kokeilunhaluinen, empaattinen, keskustelutaitoinen, intohimoinen, haaveileva, elämännälkäinen naustiskelija/elämystenetsijä, periksiantamaton, omanarvontuntoinen, kaiken kyseenalaistava skeptikko.

Liikunnallinen ja fyysisyyttä ihannoiva.

*150-170 cm

*50-60 kg

*kauniit kasvot

*pitkät hiukset

*hyvä iho

*sopusuhtainen vartalo ja lihaksisto

*notkea

Vierailija
8/18 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimohan se on.

Mallinkaunis, blondi-pitkähiuksinen, hoikka, isorintainen, pyöreäpeppuinen. Tiukka tiedät mistä ja aina halukas. Ei koskaan kieltäydy seksistä ja herättää minut aamuisin suihinotolla. Antaa panna myös b-rappuun aina kun haluan. Tekee hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä päivittäin. Pesee pyykkini. Vielä kun oppisi silittämään, niin olishan täydellinen pakkaus!

Vierailija
9/18 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osaa vielä silittääkin. Ja tietää suosikkiolueni ja tuo niitä usein kaupassakäydessään!

Vierailija
10/18 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo myös haluaa, että käyn risteilyllä pari kertaa vuodessa naapurin rouvan tai vaimoni parhaan ystävättärensä kanssa. Itse ei koskaan käy missään. Minun matkan aikana hoitaa lapsia kotona ja on matkan jälkeen seksikkäissä hepenissä odottamassa kiihkeänä. Ymmärtää hyvin, jos olen väsynyt eikä heti matkan jälkeen seiso. Aamulla kuitenkin sen verran, että saan sen normiherätyksen.

Vierailija
11/18 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ällö olet. yäk. ja assh...e

Vierailija
12/18 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin.

Vierailija
13/18 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä aikuisena sitten etsisivät sitten ihan oikeita naisia.

Vierailija
14/18 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyllisesti, että tajuaisivat huumoria ja ennenkaikkea sarkastista huumoria.

Vierailija
15/18 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa, että vaimolla pitää luonnetta olla...grr..

Vierailija
16/18 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit kasvot ja tärkeintä on elämäniloa tuikkivat silmät. Isot tissit ja ystävällinen ilme.

Luonne: mukava, ystävällinen, iloinen, maalaisjärkeä pitää olla. Ei alistu hetkessä nyrkin ja hellan väliin muttei missään nimessä mikään wanna be feministikään. Huumori on aina plussaa. Taiteellisuus ei olis huono ollenkaan.

Joo ja ikää vois olla 25-28v

M 30

Vierailija
17/18 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvalmis ja huumorintajultaan samanlainen kuin minä. Ei liian tasainen luonteeltaan, vaan eloisa; kestän kyllä tunteenpurkauksia. Kauniskin saa olla mielellään, mutta mulle riittää että siinä että ulkonäössä on persoonallisuutta. Ja tokihan joillakin on sellaisia kasvonpiirteitä, jotka eivät innosta minua, en vain osaa kuvailla niitä tässä. Ylenpalttinen ylipaino nitistää minun innostukseni. Rinnoistan totea, että riittää kun sellaiset on, tai edes nännit.

Harrastusten ja mielenkiinnonkohteiden samanlaisuuskaan ei olisi pahaksi. Ihannenaisen kuvailussa pirullista on se, että tärkeimpien piirteiden kuvailu on vaikeinta. Ulkonäöstä saa sanottua kyllä yhtä ja toista, kuten myös yksittäisistä luonteenpiirteistä. Mutta tuntuu hankalalta kuvailla sitä, miten tärkeää on yhdessä nauraminen ja vaikka se, että riidat sovitaan ennen nukkumaanmenoa. Tai se, että vaikka seksi on tärkeää ja mieluista ja sitä saisi toisinaan olla vaikka monta kertaa päivässä, elämä ei silti pyöri yksin sen tai sen puutteen ympärillä. Ja ikä.. niin. Ruukaan ihastua itseäni nuorempiin. Sen verran pitää olla ikää, että ei ole menemisistään välittömästi tilivelvollinen vanhemmilleen. Ja jonkinlainen itsenäisyyskin jo pitää olla. En sentään halua kenenkään kasvattajaksi, vaan tuleville lapsilleni aikuisen äidin.

Vierailija
18/18 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös omia mielipiteitä kysyttäessä, eikä vasta jälkikäteen. Kiva jos olisi samanlaisista harrastuksista kiinnostunut tai ainakin lähtisi kokeilemaan, eikä olisi joka asiassa vain vastaan. Nainen jonka kanssa voisi keskustella riitelemättä. Ulkonäkö ei sinänsä ole tärkeä, mutta mieluummin sitä kauniin kanssa kuin ruman. Seksin kanssa ei olisi vain "pimeässä ja peitonalla".

Tällainen olisi minun ihanne naiseni.