Lahjavinkkejä 35-v. aviomiehelle? Mitä ihmettä keksisin`:)
Kommentit (7)
ei siis tavaraa tai vaatetta, jos ei erityisesti tiedossa että haluaisi jotain tiettyä. Siis vaikka lahjakortti tai rahaa johonkin: kuntosalille, hierontaan, konserttiin, teatteriin yms. Kuumailmapallolento, benjihyppy jne.
ja mies oikeasti tykkäs, koska on hurahtanu viskeihin
Muistin hänen puhelleen tuossa kerran, että haaveilee uudesta polkupyörästä ja Suunnon sykemittarista.
Pyörää en rupea hänelle valitsemaan, mutta sykemittari varmaan onnistuu. :)
Kiitos vinkeistä kuitenkin, ihan mielenkiintoisia olivat. Mieheni on hankala lahjottava, sillä hän ei ole oikein "lahjatyyppiä". Siis hän ei erityisesti arvosta lahjojen saamista. Hänelle merkitsee enemmän jokapäiväinen onnellinen arki kuin merkkipäivät ja juhlat. Yleensä olen ostanut jotain pientä ja käytännöllistä kuten vaatteita, mutta nyt tekee mieli antaa jotain erityisempää. :)
ap
Mutta mä yritän saada liput FA Cupin loppuotteluun... Tietty matkat & muu sisältyy lahjaan. En usko, että saan, mutta kokeillaan. Mies on jalkapallohullu ja loppuottelussa pelaa suosikkijoukkue. Kyseessä 40 v. synttärit.
Mutta mä yritän saada liput FA Cupin loppuotteluun... Tietty matkat & muu sisältyy lahjaan. En usko, että saan, mutta kokeillaan. Mies on jalkapallohullu ja loppuottelussa pelaa suosikkijoukkue. Kyseessä 40 v. synttärit.
Minunkin mieheni tykkäisi takuuvarmasti. :) Minä olen joskus harkinnut hankkivani liput formulakisaan, ehkäpä senkin vielä joskus toteutan. :)
ap
lapset hoitoon ja mennä kaksistaan tai jonkun kaveriporukan kanssa jonnekin? Voisi olla kiva yllätys se, että olet järkännyt salaa lapset hoitoon ja menette joko kaksistaan tai hyvässä seurassa konserttiin/teatteriin/lätkämatsiin tms miehen kiinnostuksesta riippuen ja sitten syömään.
hajuvesi, kasvohoito, meikkisetti, hiusväri, partavaahto, omenapuu, luumupuu, mansikkamaa, uudet farkut, juoksuasu, lenkkarit, sykemittari, taulu, liput leffaan, teatteriin, taidenäyttelyyn, oopperaan tms., jonkin lehden tilaus...
Tässä nyt jotain ehdotuksia. Niin paljon vaikuttaa, millainen mies on, mikä häntä kiinnostaa.