Ajatelkoot muut vanhemmat mitä haluavat, mutta otan lapsen mukaan pk:n vanhempainiltaan
koska ei ole lapsenvahteja ja muutenkin olen jo pitkän päivän erossa lapsesta
Kommentit (25)
kun väsäät tällaisen ketjun yksinhuoltajia mollataksesi. Tai kuka ikinä tätä on ap:na jatkanut. Hanki elämä.
ja hommasit jonkun ukon lähibaarista teille asumaan vaan jotta sun ei tarvitsisi olla yh.
Minä olen yh ja ylpeä siitä, lasteni isän kanssa en muuta yhteen vaikka lapsia vielä lisää siunaantuisikin. Ja vanhempainilta kuuluu kaikille vanhemmille.
jaksat tulla tänne provoilemaan, mutta viimeksikin sulla oli niin halpamainen tyyli haukkua ihmisiä, ettei nää sun ketjut ole millään lailla hauskoja.
Hyvä provo saa aikaan keskustelua ja mielipiteitä aiheesta, mutta haukkuminen ja mollaaminen ei ole kivaa...
Vanhempainillassahan on tarkoitus käsitellä lapsien asioita avoimesti ja kriittisesti. Lasten on hyvä olla poissa paikalta silloin että asioista voidaan puhua niiden oikeilla nimillä eikä vanhempien ja pk-henkilökunnan tarvitse olla miettimässä kiertoilmaisuja ja sanomattajättämisiä sinun lapsesi läsnäolon takia.
Ja ainakaan meillä päin ei tule mitään tiivistelmää vanhempainillan asioista jälkikäteen. Ja on erikseen toivottu että lapsia ei oteta mukaan vanhempainiltaan. Ja sitä toivetta on kaikki kunnioittaneet.
ja kelasta kivat tuet. Ukkoni sattuu vaan lähtemään keskiviikkona työmatkalle eikä voi katsoa lapsensa perään. Ja toinen lapsikin tulossa samalle salamiehelle ja esikoisen pidän virikehoidossa kun se ei kerran mitään maksakaan.