Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatelkoot muut vanhemmat mitä haluavat, mutta otan lapsen mukaan pk:n vanhempainiltaan

Vierailija
20.04.2009 |

koska ei ole lapsenvahteja ja muutenkin olen jo pitkän päivän erossa lapsesta

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kelasta kivat tuet. Ukkoni sattuu vaan lähtemään keskiviikkona työmatkalle eikä voi katsoa lapsensa perään. Ja toinen lapsikin tulossa samalle salamiehelle ja esikoisen pidän virikehoidossa kun se ei kerran mitään maksakaan.

Vierailija
22/25 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun väsäät tällaisen ketjun yksinhuoltajia mollataksesi. Tai kuka ikinä tätä on ap:na jatkanut. Hanki elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hommasit jonkun ukon lähibaarista teille asumaan vaan jotta sun ei tarvitsisi olla yh.

Minä olen yh ja ylpeä siitä, lasteni isän kanssa en muuta yhteen vaikka lapsia vielä lisää siunaantuisikin. Ja vanhempainilta kuuluu kaikille vanhemmille.

Vierailija
24/25 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat tulla tänne provoilemaan, mutta viimeksikin sulla oli niin halpamainen tyyli haukkua ihmisiä, ettei nää sun ketjut ole millään lailla hauskoja.

Hyvä provo saa aikaan keskustelua ja mielipiteitä aiheesta, mutta haukkuminen ja mollaaminen ei ole kivaa...

Vierailija
25/25 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempainillassahan on tarkoitus käsitellä lapsien asioita avoimesti ja kriittisesti. Lasten on hyvä olla poissa paikalta silloin että asioista voidaan puhua niiden oikeilla nimillä eikä vanhempien ja pk-henkilökunnan tarvitse olla miettimässä kiertoilmaisuja ja sanomattajättämisiä sinun lapsesi läsnäolon takia.

Ja ainakaan meillä päin ei tule mitään tiivistelmää vanhempainillan asioista jälkikäteen. Ja on erikseen toivottu että lapsia ei oteta mukaan vanhempainiltaan. Ja sitä toivetta on kaikki kunnioittaneet.