Neuvoja...!!!
Eli ongelmana on että mies juopi joka viikonloppu, joka ei minusta tunnu kivalle... Varsinkin kun meillä on kaksi pientä lasta. Olen yrittänyt kaikkeni että mies pysyisi kotona, eikä aina lähtisi juomaan. Tälläkin hetkellä hän on juomassa, kune i viikonloppuna ollut niin päätti lähteä tänään :( Ollaan tapeltu joka ikinen kerta siitä asiasta kun hän on lähdössä ja minä huudan itku silmässä että jätän hänet ja lähden tyttöjen kanssa mutta ei mitään vaikutusta. Rupeaa vaan pinna palamaan lopullisesti sen asian kanssa :'( En todellakaan haluaisi miestäni jättää kun rakastan häntä niin paljon mutta ei kohta jää paljoa vaihto ehtoja jos juominen ei rauhoitu..... kertokaa pliiiiiis miten saisin hänet vähentämään juomista!!!
Kommentit (3)
Mielestäni kannattaisi harkita erilleen muuttoa. Tässä vaiheessa teillä voisi nimittäin olla vielä mahdollisuuksia yhteiseen elämään, mutta jos menee kauemmin asiat mutkistuvat ja ainakin sinä katkeroidut ja mukaan voi tulla kolmansia osapuolia niin sitten yhteisen sävelen löytäminen voi olla jo mahdotonta.
Itse saman kokeneena voi kertoa, että mikään muu kuin se, että miehesi itse päättää olla juomatta, ei auta pysyvästi. Surullista, mutta niin totta. Suosittelisin muuttamaan. Se voi avata miehesi silmät. Ei se, että hänellä on aina koti ja lapset odottamassa. Etkä varmaan toivo lapsellesikaan tuollaista elämää. Yksikään mies ei ole niin tärkeä, että sen varjolla voi pilata oman ja lasten elämän. Niin se vain on. Sattuuhan se, minä sen tiedän. Mutta meillä ei autanut mikään muu ja nyt on kaikki ollut asian suhteen hyvin jo 5-6 vuotta.
Valitettavasti tuota päätöstä ei voi läheiset tehdä. Parantua voi vain, jos itse haluaa sitä.
Lasten takia muuttaisin pois. Toivota tervetulleeksi kylään selvinpäin.