Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän minua sitte vaivaa??

20.04.2009 |

Kuukautiset nyt 10päivää myöhässä, huono olo aamusta iltaan, ajoittain palelee, rinnat kipeänä, mielialat heittelee... Testejä oon tehnyt ainoastaan yksi testi on näyttänyt tosi tosi haalean viivan testiajan ulkopuolella.. Mikähän mua vaivaa? ?:|

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pääkipua esiintyy sekä alavatsaa nippailee...

Vierailija
2/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain toisella ollut vastaavanlaisia oireita?

Vierailija
4/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iski raskausoireet todella vahvasti päälle ennen plussaa - väsytti, paleli, etoi, ällötti, mutta testit vaan näytti negaa. Kaks viikkoa kerkesin tikuttamaan testejä, kunnes tuli positiivinen tulos :) Jopa terveyskeskukseen viety pissanäyte anto negatiivisen tuloksen. Oma intuitio vaan oli niin vahva raskauden suhteen, mutta eihän mua neuvolassa uskottu. Joka tapauksessa raskaana siis olin, vaikka testit näytti negaa - ei varmaan ollut vielä tarpeeksi raskaushormoonia kropassani. Nyt mennään viikolla 18.

Vierailija
5/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ku vastasit :) millä viikolla sitte plussasit? :)

Vierailija
6/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeiset menkat 2.12.08 ja plussatestin tein "vasta" 13.1.09. Menkkojen mukaan mulla ois nyt 19+ menossa, mutta tosiaan ultra näytti la:n pari viikkoa myöhemmäksi. Ihmiskroppa on joskus niin kummallinen, ettei sitä oikein aina tajua. Toivottavasti sait jotain apua multa.

Tule tänne kertomaan sitten miten homma meni =)

Vierailija
7/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kuitenkin pillereitä, ja näin ollen menkat eivät ole "myöhässä". Aikaisemmin tälläisiä oireita on ollut, vain kun olen ollut raskaana. No aamusta poikkesin neuvolassa, niin ei kuulemma kannata ottaa testiä vielä. Ja terkka lisäsi vielä, et jos olet raskaana ja tuo menossa oleva pillerilaatta loppuu menee todennäköisesti kesken.

Vauva olisi kyllä tervetullut, ja vähän tuli pahamieli tuosta terkan koomntista. Nyt menossa se vika pillerilevy ja sit olis yritystä joka tapauksessa. Apteekin testi näytti aivan hailun viivan, tai sit kuvittelin vaan.

Vierailija
8/10 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä parin päivän päästä tekis sit testin. Ja toivotaan että positiivista näyttää, ainakaan nämä oireet ei voi tyhjästä tulla !!

Vierailija
9/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, millasen kommentin olit saanut tolta terkalta :o Kyllä ite tiiän muutaman "pilleri-lapsen" eli on saanut alkunsa pillereistä huolimatta ja aivan terve lapsi on :) Heitä se pillerilaatta jo kokonaan veks, jos teillä tarkoitus alkaa yrittämään seuraavaa :) Tsemppiä sulle!

Vierailija
10/10 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein aikoinani "pikkukakkosesta" selkeän plussatestin kaksi vkoa edellisten kuukautisten (runsaat,7 päivää kestävät ja kivuliaat,mun normaalimenkat) loppumisen jälkeen,kun raskausoireet olivat niin selkeät.En ole ymmärtänyt tähänkään päivään mennessä miten oli fysiologisesti mahdollista!?Mutta näin kävi...ja seksiä oli harrastettu menkkojen aikana,ei juuri ennen eikä jälkeen,että silleen..

kolmatta odottaen rv 38+5