Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa imetys???

Vierailija
20.04.2009 |

miten ihmeessä saa vauvan juomaan pullosta tai mista tahansa maitoa??? ei kertakaikkiaan onnistu.... juo pullosta kyllä vettä mutta yöllä ei kelpaa muu kuin tissi!!! en enää jaksaisi imettää vauva kohta 9kk...

Auttakaa, vinkkejä, miten onnistun!!!???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutoa siitä seuraa, mutta jos maito ei kelpaa yöllä pullosta, tuskin on oikeesti nälkä... Päivällä tarjoa nokkamukista tai pulloa. Muutaman päivän se ottaa ennen kuin vauva on hyväksynyt uuden tyylin... Tsemppiä!

Meillä kohta edessä sama ruljanssi...

Vierailija
2/2 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa tehtiin kaikki temput ja taistelut, mutta sitten luovutin . Huusi itsensä lähes tajuttomaksi.lääkäri käski jatkaa tästä syystä... Ei juonut mistään mitään muuta...ymymym! Tempperamenttia niin pirusti!

Oli silloin just 9kk. Sitten itse luovutti 14kk iässä!

Nyt mulla tyttö 9kk... En ole jaksanut yrittää mitään. Ne kun vaistoavat kaikki yritykset. Tilanne on menny siihen että juo enää vain öisin, mutta 3 kertaa 45min!

Päivisin juo hienosti vettä lasista. On ronkeli syömään joten nälkä öisin. Pulloa ei huoli enkä jaksa enää näin vanhaa opettaa pullolle.

Mulla siis suunnitelmissa ilmeisesti imettää tonne yli 1-v!!!

Voihan kuitenkin olla että kun päiväruokailu paranee niin luonnostaan yösyöppöys haihtuu!

Mutta tsemppiä jos jaksat yrittää! Joskus kyllä "luovuttaminenkin" aikuisenpuolelta on hyvä ja rakastava ratkaisu! Kuukausi pari sinne tai tänne tässä elämässä ei juuri ratkaise mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi