Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan vatsavaivat, auttaako cuplaton?

Vierailija
20.04.2009 |

Relatippoja ostin jo ja oon niitä antanu 4 päivänä, ei tunnu olevan apua. Aina syönnin jälkeen huutaa vatsaansa, iltaa kohden enemmän. : ( Toimisiko cuplaton? Tai onko joku muu hyvä keino helpottaa pienen oloa?

Vatsaa on hierottu, jalkapohjia paineltu, pierujumppaa harrastettu... Joskus auttaa joskus ei.

Kiitos kaikista vinkeistä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ensiksi kannattaa miettiä, että mitä itse syöt. Siis jos imetät, niin yleensä kaikki se mikä sinulle aiheuttaa vatsavaivoja, aiheuttaa myös vauvalle.

Itse ainakin jätin kahvin kokonaan pois, kun imetin. Tai saatoin juoda kahvia harvoin kun lapsi oli 4-5kk. Myös monet muut ruoka-aineet aiheuttivat meillä vaivoja.

Jos et imetä, niin kokeile vaihtaa korviketta toiseen merkkiin. Minusta NAN on miedompi ja vatsaystävällisempi kuin tutteli.

Vierailija
2/5 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuli esikoiselle vatsavaivoja tuttelista ja NANnista ei. kuopukselle taas sopi tutteli koska NAN aiheutti vatsavaivoja.

Cuplaton auttoi ainakin meillä vatsavaivoihin. joillain ei kuulemma auta mutta kannattaa ainakin koittaa. itse olen noista rela-tipoista kuullut vain huonoa jos niitä vatsavaivoihin antaa. pahentavat vain vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aluksi ehkä n. viikon vauva itki vatsavaivoja mutta helpottivat sen jälkeen..

Käsitykseni mukaan relt, kuten myös muut hieman muuttavat vatsan toimintaa joten aluksi vatsavaivoja esiintyy...

Vierailija
4/5 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruisleipä, appelsiinituoremehu, kaali, herneet, suklaa, kahvi...

Vierailija
5/5 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää koittaa cuplatonia. Ja koittaa jättää relat pois. ja suklaa on maistunu parina päivänä... Tekis äidille ihan hyvää jos siinä olis vatsavaivojen syy. : )

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi