Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSET VKO 17 (20.-26.4.)

20.04.2009 |

Uusi pino

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eewokki: voi hitsi. Toivottavasti nyt jo loppuisi vuoto. Voisiko olla mahdollista, että sulla olisi tullut täti vuoto sitten aikaisemmin kuin tuo 3 vk???

Halti: täällä on kans monenlaiset mietteet tuttuja, ajatukset menee laidasta laitaan ja välillä tulee sekin mieleen, et onkohan tässä nyt mitään järkeä...nuo ajatukset menee usein kyllä nopeasti ohi ja päälimmäisenä siis toive vielä yhdestä... Peitonheilutuskin käy joskus työstä se on ihan totta. Eiköhän tuo jokatoinen päivä h-hetken lähellä pitäisi riittää ;).

Haaveilija pahoittelut... En osaa oikein kommentoidan tukimuksiin...eikös vuosi yritystä yleensä riitä hyvinkin, yksityisellehän sittä on jokatap. mentävä. Me on päätetty, että ei lähdetä tutkimuksiin, jos ei tärppää. Tyydytään sitten siihen kohtaloon.

Voi Minsku!!!! Onko se sittenkin se typerä ovuloimaton! Tän kaiken muun lisäksi nuo on jo ihan liikaa. Ne pitäisi lailla kieltää! Sitä toivoo ja oottaa ja sit kierto pitkittyy ja kaiken kukkuraksi v*** NEGA!!! Grrr Voimia... Hyvä, että sait sisuunnuttua. Kyllä se aikansa ottaa ennekun uuteen yritykseen taas jaksaa.

ON: flunssa alkaa helpottamaan :) ja ajatukset alkaa kääntymään sitämukaa tätin odotteluun. Viimestään ensiviikon puolella sitten tietää alkaako yritys taas alusta huhhuh :(. Mutta ei pidä ajatella sitä vielä. Nyt on ihana vaan vaikka vähänaikaa antaa ajatusten leikitellä "entäjos" toiveikkailla ajatuksilla. Jaksaa sit taas synkistellä ensiviikolla, jos sen aika on.

t. kesäkukkia kellarista roudaava

kisu

Vierailija
22/42 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin gynen viikon päähän, kierukka saa siis lähteä!! Laskettiin, että jos vauva syntyisi 2010, saisin vuoden 2008 verotulojen mukaan kivasti ä-päivärahaa:) Se on hyvä uutinen! Kuhan vaan siis raskautuisi...

Juttelin tänään yhden kaverini kanssa vauva-asiasta, jonka kuvittelin osuhtautuvan asiaan negatiivisesti, mutta olikin ihan päinvastoin!

Ihanan helpottunut olo, kun sai tilattua sen lekurin ja pääse pian tositoimiin:)

On se kumma, miten tässäkin pinossa kaikilla mieli muuttuu ja moni pohtii tätä kolmatta pitkään ja pienellä pelolla..toista lasta ei kahta kertaa ajatellut, se oli itsestään selvä homma.

Sitä tosin sanotaan, että toinen lapsi on se kriisinpaikka, suurin shokki. Kolmas ei 'tunnu enää missään' , siis se hoito/vastuu-asia. Tietää jo, mitä on olla vauvan kanssa, kun ei olekaan enää VAIN vauvaa varten vaan on ne sisarukset siinä hoidettava myös.

Plussatuulia kaikille!

E.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on tapahtunut, en ole parin päivään edes ehtinyt koneelle.

Hieno päätös Elinana78 ! aina kannattaa yrittä ei tarvitse sitten jälkeenpäin katua että miks ei uskaltanut.

Minsku olin jo ihan varma oireidesi ja kierron pituuden perusteella että nyt on tärpännyt, mutta hitto sentään... voisikohan se vielä muuttua plussaksi ??

itselläni oli viime kierto ovuloimaton ja silti kierto vaan lyhin mahdollinen kp26.

Anna toivon vielä elää ;-)

ON: kiroan koko hiton hommaa, kun vatsaa juilii mutta vieläkään en löydä ovista ? tänään testiin tuli jonkin moinen viiva mutta vaikeasti tulkittavissa onko riittävän vahva vai ei, jotenkin se oli niillä rajoilla. Pelottaa että tulee taas ovuloimaton jo toisen kerran peräkkäin, onko sekin mahdollista ?? onko muilla käynyt näin ?

no huomisen vielä katson ja sitten luovutan.

toivotaan plussia edes yhdelle meistä ;-)

Nyt pitää kaiketi vielä heilutella peittoa ;-)

Sirusade kp15/26-28

Vierailija
24/42 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi keskenmenoa peräkanaa ja tämä viimeinen todettiin ensimmäisessä ultrassa viikoilla 11+6. Keskeytynyt keskenmeno, joten sain lääkkeet mukaani ja nyt aamulla on kipulääkkeet otettu suun kautta ja tyhjennyslääkkeet laitettu emättimeen (kun en ole vuotanut ollenkaan, niin silloin toimitaan noin...jos olisin vuotanut edes vähän, niin olisin ottanut samaiset lääkkeet suun kautta). On jotenkin niin haikea olo...ja jotenkin sitä ajatteli, ettei itselle käy näin?!? Kaksi lasta ilman mitään ongelmia ja sitten putkeen kaksi keskenmenoa. Eka oli vielä jotenkin helppo hyväksyä, mutta toinen perään koettelee jo vähän syvemmältä.

Vannoin kun tiedon sain, että meidän lapsiluku on tässä, MUTTA... jotenkin sitä yhtä pientä vielä kaipaa niin paljon. Nyt viimeisimmässä keskenmenoon päätyneessä raskaudessa kerkesin oksentamaan viisi viikkoa...makasin saikulla kotona ja oksensin miltei kaiken mitä suuhuni laitoin. Aloin olemaan jo todella huonossa kunnossa ja mietein onko itsensä kiduttamisessa enää mitään mieltä...ja ajattelin etten aja itseäni tähän tilaan enää koskaan. No juu ja taas on mieli muuttunut vauvan puolelle. Oksentaminen (mitä voi minulla verrata oksennustautiin, kaikki tulee ulos, mutta sillä erotuksella että jotain on kuitenkin yritettävä syödä tai olo on vielä hirveempi) niin oksentaminen raskauksissa on kestäny kolme kuukautta putkeen, joten se ei ole henkisesti eikä fyysisesti kovin helppo homma. Silti niin kaipaan vielä yhtä lasta ja nyt kun saan aluksi kohdun tyhjäksi ja yhdet kuukautiset väliin, niin eiköhän sitten taas yritetä :)

Plussasäteitä kaikille ja nauttikaa kevään auringosta!

Vierailija
25/42 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen poistattamassa hormonikierukan, tuntuu jotenkin tosi oudolta olla nyt ilman ehkäisyä. Heti alkoi vuoto, onkohan se nyt joku "tyhjennysvuoto" vai menkat vai mikä? En oikein tiedä, mistä niitä kiertopäiviä sitten alkaisin laskea... Ehkä en ala ollenkaan, ainakaan nyt ekana, tokana kuukautena.

Toivon mukaan pian tulee paljon plussauutisia!

T : Adolfiina, yk 1, kp ?

Vierailija
26/42 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelinako; kyllä tuntuu kohtuuttomalle tuo että kaksi keskenmenoa peräkkäin! Kuulostaa hurjalta tuo sinun pahoinvointi :( Mutta tiedän mistä puhut, kun haluaa kuumeisesti vielä sen yhden pienen käärön. Onnea matkaan teille!

sirusade; jotenkin jo olen ihan turhautunut näihin sekoileviin kiertoihin! Varasin äsken ajan gynelle. Sain sen kahden viikon päähän. Katsotaan onko kaikki kunnossa. Paljon tuota mahdollista hormonihoitoa mietin. Ei näinkään ole hyvä. Tunnen itseni jotenkin " vajaaksi " kun kuukautisia ei kuulu ei näy.

Minullakin oli vaikeuksia niiden ovistestien tulkinnassa. Milloin kontrolliviivaa vehvenpi jne. Viime kierrossa en käyttänyt, mutta taas tilasin paketin netistä.

Niin, aika tylsää kuukautisten odottelua. Tätäköhän tämä nyt on seuraavat viikot...

Minsku ( aikalailla alamaissa )

Vierailija
27/42 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Angelinako, kylläpä sua koetellaan jo toisen kerran peräkkäin. Hurjaa sun pahoinvointi ollut ja silto km. Voimia uuteen yritykseen nyt sitten kuitenkin.

Minsku: Onpas tylsä tilanne tosiaan. Tulis edes ne kuukautiset, niin pääsisit taas tositoimiin.

on: Itsellä hämmentävä tilanne. kp 22 vasta ja jo tiistaina alkoi tuhrutella. Eilen oli ihan kauheeta huimausta töissä ja illalla lämpöä. Nyt ei onneksi mitään huimauksia ym, mutta flunssa taitaa tulla. Mahassa juilii menkkamaisesti ja tuhrua tulee. Minulla on normaalisti tosi runsaat kuukautiset ja säännöllisesti alkaa eka tuhrulla ja nopeasti aukee niagarat. Kierto siis ihan sekaisin, raskaana tuskin olen...

kolmosmuru kp 23?

Vierailija
28/42 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi angelinako, pahoittelut keskenmenon vuoksi.

ON: olen jotenkn kummasti onnistunut olemaan laskematta päiviä alkukierron jlkeen. TÄnään sitten havahduin siihen, kun koko päivän on palellut hervottomasti. Kurkkasin kalenteria ja nyt pitäis olla oviksesta muutamia päiviä. Ja tuli mieleen, että aiemmin oon palellut ihan alkuraskauksissa. Jotenka heti toivo heräilee. Mutta kysymys kuuluukin, voiko palelu alkaa jo joidenkin päivien jälkeen mahd. hedelmöittymisestä?!? No, toivossa ja jännityksessä on hyvä elää :)

Oliskin mukava yllätys, jos vapun jälkeen saisi huomata saaneensa pienen "vappupallon" mahaansa ;)) Sinne asti jännäillään.....

Auringonsäteitä ja plussatuulia!

Vierailija
29/42 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On: tikkuja mennyt semmoinen 8kpl ja eilinen tikku oli ainoa johon sain jotain tulkittavaa, äskeiseen en sitten juuri mitään enää. Onko niin että sen jälkeen kun huiput on havaittu ei tikussa enää näy mitään ??

no se on varmaa että tän jälkeen mun tikutukset on tikutettu. oikeaa puolta vatsasta ainakin juilii niin vietävästi että itse luulen oviksen olevan tänään, tai toivon ainakin. täytynee hyödyntää ;-)

Minsku koeta jaksaa seuraavat kaksi viikkoa, vaikka kyllä varmasti turhauttaa odotella. Ota hormoonit avuksi jotta kierto tasaantuu, helpottaa todennäköisesti tärppiäkin tai ainakin purista lääkäristä kaikki tieto ;-)

mietin tässä parhaillaan että miksi ihmeessä voi kuumeilla näin paljon kolmatta kun on juuri äskettäin ollut valtaisa riita esimurkun kanssa ja tuntuu että niitä on muutenkin tasaiseen tahtii, välillä siis helpompaa ja välillä vaikeampaa, mutta kai tää kaikki on tarkoitettu kestettäväksi.

Pahoittelut Angelinakolle, kovia olet kokenut.

Tsemppiä meille kaikille yrittää ja yrittää !

toivottavasti Pikku3 olis nyt tärpännyt, antais toivoa meillekin, oireet ainakin vois olla just sitä. itsellä ei muistikuvaa noista paleluista, no raskauksistakin jo aika kauan.

sirusade

Vierailija
30/42 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan jaksanut/ehtinyt kirjoittaa mitään tällä viikolla. Väsyttää vaan koko ajan. Allerginen nuha on ja poskiontelot turvoksissa. Minä taidan jäädä nyt ihan oikeasti taustailemaan. Aikaisemminkin olen yrittänyt, mutta eipä vaan ole onnistunut. Tätä yritystä on ollut nyt niin pitkään (yk 20?), että tauko lienee paikallaan. En vaan jaksa olla kiinnostunut koko asiasta tällä hetkellä. Ja on koko ajan kiire ja kaikenlaista tekemistä.

angelinako: Tosi kurjaa että taas tuli keskenmeno :( Pahoittelut ja voimia ja jaksamista eteenpäin.

Tsemppiä kaikille! =)

Palaan sitten kun sitten kun siltä tuntuu.

Hyvää kevään jatkoa! =)

Vierailija
31/42 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Elinana ja adolfiina yritykseen! Elinana älä turhaa muiden mietteitä pohdi. Sinun elämä, näin lyhyesti todettuna :)

Sirusade: jotenkin epäilisin, että kyseessä ei sulla ovuloimaton, ainakaan kahta kertaa peräkkäin, vaan olisiko se, ettet tikuttamalla ovista löydä. Itse en siis todellakaan asiantuntija ole, sillä en ovista tikuta, mutta olen vaan seurannut muiden kirjoittelua, et tasapaksuja/toista vahvempaa viivaa moni yrittää kuumeisesti etsiä ja tuskailee, et ei onnistu. Joten olisiko todennäköisempää testin "epäonnistuminen", kuin monet ovuloimattomat???

Angelinako: kävinkin teidän tuttujen etenemistä tuolla odottajissa vähän kurkkailee ja huomasin, et teillä tiukat paikat. Pahoittelut, että kävi taas näin. Kaamee sun pahoinvointi, aika sissi oot, kun vaan vielä jaksat! Menikö tyhjennys ok? Tsemppiä hirrrrveesti!

Minsku: eikö sulla vieläkään tätiä kuulu? Kumma homma! Nuo ovuloimattomat osaa olla aika pitkäpiimäsiä...niin pitkään, kun kohtu jaksaa pitää limakalvoo saa tätiä odotella (näin ainakin minun ymmärtääkseni)... Tämä muuten yksi syy miksi sirusade epäilen, että 26 kiertosi olisi ollut ovuloimaton.

Pikku3: eikös peruslämpö nouse oviksen jälkeen (tästä palelu) ja pysy korkeena aina tätin tuloon saakka jolloin dippaa tai sitten raskauden myötä jää korkealle....Toivotaan, että tää palelu olisi nyt sit sitä ****!!!!!

ON: Tätiä odottelen. PMS tuntemuksia: tikkunen eukko, finnejä puskee, päätäsärkee!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei siis vauvaa TÄSTÄKÄÄN kierrosta perrrr......

ittuuntunut kisu

Vierailija
32/42 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tähän kuuhun ja sitten vaan odottelemaan, pessimismi kyllä on jo vallannut mielen joten luulen ettei tästäkään kierrosta tärppää.

Olen wilukissa ihan samoilla linjoilla edelleen sun kanssa noista tikuista vaikka olen niitä pari kiertoa käyttänytkin - Pärjään varmaan ilmankin, saan vaan turhaa pään vaivaa kun kaiken muun odottamisen ja oireiden tutkimisen lisäksi pohdin että olenko nyt ovuloimaton vai en. jos testejä uskoisin nyt niin tammikuun jälkeen mulla olisi ollut vain yksi kierto jossa ovis olisi oikeasti ollut ???

Joku puhui täällä siitä että pohtiiko kukaan sitä mitä muut ajattelevat jos ja kun ilmoittaa kolmannesta vauvasta (muistankohan oikein). Mielestäni jokainen on oman elämänsä herra ja näin ajattelen itsenikin kohdalla, MUTTA en voi kieltää etteikö mielessä ole käynyt miten töissä suhtaudutaan tai esim. lähisuku.

Kolme lasta ei kuitenkaan ole vielä edes paljon, itse olen viisi lapsisesta perheestä, mutta siihen en kyllä ehkä itse pystyisi.

Onkos minsku jo testaillut uudellen vai odotatko vieläkin tätiä ??

Entä Pikku3 testailuja ??

Ihme tunne kun jo viikon ollut ovis kipuja ja luulis niiden jo menneen, edelleen vaan juilii oikealta puolelta mahaa, oletan siis että mulla on ollut ovis (?)

aurinkoista lauantaita kaikille ja tsemppiä wilukisulle tikkuiseen oloon, toivon sulle kaikesta huolimatta plussaa, jos se pääsis vaikka yllättäämään sut ;-)

Sirusade kp18/26-28

Vierailija
33/42 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kommentoinneista!

Wilukissa: muistelen että viime raskaudessa mua paleli jo ennen raskauden varmistumista. Viime kierrossa ei palellut näin. Mutta yhtä hyvinhän tää voi olla kevätflunssaakin... :/

Sirusade: Kyselit josko testailen. Ovistestejä en halua nyt käyttää, etten stressaisi yhtään enempää koska ne ei välttämättä näytä ovista aina vaikka se oliskin. Raskaustiä ois kyllä sitä vastoin kiva päästä tekemään! Täytynee kuitenkin maltaa mielensä vielä vappuun ettei testaile liian aikaisin. Minäs kiertopäivänä muut ootte tehneet raskaustestinne?

Nyt mua ihan alkaa huvittaa näitten omien "oireitteni" kanssa. Ette ikinä arvaa, mut nyt mulla on toista päivää elohiiri alavatsalla :D Tosin muistan että viimeksikin oli yhdessä kierrossa, josta en tullut raskaaksi, Mutta sitä seuraavasta kyllä tulin.. Olispa tää siinä suhteessa enne, hehe!

Toivon siis kovasti palelua ja pulputusta muittenkin masuihin ja toivotaan että nää on hyviä merkkejä ;) !!

Aurinkoista viikonloppua kaikille kohtalotovereille!

Vierailija
34/42 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku3: varmaan se on se oviksenjälkeinen lämmönnousu, ja paleluhan liittyy alkuraskauteenkin siten jos/kun lämmöt pysyy ylhäällä ja edelleen kohoaa. Eli nyt kun saat sen lämmön pysymään siellä ylhäällä niin sitten se on merkki siitä toisesta asiasta.... :D

ON: kp13, peitot heiluteltu toissapv ja eilen, ja (mukamas?) ovisoireita havaittu. Onko teillä muilla vatsan turvotus ovisoire? Viime kierrossa oikein häiritsi ko asia, joka sitten väheni loppukierrosta ennen (tasan 14 pv noista päivistä) alkaneita menkkoja. Nyt ollut taas samaa, ja vas puol tuntemuksia, jotka sopis munarakkulan kasvukipuihin. Nyt sit odottelen että mitä tästä seuraa vai seuraako mitään.

Tänään vähän juhlimaan, sattui sopiva kierronkohta tähän ja projekti pysyy salassa. :) Ei kait se kohtuualko tässä vaiheessa haittaa tai vaikuta kiinnittymiseen tms negativisesti? Ei ainakaan mikään limakalvossa tdn kiinni ole että sitä suoraa vaikutusta alkioon olisi. Täytyy nyt vähän koittaa sinä toivossa jos sitten se jäisi hyvästä syystä pois jatkossa ;-).

Hauskaa muuten että meitä a... -alkuisia nimimerkkejä on nyt paljon.

Tervetuloa vaan kaikki uudet yrittäjät, varsinkin (ex-hormonikierukkalaiset)

adalmina kp 13 yk 1 tai 2?

Vierailija
35/42 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinkoinen päivä ollut tänään!

sirusade: pää pystyyn, kyllä se vielä tärppää!

eewokki.: miten sinä jakselet?

Entäs te muut? Plussia?

Itse tätiä odottelen, tuhruvuotoa. Hutiin meni taas..nega siis myös testattu.

kp29/28-30

Vierailija
36/42 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku3 muistin että testailet jo pian sitä plussaa, eli hätäilin hieman, mutta hyvältähän toi palelukin vaikuttaa. Itse olen edelliset testannut sinä päivänä kun tädin olisi pitänyt tulla. ilmeisesti molemmissa oli jo niin monta pettymystä ja liian aikaisin tehtyä testiä takana, että olin kovin kyynínen testailun suhteen. Eipä tullut ainakaan epäselviä testejä, eli muistaakseni molemmat testasin kp30 päivänä.

Ovis testeihin ei olisi pitänyt koskaan sotkeutuakkaan ! vihon viimeinen hermojen kuluttaja ! tunnen itseni fossiiliksi joka ei ovuloi ollenkaan tai sitten todelliseksi blondiksi joka käyttää niitä tikkuja jotenkin väärin ;-)

öitä,

sirusade

Vierailija
37/42 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä taidan ehtiä mukaan. En ole oikein jaksanut kirjoitella, eipä ole kauheasti mitä kirjoittaakaan. Mietin jo että alan laskemaan päiviä yrityksen aloittamiseen, mutta ehkä se on jo liikaa. Täytyy vaan ajatella muita asioita. Onneksi tässä ei kovin pitkä aika enää ole. Puran energiaa opiskeluun. Toisaalta kiva kun kohta on vikat työt palautettava ja tentit edessä keväältä. Olen kanssa miettinyt sitä että mitä ihmiset oikein ajattelevat (ihan hullua sinänsä), vauvan tulo ei ainakaan nopeuta opintoja mutta toisaalta en nyt kovin pitkään halua odottaakaan ettei ikä tule vastaan.

Pahoittelut Angelinakolle keskenmenosta, voimia ja jaksamista!

Marjo; pidän peukkuja että teillä tärppäisi. Tauko varmasti tekee hyvää.

Muillekin onnea yritykseen!

Vierailija
38/42 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin monia uusia nimiä ettei kaikki vielä ole jääneet mieleen, mutta muutama "vanha tuttukin" vielä valitettavasti mukana. Kuten minä joka pysyy täällä kuumeilupuolella varmaan ikuisesti tai korkeintaan tekee pikavisiitin odottajissa ja palaa häntä koipien välissä... kaikille kuitenkin jaksamista, olitte missä kierron vaiheessa tahansa!

En oikein tiedä mitä omaan napaan nyt kuuluu... ruskea minimaalinen tuhruttelu vaan jatkuu. Kohta menny 3 vk kun ekan kerran tuli vuotoa eli keskenmeno alkoi. Ja viikko kun tuli taas oikein kunnon verta, eikä nyt ota loppuakseen ruskea, jopa tummanruskea, tuhru. Onkohan tää enää normaalia? Olen ravannu gynellä viimeiset 3 kk niin tiheään ettei yhtään enää jaksais mennä tarkistuttamaan onko kaikki ok. Ehkä soittelen sinne ensi viikolla jos vielä tuhruttaa. Hermoja raastavaa. En halua joutua vielä kaavittavaksi tän kaiken jälkeen!

Koskahan sitä vauvaa taas pääsis yrittämään... (huokaus)

eewokki

Vierailija
39/42 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eewokki, että ei nyt sit ota helpottaakseen sulla millään! Että pitää ihmistä koetella! Toivottavasti pääsisitte nyt jo pian yrittämään.

Meillä tuli täti tänään vierailulle :(. Onneksi sitä osasin jo odottaa ihan 99% varmuudella. Oli vaan sellanen tunne PMS oireineen...Ei oo kovin maassa olo tällä kertaa. Ehkä tuo aurinko saa huolet haihtumaan... Mutta kovin on mieli hiljainen ja nöyrä. Ei taida meille vauvaa enää tulla... Täällä varmaan vähän nyt taustailen. On taas niin pitkä aika odottaa ovista ja seuraavaa "tuomion päivää". Josko osaisi taas olla mitään yrittämättä.

t. kisu

Vierailija
40/42 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jatkuu edelleen hämmennys, missä mennään. Ti-to oli tuhruttelua ja nyt ei ole ollut mitään. Viimeistään to pitäs tädin kurvata paikalle. Ti iltana lähtö reissuun, joten kai se on testattava ennen sitä. Olin ihan varma, että täti tulee kun turutteli ja mietin kiertoni olevan ihan sekaisin. Sitten sitä kummaan huimausta on ollut tässä viime päivinäkin. Muuten on normaalit PMS oireet.

Wilukissalle pahoittelut tädistä.

Eewokille uuteen yritykseen tsemppiä. Tosiaan jos vuoto jatkuu kannattaa gynellä käydä, muutenkin suosittelisin ihan jälkitarkastuksessa käyntiä. Voi katsoa ultralla, missä mennään.

Uusille tervetuloa. Yoivon teille lyhyttä vierailua pikaista siirtymista odotuspuolelle. Itse roikun täällä kuitenkin kauan.

kolmosmuru kp 25/28 yk3