Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saanko neuvolatädit kimppuuni jos perun

Vierailija
20.04.2009 |

Mulla oli täsmälleen samat mitat ku sulla kun aloin odottamaan, ja päivää ennen synnytystä painoin 80,5kg!!! Siis reilu 28kg tuli raskausaikana. Eikä missään vaiheessa mulle siitä painosta neuvolassa kommentoitu. Eikä mulla ollu mitään ongelmia eikä tullu, mitä nyt viimeset 3 viikkoa verenpaine vähän kohollaan, muttei mitenkään hälyttävästi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokerirasituksen? Tuntuu niin turhalta mennä, kävin jo kerran aikaisemmin ja kaikki ok, mutta haluavat nyt jostain syystä ottaa uudestaan vain koska lihoin ensimmäisessä raskaudessa 17 kg (lähtöpaino 52 pituus 168).. Ensimmäisessä raskaudessakaan ei siis mitään ongelmia ollut..

Vierailija
2/3 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lähinnä ajattelenkin ettei tämä vaikuta millään tavalla (paitsi negatiivisesti koska voin todella pahoin jos olen syömättä yli 12 tuntia) minun eikä vauvan oloon.. Painoakin on vasta n. 62 kg viikkoja 26.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoloissa ollaan nykyään painon kanssa melkein hysteerisiä. Itsellä neljä synnytystä takana ja koskaan ei ole painooni puututtu. Paino noussut raskauden aikana n.10-20kg.

Ja lapset painaneet syntyessään n.3500g.