Onko tämä parkatakki mielestäsi nätti?
En osaa päättää tilaisinko sen. Kun se toisaalta on nätti, mutta onkohan liian väljä ja simppeli.
https://www.veromoda.com/fi-fi/product/10300998_2161/hupussa-kiristysny…
Kommentit (13)
Ihan nätti mutta helposti vähän makuupussimainen. Näyttää varmaan paremmalta tiukkien housujen kanssa. Helposti telttamainen sellasen päällä joka ei ole vaatemallin muotoinen.
Aika perusparka tai oikeastaan ihan sellainen kuin parkatakki nyt voi olla jos ei erikoista hae, itse pidän, mutta en tilaisi, koska takana on tuo kiristystamppi, pidän enempi suorasta mallista myös takaa, tämä takki näyttäisi olevan aika väljää mallia, ainakin noin kuvassa.
No ei ole kovin nätti. Istuu toki huonosti tuotekuvien mallille eikä nuo "työttömän farmarihousut" sovi tuohon kokonaisuuteen joten takki näyttää ehkä toisaalta rumemmalta kuin onkaan.
Jos tykkäät niin osta. Itse en ehkä tuollaista, punaisen erimallisin hankin, ulkoiluun sopivampi malli
Ankea väri. Minä ostaisin jonkun värisen. Tuokin näyttäisi värillisenä paremmalta. Musta ei ole väri tässä tapauksessa.
Hankala nähdä yksityiskohtia kun on niin musta. Jos olisi muita värejä olisi helpompi sanoa.
Ei se ole nätti, vaan ihan perus.
Aika perus, yksinkertaisen tyylikäs. Jos sellaisesta tykkää niin on varmaan myös aika ajaton malli.
Vierailija kirjoitti:
Ankea väri. Minä ostaisin jonkun värisen. Tuokin näyttäisi värillisenä paremmalta. Musta ei ole väri tässä tapauksessa.
Joo tuommoinen simppeli malli pääsisi paremmin oikeuksiinsa jossain kirkkaassa värissä. Mustana on aika tylsä. Toisaalta tylsäkin voi olla ihan hyvä.
Mulla on toi. Ostin keväällä. Ihan perustakki mielestäni.