Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsää :( Poikani meni kaverille ja siellä kaveri oli toisen kanssa...

Vierailija
19.04.2009 |

Ei siinä mitään mutta erittäin harvoin voi sinne mennä, kun perheiden aikataulut eivät sovi yksiin ja asuu sen verran kaukana, että on kuskattava. Siellä kaveri oli toisen pojan kanssa, jota omani ei edes tunne. Leikki lähti käyntiin mutta selvästi nämä kaksi olivat kimpassa ja poikani ulkopuolinen. Oli kurjaa lähteä ja jättää hänet sinne. Ja niin kuin hän tätä päivää odotti :(

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysähdy sun kullannupun suunnitelmien vuoksi

Vierailija
2/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena. Ei se siitä mitään traumoja saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mammat näköjään käänsi tämän asian mielessään ja päättivät sitten alkaa v****lemaan! Jos muksunnekin ovat tommoisia, niin toivottavasti se mun ihana poikani, josta olen välillä syystäkin huolissani, ei törmää teidän rääväsuihin!

ap

Vierailija
5/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhempien kesken on sovittu leikkitreffit ja mukana onkin joku muu. Itselle ei tulisi mieleenkään antaa jonkun toisen kaverin tulla meille naapurista, jos juku on tulossa meille leikkimään sovitusti. Etenkin jos asiasta ei ole sovittu, eikä lapset tunne toisiaan. Ymmärrän harmisi ap.

Vierailija
6/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän annat sun kakarasi tehdä just mitä sitä itseään huvittaa, viis muiden tunteista!

ap

Vierailija
7/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt vain kuuluu lapsuuden kaverikuviohin, etkö sitä mukamas tiedä, urpo!

Vierailija
8/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille toiselle pojalle pitänyt sanoa, että se ei saa tulla leikkimään, koska sinne on tulossa jo joku toinen? Eikö lasten pitäisi osata leikkiä muutenkin kuin kahdestaan?

Vierailija
9/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu siis lasten maailmaan, väkisinkin joskus "pitää" leikiä jonkun vieraankin kanssa ja ei vaan sen oman bestiksen. Samoin joskus voi jäädä kokonaan leikkien ulkopuolelle, surullista mutta totta. Eiköhän siellä kyläpaikssa katsota, ettei kiusaamiseksi mene. Mä muistan noita tapauksia niin paljon ihan omasta lapsuudesta ja ei oo traumoja jäänyt. Ja nytkin omien lasten kanssa on noin käynyt. Kiusaaminen on asia erikseen.

Vierailija
10/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naapurin rouva pimputtelee kylään päiväkahveille, niin ihan pokkana vaan pyydät sisään ja sitten kun ystäväsi tulee, niin juoruatte kaikkea tutuista ihmisistä, joita tämä ystäväsi ei edes tunne?

ap

sille toiselle pojalle pitänyt sanoa, että se ei saa tulla leikkimään, koska sinne on tulossa jo joku toinen? Eikö lasten pitäisi osata leikkiä muutenkin kuin kahdestaan?

Vierailija
11/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua harmittaa tämä ennen kaikkea siksi, että ko. perheelle ei melkein koskaan käy kyläily puolin ja toisin. Ja nyt kun kerrankin kävi, niin sitten on siellä toinen poika leikkimässä.

ap

Vierailija
12/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäväähän se on pojallesi, että joutuu olemaan ns. kolmantena pyöränä. Eiköhän vanhemmat siellä kyläpaikassa kuitenkin valvo, ettei mitään syrjimisiä kauheasti tapahdu. Kyläpaikan vanhemmat ovat varmaan ajatelleet, kun naapurin poika sattumalta pimpotti ovikelloa, että kivempaahan pojilla on isomassa porukassa.

Alles gut, vaikka tiedän harmituksesi. Ne kahdenkeskiset hetket on tärkeitä pojillekin.

Vierailija
13/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai AIKUISELLE voi sanoa, että mulla on nyt vieraita, tavataanko vaikka huomenna. Mutta mitähän tämä "vieras" pikkupoika olisi tuumannut, jos hänelle olisi sanottu, että älä tule tänään, kun mun "erikoisystävä" kuljetuksineen saapuu kauempaa... HUH! Siis varmaan sen pojan mamma kirjottas tänne, että mun poika lähetettiin kotiin, kun toinen vieras tuli kauempaa. Lapset on LAPSIA ja ap, sun poikasi voi vaikka saada tästä toisestakin pojasta uuden ystävän. En ymmärrä miksi olisi pitänyt olla vaan sun poikasi kanssa. Sorry, nyt vaan. Luultavasti sä stresaat paljon enemmän kun sun poikasi ja usko vaan näitä tilanteita tulee poikasi elämänvarrella vielä TOOOSI paljon, se on sitä elämää.

Vierailija
14/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin heti olis joku alkanut voivottelemaan, miten tytöt ovat sellaisia, etteivät osaa leikkiä kuin kahdestaan ja niin edelleen.

Vierailija
15/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naapurin rouva pimputtelee kylään päiväkahveille, niin ihan pokkana vaan pyydät sisään ja sitten kun ystäväsi tulee, niin juoruatte kaikkea tutuista ihmisistä, joita tämä ystäväsi ei edes tunne?

ne pojat siellä vaan teki, juorusi pojallesi tuntemattomista ihmisistä? Jos se poika halusi leikkiä myös tämän toisen kaverin kanssa, eikä vain sinun poikasi, niin hänen vanhempiensako olisi pitänyt kieltää tämä? Tulee aika uusavuton kuva sinun pojastasi jos ei kykene sopeutumaan tuollaiseen normaaliin tilanteeseen.

Vierailija
16/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli mulla on joka tapauksessa, joten eipä tämä veetuilu tunnu missään...

adios

ap

Vierailija
17/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisessa tilanteessa.. Eli että leikitään kaikki kolme keskenään, eikä ketään syrjitä jne. Kasvatusta siis, mutta sitähän ei kovin monet tunnu nykyään harrastavan, vaan lapset kasvaa "kuin pellossa".

Sen kyllä tietää millaisia mukuloita tämänkin palstan rääväsuumammojen lapsista kasvaa. Itsekkäitä pikku paskiaisia, jotka ei ota muita huomioon kuin tasan tarkkaan itsensä.

Vierailija
18/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei voisi sanoa? Se on sitä elämää, katsos.

Ymmärrän ap:n harmistuksen täysin.

Tottakai AIKUISELLE voi sanoa, että mulla on nyt vieraita, tavataanko vaikka huomenna. Mutta mitähän tämä "vieras" pikkupoika olisi tuumannut, jos hänelle olisi sanottu, että älä tule tänään, kun mun "erikoisystävä" kuljetuksineen saapuu kauempaa... HUH! Siis varmaan sen pojan mamma kirjottas tänne, että mun poika lähetettiin kotiin, kun toinen vieras tuli kauempaa. Lapset on LAPSIA ja ap, sun poikasi voi vaikka saada tästä toisestakin pojasta uuden ystävän. En ymmärrä miksi olisi pitänyt olla vaan sun poikasi kanssa. Sorry, nyt vaan. Luultavasti sä stresaat paljon enemmän kun sun poikasi ja usko vaan näitä tilanteita tulee poikasi elämänvarrella vielä TOOOSI paljon, se on sitä elämää.

Vierailija
19/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisessa tilanteessa.. Eli että leikitään kaikki kolme keskenään, eikä ketään syrjitä jne. Kasvatusta siis, mutta sitähän ei kovin monet tunnu nykyään harrastavan, vaan lapset kasvaa "kuin pellossa".

Sen kyllä tietää millaisia mukuloita tämänkin palstan rääväsuumammojen lapsista kasvaa. Itsekkäitä pikku paskiaisia, jotka ei ota muita huomioon kuin tasan tarkkaan itsensä.

Vierailija
20/73 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt ei sovi tulla leikkimään koska MEILLÄ ON VIERAITA!!! Näin ainakin meillä sanottaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi