Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emil ja Sonja? Onko ihan hassun kuuloiset nimet sisaruksilla?

Vierailija
14.12.2008 |

Siis ovatko ihan eripariset? Tykätään juuri noista nimistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Musta ei yhtään eripariset nimet - molemmat kuitenkin ruotsalaishenkisiä."

Vierailija
2/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä sillä on jos ei ole "samaa paria"? Kyllähän vanhemmat voivat ja mun mielestä pitääkin valita just ne omasta mielestä kauneimmat, eikä tuijotella joitakin ihme sääntöjä.

Minusta nuo ovat kauniita nimiä, itse pidän todella Eemil- nimestä, mutta todennäköisesti on tulossa tyttö, joten nimi on yhden kirjaimen erolla Sonja... Eikä sitten varmasti ole samaa paria isonveljen nimen kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo ovat kauniita nimiä, itse pidän todella Eemil- nimestä, mutta todennäköisesti on tulossa tyttö, joten nimi on yhden kirjaimen erolla Sonja... Eikä sitten varmasti ole samaa paria isonveljen nimen kanssa!

Vierailija
4/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eika mitenkaan eri planeetalta. Emil kuulostaa vanhalta nimelta, taman pariksi ei sopisi vaikkapa Jennica tai vastaava. Sonja on kaunis nimi, tastapa sainkin idean jos meille tytto joskus tulee..

Vierailija
5/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Emilin pikkusiskolle. Ei kai sillä sitten niin väliä ole, rimmaavatko nimet :-) ap

Vierailija
6/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 9. Tuli epäselvästi kirjotettua, sori!

Odotan toista lasta ja pitäisin paljon Eemil-nimestä, mutta tulossa siis tyttö, jolle annetaan nimeksi samankaltainen nimi kuin Sonja. Ja tämä nimi ei siis mitenkään passaa yhteen meidän esikoispojan nimen kanssa mutta ei sen anneta mitenkään häiritä. En jaksa ymmärtää näitä sari, kari, mari, jari tai reijo, veijo, teijo, keijo... mielikuvituksen puutetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme