Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
sivina siivouspalvelu
19.04.2009 |
kehu tai hauku! Onko kokemuksia?
Tai mitä kotisiivousfirmaa (pääkaupunkiseudulla) kehuisit?
Kommentit (2)
En suosittele. Pari ekaa kertaa siivosivat hyvin. Sen jälkeen ei jälki ollut hyvää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
nyt mulle jotain siivouspalvelua pliiiiiis!!!