Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko nainen uskaltaa syödä itsensä kylläiseksi ensitreffeillä uuden miehen kanssa?

Vierailija
25.05.2008 |

Vai pitääkö esittää pieniruokaista siirtelemällä salaattiannosta lautasen laidalta toiselle, kun oikeasti haluasi syödä sen lehtipihvin ja jouda pepsin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi onnellisesti naimisissa, ja nautitaan laadukkaissa ravintoloissa.

Vierailija
2/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekee mieli syödä,niin mä syön,en mä halua esittää uudelle ihmiselle muuta kuin olen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa varmaan yrittää ensitreffeillä näyttää itsestään parhaat puolet, olla näteimmillään jne, mutta ei musta tähän meidän kulttuuriin kuulu se että pitäisi teeskennellä ettei tykkää syömisestä.

En ole koskaan kuullutkaan että kukaan suomalainen nainen tekisi noin.

Vierailija
4/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi onnellisesti naimisissa, ja nautitaan laadukkaissa ravintoloissa.

Vierailija
5/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin söin treffeillä ihan normaalisti ja olin oma itseni. Ei tarvinnut esittää yhtään mitään.

Jotenkin ihan käsittämätöntä, että jotkut antaa suhteen alussa ihan toisenlaisen kuvan itsestään kuin mitä oikeasti on. Kummakaan sitten jos suhde jossain vaiheessa rakoilee, kun toinen ei oikeasti olekaan sellainen kuin toinen on luullut. Tästä hyvänä esimerkkinä siskoni, joka meikkasi ja laittoi itseään vähintään aina kolme tuntia ennen treffeille lähtöä ja oli hyvin erinäköinen kuin normaalisti =) Eikä mies nähnyt häntä ilman meikkiä ennenkuin olivat jo naimisissa.

Tottakai jokainen haluaa antaa mahdollisimman hyvän kuvan itsestään uudelle ihmiselle, mutta miksi kuitenkaan esittää mitään?

Vierailija
6/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tykänneet, kun olen hoikka, mutta voin silti syödä näin paljon. En ole siis anorektikko.

Vierailija
7/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekaa kertaa olin mieheni kanssa syömässä, söin itseni mielestä ihan normaalisti, kun nälkä oli. Mies sanoi, ettei hän ole koskaan nähnyt yhdenkään naisen syövän niin paljon.