Löytyy vahvoja raskausoireita, mutta...
Tilanne tämä: Nyt viikon verran rinnat olleet todella arat, nukkua voisi vaikka kellon ympäri ja muutamana päivänä alavatsa ollut kipeä. Sellaista vähän "repivää" kipua.
Mutta syön pillereitä ja aina kaksi levyä putkeen. Nyt menossa tuo toinen, josta vielä viikon pillerit jäljellä.
Ainut oire joka edellisien raskauksien oli valtava pahoinvointi ja oksentelu, niin se puuttuu.
kovasti vauvakuumetta poden, mutta mies ei lisää enää halua. Siksipä ristiriitaista, kun salaa toivon, et tämä olisi sitä.
Mutta onko jollain muulla ollut tälläisiä oireita jostain muusta syystä? Voisko olla joku hormoonihäiriö? Ikää mulla vähän alle 30v. Lääkäriin yritin päästä tuossa loppu viikolla, mutta en saanut aikaa. Päivystykseen en pääse, kun olen yksin kolmen pienen kanssa. Ja siellä odotusaika minimissäänkin 4-7h. Lisäksi nyt ei rahatilanne anna periksi, jotta yksityiselle pääsisin. Neuvolastakaan ei eilen vastattu, vaikka soitin koko puhelin tunnin.
Ja asiallisia kommentteja kiitos!
Ja anteeksi sekava teksti, olen aivan puoli nukuksissa.
Kommentit (10)
Ovat kyllä luotettavia vai onko niin tiukkaa ettei ole 6€ rahaa siihen laittaa?
Syön cerazette pillereitä......että voi ihan johtua hormooneistakin.....
tee se testi tai odota ja mene tekemään terkkariin. et sä täältä mitään varmaa vastausta saa vaikka kuinka pähkäilet.
ja ihan luotettavia on apteekin testit, ei niitä muuten saisi myydä.
Koska kaikilla kolemella kerralla ovat näyttäneet negaa. ja sit kas kas pari kuukautta ja yllätys yllätys ulraan vatsakipujen vuoksi. Ja viimeks ylläri ylläri sä oot raskaana rv11.
Koska kaikilla kolemella kerralla ovat näyttäneet negaa. ja sit kas kas pari kuukautta ja yllätys yllätys ulraan vatsakipujen vuoksi. Ja viimeks ylläri ylläri sä oot raskaana rv11.
Tää on ihan seko ketju, mutta jos nää viittaa samaan tapaukseen niin sittenhän sä oot tehnyt vaan testin liian aikaisin. Huoh. Tekevät ne terveyskeskuksen labrassakin niitä raskaustestejä, jos et apteekin testeihin luota.
siinä terveyskeskuksen testissäkin jos se tehdään liian aikaisin. voi herranjestas jotkut voivat olla yksinkertaisia.
Apteekista niitä saa, ja sillähän se selviää. Nuita oireita on helpostikin muutenkin, ja ne saa helposti kuviteltuakin. Jos oot ottanut pillerit oikein, niin kyllähän se epätodennäköistä on, muttei mahdollista. Tee siis testi, sanoisin näin. :)
Kunhan kysyin, jos olisi vastaavaa jollain ollu.
.
Olen vain aina syönyt noita samoja pillereitä. Taukoja ollu vaan ku nuo kolme oon saanu. Nyt syöny 4v ilman taukoja. eikä mitään vastaavaa ole koskaan ollut. Ja usein miten syön tuon kaksi laattaa putkeen ja sit viikon paussi. Kun en kestä menkkakipuja, jotka vie täysin työkyvynkin kahdeksi päiväksi.
Juu ja voihan noita oireita kuvitella päässäänkin, mutta tu o rintojen kipu on kyllä nyt aivan todellista. Ja viimeksi tuota on ollut, kun viimeisin raskaus alkoi.