Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä voisin myydä käsintehtyjä korttejani?

Vierailija
18.04.2009 |

Olen tähän asti myynyt niitä sukulaisten ja tuttavien kautta, sekä kirppareilla, mutta nyt tuntuu, että hukun niihin. HInta on 4 e/kk, laadukkaat kortit ja kuoret, ja kortteja on monet kerrat kehuttu tosi upeiksi. Kukkakaupat tuli mieleen, mut jos kauppias haluaa myydä niitä 4 e /kpl ja maksaa mulle esim. 2 e/kpl, niin se ei ole mulle taas tarpeeksi. Toisaalta, kauppiaalle ei tule mitään kuluja eikä tappioita, koska voin ottaa takaisin myymättömät kortit.

Ideoita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myydystä tuotteesta menee jokin prosentti kauppiaalle. En kuitenkaan usko, että mikään kauppa ottaa toisten tuoteita ilmaiseksi myyntiin.

Tai sitten perustat nettikaupan, tai myyt torilla.

Vierailija
2/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin just varata kirpparipöydän omille käsitöilleni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty joku jupisee joskus hinnoista, mutta ylensä ihmiset ymmärtää, että käsityö on käsityö, ja mä oon sanonut, että jos mulla menee yhden kortin tekemiseen n. 40 min - 1 h, niin en kai sitä eurolla myy....

Vierailija
4/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikauppa? Perusta semmoinen! Laitapa ap muutama kuva tänne korteistasi, niin me voimme kertoa, ostaisimmeko ja mihin hintaan.

Vierailija
5/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai myy oikeasti jossain kukkakaupassa, mut laita hinnaksi viitonen, tai 4,5 ja 0.5 - 1 euroa kauppiaalle..

Ei luulisi olevan paha.

Yritä saada myyntiin johonkin ketjuun, kuten huoltsikoille vilkkaan tien vieressä. Niiden yhteydessä voi pitää omaa myyntipistettäkin.