Missä voisin myydä käsintehtyjä korttejani?
Olen tähän asti myynyt niitä sukulaisten ja tuttavien kautta, sekä kirppareilla, mutta nyt tuntuu, että hukun niihin. HInta on 4 e/kk, laadukkaat kortit ja kuoret, ja kortteja on monet kerrat kehuttu tosi upeiksi. Kukkakaupat tuli mieleen, mut jos kauppias haluaa myydä niitä 4 e /kpl ja maksaa mulle esim. 2 e/kpl, niin se ei ole mulle taas tarpeeksi. Toisaalta, kauppiaalle ei tule mitään kuluja eikä tappioita, koska voin ottaa takaisin myymättömät kortit.
Ideoita?
Kommentit (5)
Ajattelin just varata kirpparipöydän omille käsitöilleni..
Tietty joku jupisee joskus hinnoista, mutta ylensä ihmiset ymmärtää, että käsityö on käsityö, ja mä oon sanonut, että jos mulla menee yhden kortin tekemiseen n. 40 min - 1 h, niin en kai sitä eurolla myy....
nettikauppa? Perusta semmoinen! Laitapa ap muutama kuva tänne korteistasi, niin me voimme kertoa, ostaisimmeko ja mihin hintaan.
Tai myy oikeasti jossain kukkakaupassa, mut laita hinnaksi viitonen, tai 4,5 ja 0.5 - 1 euroa kauppiaalle..
Ei luulisi olevan paha.
Yritä saada myyntiin johonkin ketjuun, kuten huoltsikoille vilkkaan tien vieressä. Niiden yhteydessä voi pitää omaa myyntipistettäkin.
Eli myydystä tuotteesta menee jokin prosentti kauppiaalle. En kuitenkaan usko, että mikään kauppa ottaa toisten tuoteita ilmaiseksi myyntiin.
Tai sitten perustat nettikaupan, tai myyt torilla.