Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä raskauden "piilotteluun"?

Vierailija
04.06.2009 |

Haluan salata raskauteni ulkopuolisilta niin pitkään kuin mahdollista. Kuinka kannattaa pukeutua? Laiton tänään kapeat mammafarkut ja pidemmän paidan ja näytän siltä, kuin olisin jo viidennellä kuulla..:-(

Ideoita? Minkämallinen takki? Minkälaiset värit? Hame vai housut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin toimii auki oleva jakkutakki ja pidempi vatsan päälle tuleva kaulaan solmittu huivi. Piilottaa vyötärön ja mahan aika tehokkaasti.

Vierailija
2/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin samaa alkuvuodesta ja luulin onnistuneenikin, mutta työkaverit sitten jälkikäten sanoivat jo jostain rv 10 kaikki tieneensä...

Riippuu paljon vartalnmallistasi ja mitä vaatteita olet tottunut käyttämään.Oudot jakkutakin auki ja huivit tuntuvat tosi oudolta, jos et ole sellaisia ennen käyttänyt.

Jotkut tunikat on ok, utta ei todellakaan kaikki, joissain näyttää heti se 5. kuu tuleen.

Ylipäänäs musta väri hoikentaa, vaaleissa yläosissa inakin mun maha näytti suurelta.

Mutta mulla ei siis ole parempia vinkkejä, koska epäonnistuin tässä peittelyssä.

Vierailija
4/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken oo...

Vierailija
5/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhtenä vapaapäivänä vaatekaupassa ja sanoin myyjälle nyt tarttis tälläistä apua ja mulla oli farkut, t-paita ja sitten näitä collage-takkeja ja ilmoitin viikolla 25 että näin on päässyt käymään.

Ja täydestä meni.

Tosin auttoi se, että en ole hoikimmasta päästä. Kollegat sanoi olivat ihmetelleet kun pukeutumiseni heikentyi...Kiva kuulla !

Vierailija
6/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi niillä saavan piiloon. Tuo huivi ja jakku -yhdistelmä on myös hyvä. Ainakaan ei kannata liian radikaalisti muuttaa pukeutumista, mun opiskelukaverit huomasivat raskauteni aikanaan siitä. :)

Vierailija
7/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näytän tunikassa aina siltä kuin olisin raskaana vaikken oo...

Olen hoikka, mutta tunikassa näytän olevani 5. kuulla.

Äitiyshousut korostavat mahaa ja saavat näyttämään raskaammalta kuin onkaan.

Vierailija
8/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaushousut oikein korostaa vatsaa. mä käytin paljon hameita: ne kun voi nostaa vähän ylemmäs vyötärölle, jos tuntuu tiukilta. piilottavat mahan hyvin. Lisäksi paksut neuletakit, joissa solmittava vyö on hyviä. Sellaista käytin paljon (tosin tänään multa kysyttiin oonko raskaana kun olin se päällä... tais vähän pömpöttää tää maha).

Mä yritin koeajan vuoksi töissä piilotella. rv 18 kerroin, kun sain jo niin pitkiä katseita... Suurin osa oli jo huomannut. Mutta mulla kasvoi maha tosi aikaisin. Rv 15 alkoi tulla onnitteluja, jos en erityisesti peitellyt.

Vierailija
9/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka päällä selvisin raskauden puoliväliin, jolloin maha pullahti niin ettei mahtunut enää mihinkään tavallisiin vaatteisiin. Ja olen hoikka. Niissä mekoissa oli ehkä 7cm rinnoista alaspäin leikkaus jonka alla rypytys. Asiaan vaikutti varmaan kyllä sekin että ne mekot oli mulla jo ennen raskautta eli pukeutumiseni ei muuttunut.

Vierailija
10/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. Ei kukaan kyllä silloin vielä uskaltanut mitään sanoa, mutta eivät siis peittelyt auttaneet.