Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille miehille ihan sama, että minkänäköistä läskiä panette

Vierailija
17.04.2009 |

kunhan vaan saatte pillua? Ainakin siltä vaikuttaa omassa lähipiirissä. Puheissa hehkutellaan kauniista naisista, mutta oikeasti sänkyyn eksyy joku ruma läski.

Onko siis ihan sama, vaikken enää huolehdi ulkonäöstäni ja pysy hoikkana? Jos kerran kaikki kelpaa, kunhan on reikä???

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käymme (mies ja minä) yhdessä kolmasti viikossa kuntosalilla ja lisäksi harrastamme petipuuhia jonkusen kerran viikossa ja kävelemme päivittäin. Joten kyllä niitä rusinoita löytyy kyynärvarsista kummallakin.

Mutta - hmm - myös sitä mainitsemaasi löllistä tuossa lanteiden ympärillä.... Vaan siksipä lanteita onkin niin kiva heilutella; kun vielä on kevyt hame tai mekko tehostamassa heilumista.

Sanoo 67-kiloinen

Muotoja ei tule kuin treenaamalla. Muu on löllöä.

Nyt 10 vuotta myöhemmin on kiloja 67 ja itse tunnen olevani elämäni kunnossa ja tyytyväinen saamiini muotoihin.

Joten se siitä läskistä - ihanaa elää yrittämättä mahtua ns ihannemuotteihin.

Vierailija
22/40 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on nimittäin taitavammaksi harjaantunut suu ja kieli, kun ne syövät paljon enemmän kuin laihat. Siksi minä ainakin suosin läskejä mitä suikkareihin tulee. Silmät vaan kiinni ja kuvittelen että joku nuori upea hoikka mimmi imee, ja kyllä pati lähtee!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin D-kuppinen, hoikka mutta muodokas nätti tyttö. Vieraat miehet huutelivat minulle rivoja, kävivät jopa käsiksi- mutta kukaan ikäiseni ei välittänyt minusta. Tutkin itseäni peilistä ja itkin salaa kurjuuttani. Mielestäni olin ihan kivaa seuraa, en mitenkään ns. friikki- mutta siltä nuorempien miesten käytös antoi ymmärtää että olin heille kasa kuivunutta koiranpaskaa jalkakäytävällä. :(

Nyt vuosia myöhemmin olen E-kuppinen, riippurintainen, RUMA ja LÄSKI, yli 100-kiloinen akka. Olen kärttyinen, sairastan ahmimishäiriötä, vihaan miehiä. Olen aidosti sitä mieltä että jos joku olisi voinut kohdella minua ihmisenä, en olisi tässä kunnossa. Mutta nyt olen. Tänäänkin valitsin jäätelöannoksen muiden seuran sijaan. Nyt istun koneella ja itken, vituttaa. Kiitos helvetisti, miehet!!

Vierailija
24/40 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 nyrkkiä pitkällä "vauvapalstan seksikingillä" paljonkin omaa henk.kohtaista kokemusta asiasta IRL... ?

;DDD

Läskillä muijalla taitaa muutenkin olla kovempi kysyntä kun läskillä, tsättääjä-miehellä?

Ei ole :( siksi laitoin kysymysmerkin tohon perään. Mulla on vielä ensimmäinen senssi-ilmoituskin tekemättä. Sitten kun sen teen niin teen samalla myös läski-mies ja läski-nainen ilmon ni voin kertoa sitte tilastoja tännekin.

Vierailija
25/40 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tukevahko ja isorintainen niin kelpaa sextaamiseen ja hauskanpitoon.Seurusteluun hyvävartaloinen sporttimimmi.

Nuoret läskit kiihottavan kiinteitä, vanhemmat jo sellu hirmuja.

Vierailija
26/40 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei väliä onko läski tai ns mitoissa.pitää olla naisessa mistä ottaa kiinni.

Vierailija
27/40 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytännössä jokaisella miehellä on vaihe elämässään et kaikki reijät käy kunhan sitä vaan saa. Pillu on pillu vaikka sitten olis sian otsassa ja jos sitä mieli tekee, sinne vaan.

Vierailija
28/40 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tussu on oltava kireä

2. Naisen pitää osata sopivasti määkiä aktin aikana

3. Niin lihava ei saa olla, että talivöyryjä joutuu viikkaamaan edestä pois, että reiän löytää

Vierailija
29/40 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo pimpsa se on niilläki. Mut totuus on se että kerran oon pannu läskiä(tosi läski) ja siitä jäi elinikäiset traumat ja kuulen siitä vieläkin vinoilua:( sen jälkeen olen pitänyt tasoa ja huolinut vain kauniita naisia ja se kannattaa. Ei tarvitse itkeä itseään uneen baari-illan jälkeisenä iltana.

M

Vierailija
30/40 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on aina kaunis oli lihava tai ei. Itse en iso naista pysty panemaan ja vaimo onkin siro. Ruma, mutta siro menisi sekin jos muuta ei ole, tai fuck buddy.

Vierailija
31/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin, että reilusti läskiä naista en varmasti panisi. Paremmat orgasmit antaa oma kätenikin. Eli itse en ainakaan syty lihavista. Mieluumminkin jopa laihoista, jos perseessä on edes vähän naisen perseen muotoa, ei siis mikään poikaperse.

Vierailija
32/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ketjua mutta jos on kyseessä tavismies niin on aika pakko tyytyä sihen mitä saa ja se ei yleeensä ole mikään 16-25v fitnessmimmi.

Vierailija
33/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole sama. Naisen ei tarvitse olla kaunis, sievä tms. Voi olla arkinen, persoonallinen tai vaikka ruma kunhan ei ole läski. Aamulla taas katselin bussissa yhtä pullukkaa ja totesin, että nätti kasvoista mutta runko on turn-off.

Vierailija
34/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt yltiörehellisesti erittelen syvimpiä tuntojani ja ihan suoraan sanon niin kyllähän melkein mieluiten lihavia lykkiikin. Jotenkin kiinnostaisi noin naintimielessä eniten juuri laihat tai lihavat. Tyttöystävänä taas mielummin katseenkestävä. Kokemusperäisiesti lihavilta saa parhaat kyydit ja kyllä ne kokemukseni mukaan on helppoja: ihan elämän realiteetti on että kun pulska yh-äippä kerran saa lapset muualle ja vetää pakkelin naamaan ja ottaa pohjia, niin viimeistään kymmenen maissa se on valmis kelpuuttamaan minkä tahansa puoliselvän jätkän kotiinsa ja loppuillasta se pyhtää pokea, taksikuskia ja viimeiseksi talonmiestä luokseen. Vapaaillat on harvassa ja seksiä on silloin pakko saada. Ne on kiitotllisia ihan huonostakin panosta.

Vierailija
35/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea ketjua mutta jos on kyseessä tavismies niin on aika pakko tyytyä sihen mitä saa ja se ei yleeensä ole mikään 16-25v fitnessmimmi.

Niinpä. Kyynel valuisi poskelle, jos olisin itkevää sorttia.

Vierailija
36/40 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin poikamies. Ei se 100kg tunnu missään, hoikilla ei ole rinnat välttämättä kun patalaput. En alkaisi arvostelemaan naisia ulkonön perusteella.

Mutta ylipainoiset ovat yleensä akresiivisia ikäväkyllä.Oisko niin että hyökkäys olis paraspuolistus?, Hyvän-näköiset Ovat koppavia tietäen oman vartaltonsa, ampiasvyötärö hyvän-näköinen perse ja suht kookkaat rinnat. Mutta antavat pillua enemmän ja pitkään, satun tietämään

Vierailija
37/40 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kunhan vaan saatte pillua? Ainakin siltä vaikuttaa omassa lähipiirissä. Puheissa hehkutellaan kauniista naisista, mutta oikeasti sänkyyn eksyy joku ruma läski.

Onko siis ihan sama, vaikken enää huolehdi ulkonäöstäni ja pysy hoikkana? Jos kerran kaikki kelpaa, kunhan on reikä???

Joono tietenkin. Ihan kaikilla miehillä sama homma, pillu se on hirvelläkin, osa nai jopa sikoja.

Vierailija
38/40 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
39/40 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama on, kunhan saa pillua.

Vierailija
40/40 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole.

Paitsi muutamia semmoisia miehiä kyllä löytyy, jotka kyntää ihan mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme