Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuvajan/kylmän varaston hinta

23.05.2007 |

Saatiin tarjous puuvajan/kylmän varaston rakentamisesta (sisältää työt ja materiaalit) hintaan noin 8000 euroa.

Onko kellään kokemusta onko kova hinta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rakennettiin juuri itse 4 m2 puuvaja takapihalle. Toimitus oli puuvalmiina, joten itse piti vaja kasata. Hintaa koko komeudelle tuli yhteensä kattomateriaalit , maalit ym. mukaanlukien max. 700 euroa. Joten minun mielestäni tuo 8000 euroa on kyllä aika kova hinta. Googlaile vähän netistä niin paljon halvemmallakin saa tilattua suoraan kotipihalle elementeistä pystytettävän vajan. Mutta jos ei itse halua tehdä asian eteen mitään niin sitten pitää varmaankin vain maksaa... mutta pyydä nyt ihmeessä tarjouksia muistakin firmoista!

Kannattaa vielä katsoa oman kunnan rakennussäännöistä että tarvitseeko sellaiselle rakennusluvan. Meillä alle 6 m2 vajat saa pystyttää ilman mitään sen kummempia lupia.

Vierailija
2/3 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa on olemassa 18 m2 kokoiselle talousrakennukselle, joten se puoli on hoidettu.

Itse tekeminen ei tule kysymykseen, joten maksaa pitää :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui kertoa, että kyseessä ei ole kovin pieni rakennelma, vaan tilaa yhteensä 18 m2. Sisälle ja ulos vedetään sähköt, pohja perustetaan kunnolla ja sadevedet ohjataan pois rakennuksen kohdalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan