Mies kävi ruokakaupassa- maito unohtui
Hiltsin, hitsi, mies ruokaostoksilla-
en itse HALUA mennä lasten kanssa jouluruuhkaan...ja mies maksaa meillä ruuat muutenkin
ja hänellä on perheemme auto käytössä
mutta kun se tuo vaan niittä appelsiineja... TAAS
eikä juuri muuta
Mites muilla perheen työnjako sujuu?
Kommentit (8)
En mäkään muista mitä pitäisi ostaa, jos mulla ei oo listaa.
Tehkää yhdessä se lista, niin kaikki saa haluamiaan ruokia. Samalla voi kysyä, jos joku erikoisempi juttu on listassa, että mistä moinen kaupasta löytyy.
yritän kuitenkin delegoida hommia miehelle- on niin paljon uraputkessa---
t. ap
Ostaa kyllä lisäksi omia valintojakin, mutta haluaa tietää mitä tarvitsen. Silti saattaa tulla jotain muuta tilalle. Esim. jos pyydän tuomaan pakkasesta valmiiksi silputtua sipulia, tämä tuo perunasipulisekoitusta, koska se on halvempaa.
mää oon jo niin pirun kyllästynyt kaalinpäihin!!! Mihin hittoon me niitä tarvitaan niin saakutisti???
No miehen ajatusmaailmaa en muutenkaan niin hyvin ymmärrä.
listan mukaan, mutta yllätyksekseni muistin ostaa tyyliin 38/40 oikeista tarvikkeista!
Kyseessä oli nimittäin iso viikko-ostos, ja aina sitä suunnitellasi visioin kaupan mielessäni. Eli kun teen listaa, kuljen mielessäni kaupassa hyllyjen välissä ja mietin missä on mikäkin tavara. Tämä "kartta" ohjasi minua tälläkin kertaa.
molemmilla tarkkaan suunniteltu ostoslista, jonka mukaan ostetaan. Ei vaadi muuta kuin lukutaitoa, eikä mikään unohdu.