mä olen niin KATEELLINEN teille kaikille jotka saatte HENGITTÄÄ normaalisti...
siis mä olen niin hevon veen kyllästynyt tähän ainaiseen hengenahdistukseen jkaikkeen siihen liittyvään, että...
ei ole astmaa, ei vikaa sydämessä, kilpirauhasarvot ok samoin verensokeri.
lääkitys on sitten ahdistus-/paniikkihäiriöön vaikkei olo nyt ihan siltä tunnu mut jotenkin kai se on pakko uskoa kun muutakaan vikaa ei ole. lääkkeet (vai johtuiko niistä mitenkään) vei oireet pois kuukaudeksi ja muuten olen kärsinyt kohta vuoden tästä!
mua siis ihan itkettää kun en saa hengittää normaalisti.. olisin ihan tyyytyväinen tähän köyhään elämääni jos vain saisin hengittää... nytkin itken, kun en jaksa enää tätä. valittaminenkin on ihan turhaa, ei mikään auta tähän. hieno elämä, voi jee..
mulla on kaks lasta ja haluisin vaan nauttia heistä ja tehdä kaikkea heidän kanssaan, oma olo vaan on niin paska että se ei kunnolla onnistu.
eikä tästäkään purkautumisesta oo mitään apua, silti sen tein. sellanen musta on tullu, valittava, kärsivä, säälittävä akka.
Kuullostaa hullulta, mutta pussiin hengitys on oikeasti varsin tehokas keino saada hengenahdistus loppumaan. Pussiin engitystä pitää jatkaa niin kauan kunnes sinusta alkaa tuntumaan että tarvitset happea. Siinä vaiheessa lopetat pussihengityksen, vedät syvään henkeä ja hengität _hitaasti_ ulos. Ja kas, kohtaus on luultavasti ohi. Toista homma tarvittaessa.
T: taisin olla 13