Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onkos tåållä ketään enää paikalla?

Vierailija
14.12.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille!

Vierailija
2/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mökillä oleva mies ei ole vastannut illalla viestiin ollenkaan. Onkohan sillä kaikki kunnossa... Ettei olisi sammunut saunaan tai mitään. Todennäköisesti vain akku loppu kännykästä. Meillä kun vain on yksi toimiva kännykänlaturi, ja se on mun mukana täällä kotikotona. Miehen äidillä kun on samanlainen laturi kuin hänellä ja saa siellä ladattua. Ja niin edelleen. Ihan turhaa länkytystä tämäkin.

Pointti: Toivottavasti kaikki on ok, mutta pitää kai tästäkin nyt jotakin angstia vetää kun ei yöllä olemuutakaan tekemistä.

-m-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nukkunut tuolla iloisesti jo pitkään ja minä täällä valvon :) . Tyypillistä. Sinun miehesi toivottavasti vain nukahtanut ihan väsymystään sänkyyn eikä kuullut viestiä.. Taidan yrittää nukkumista, öitä!

Vierailija
4/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kipeä. Nukkuu se tuossa nyt, mutta itseä vituttaa tässä vaiheessa niin ettei nukkumisesta tulisi mitään.

-m-

Vierailija
5/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin lähiöbaarissa ammuskeltu. Mies tuli sieltä aiemmin kotiin. Oli ollut poliisikuulustelussa. En saa enää unta, onneks ei käyny mitään.

Vierailija
6/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Mikä lähiöbaari? Ikävä loppu illalle... Onneksi oma mies on mökillä eikä baarissa tänä iltana.

-m-

Vierailija
7/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikinä ei siinä käy ykskään tietämäni tuttu, saatikka meijän mies. Mikä lienee päähänpisto. No, tulipahan käytyä vikan kerran.

Vierailija
8/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, toivottavasti uni tulee.

-m-

Vierailija
9/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkäripäivystykseen huomenna? kai sellainen on olemassa?

-m-

Vierailija
10/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on särkypäivystys, mutta sekin saattaa vain päivystää arkena ja virka-aikoina. Aika pahan näköinen tuo hammas. Lohjenut ienrajaan asti ja ihan musta sisältä. Eilen otin 1500mg panadolia ja 3200g panadolia ja silti sai nukkumaan mennä järkkyjen kipujen kanssa. Neljä tuntia edellinen satsi helpotti ja nyt taas istutaan hereillä

Vierailija
11/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kylmät väreet menee lukiessa tuota. Hammassärky/hampaisiin liittyvät vammat/vaikeudet ovat kyllä yksi niitä pahimpia juttuja.

Joo, 3200g annos olisi jo aika tuhtia. :P Mutta ainakin pääsisit eroon kivusta. Ja todennäköisesti maksastasi siinä samalla.

-m-

Vierailija
12/12 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu vaan kovenee. Mä meen harjaan sitä hammasta. Jostain syystä se auttaa kipuun hieman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä