G: Mitä söit tänään, pituus&paino + laihdutatko
Eli mitä olet syönyt tänään, pituus, paino ja laihdutatko
Söin: 2palaa ruisleipää
2 siivua kinkkua
kahvi
lihakeittoa
2 palaa rieskaa
patonki, jossa kinkkua, tomaattia, paprikaa ja salaattia
kaakao
165/85
Yritän laihduttaa
Kommentit (43)
aloitin koska painoindeksi noin alyton.
Joo, tuo juusto ei kuulunut dieettiin. 3 pussia per paiva ja niista saa kaikki vitamiiinit sun muut mita tarvitsee. Ja tiedan pidemman paalle ei toimi, koska olen tehnyt taman ennenkin ja kaikki mita pudotin tulivat takaisin...
Olen vain epatoivoinen!!!
Aamupala: Kuppi teeta, puuroa (dieetti sellaista)
Paivallinen: Sienikeitto (dieettipussi)
Illallinen: Pala juustoa ja dieettisuklaapatukka
Lisaksi 3L vetta ja pari kuppia teeta.
Suosittelisin sulle kiloklubi.fi. Se on ilmainen ja tosi hyvä keino painonpudotukseen. Sun pitäis kyllä kiinnittää huomiota ruuan laatuun vaikka laihdutatkin, ei tuollaisella ruokavaliolla saa kaikkia tarpeellisia vitamiineja ja muita. Mitä nuo dieettisuklaapatukatkin on?!? Kunnon ruokaa pitää syödä, järkevästi! Proteiinia paljon, sillä pysyy nälkä poissa.
Mitä edes on dieettipuuro??! Syö tavallista kaurapuuroa veteen tehtynä ja marjojen kanssa. Ja kaikki tuo outo kama vaihdat normaaliin ruokaan. Käy vaikka ravintoterapeutilla.
Tsemppiä hurjasti!
sairaaladieetillähän saa vaan 500kcal/päivä ja paino putoaa tosi vauhdilla.
Noin kovalla painolla ei voi oikein urheillakaan koska se on nivelille niin pahasta.
kannattaa varmaan tossa 100kg kohdalla siirtyä normaalimpaan ruokavalioon ja lisätä liikuntaa? Noita diettiruokia ei kai saa syödä edes kuin korkeintaan kk ajan?
Toivottavasti onnistut karistamaan kilot :)
vahan samanlainen on tamakin dieetti, noin 500 kcal paivassa.
Onko muita vaihtoehtoja kuin Pianonvartijat? Sellaista jossa kunnon kontrolli eika vain netissa itse naputella tietoja??
Kiitos tsempeista sita todellakin tarvitaan!!!
Kahvia on mennyt varmaan 10 mukillista, ja 2 sokeria per muki.
Aamulla kaksi paahtoleipää ja reilusti voita.
Lounasaikaan en syönyt mitään.
Iltapäivällä leivottiin lasten kanssa, söin 3 isoa palaa kääretorttua. Yksi pala vielä illalla.
Ruuaksi muusia ja kalapuikkoja.
Ähky olo on kaiken sen kääretortun jälkeen. En ole edes syönyt yhtään hedelmiä tms. tänään vaikka yleensä kyllä syön.
Olen syönyt tähän mennessä yksi ja puoli leipää, jossa päällä marg, paprika- chililevitettä, kalkkunameetwurstia, juusto ja tomaattia sekä kupin kahvia.
Jugurtin.
Fetasalaattia ja appelsiinituoremehua.
150 cm/ 50 kg, olen raskaana viikolla 32 ja risat. En siis laihduta.
tänään syönyt 1 ruisleipäpalan, jonka päällä margariinia ja yksi viipale juustoa, kahvia 3 kuppia, paahtosämpylästä toisen puolen+margariinia. Siinäpä se, en laihduta, pitäisi kyllä.
pituus 169cm ja paino 64kg. Tänään syönyt kinkkusämpylän ja juonut kupin kahvia.
Aamulla söin sämpylän, jona päällä kevyt lättaa ja juustoa 2 siivua + mustaherukkamehua.
Päivällä pastaa, jossa sipuli. punasipulia, salsaa, ananasta, sinihomejuustoa, mozzarellaa + lasi rasvatonta maitoa.
Välipalaksi suklaakeksi.
Illalla vielä syön 2 leipää + lasi mehua.
Kulutan urheillessa tänään 400 kaloria.
Tämä on se paino, jossa pysyn syömällä mitä tahdon.
Aamiainen:maitokahvi
Lounas:nakkikeitto,2 reissumies viipaletta,kurkkua,beceliä ja voileipäkinkkua päälysteenä
Välipala:appelsiini ja 1dl luumuja
Päivällinen:gainomax.Treenin jälkeen tupla suklaapatukka
iltapala: 2 reissumies viipaletta ja samat päälysteet kuin lounaalla
Lisäksi pivän aikana pari litraa vettä
Laihdutan
kahvia ja 2 hapankorppua
vettä puoli litraa
kahvia porkkanasämpylä ja kinkkua, viinirypäleitä
illaksi teen kanakeittoa
en laihduta
172cm, 52kg.
Aamupala: Kaksi ruisleipäviipaletta maksamakkaralla ja kurkulla + iso lautasellinen kaura-ruismuroja.
Iltapäivällä kahvia + 4 kpl Domino-keksejä.
Aion pikapuoliin syödä ehkäpä Arizona-aterian hesburgerista tai sitten päädyn tekemään itse jotain helppoa kotiruokaa.
Illalla vielä ehkä pakastepizza + sipsiä.
aamianen: kahvi ja reissumiehen puolikas + kinkkusiivu + kurkkua.
valipala: rasvaton ja sokeriton jogurtti + teetä.
lounas: salaattia + 7 kalapullaa.
välipala: pieni banaani ennen jumppaa.
illalla syön tonnikala purkillisen +rahaa +marjoja.
toivottavasti laihdun.
Aamu: kourallinen riisi-vehnä lastuja + rasvaton+maustamaton jugu 1dl sekä kaloriton mehukeitto 2dl
Välipala: Yosa
Lounas: Lihakeittoa, kaksi vaaleata leipäpalaa, päällä runs. vihanneksia, vesi. Hedelmäkeittoa jälkkäriksi.
Välipala: puolikas korvapuusti ja kahvi
Päivällinen: Pasta-vuohenjuusto-kana valmisateria
Iltapala: Pikku pizza (halk n. 10cm )ja kuiva siideri
Olin töissä klo 8-22. Eli ruokailu ei ollut kovinkaan terveellistä eilen.
Olen 164cm ja 57 kg. En laihduta, mutta tarkkailen painoani :)
Kuppi teetä, yksi battery, yksi härkäruukku, dallaspitkoa pari kunnon siivua.. siinäpä se... Onpas terveellistä.. =) Pituus 170 ja paino 80about.. En laihduta
Klo 6:
2 muna munakas aurajuuston kera ja 2 kuppia kahvia maidon kanssa
Klo 12:
grillipihvi, salaattia, kurkkua, tonnikalaa, smetanaa ja maitoa lasillinen
Klo 18:
Kanafile, salaattia+vihanneksi
Klo 21:
Partaäijää ja mansikkakiisseliä
Aamupalaksi kaksi siivua itsetehtyä leipää ja juustoa, tuorepuristettua appelsiinimehua ja kahvia
Päivällä: vain kuppi kahvia ja kääretortun pala sekä pari piparia
(lounas jäi väliin kiireen takia, kävin ip-kahvilla ystävän luona, jossa siis noi herkut)
Nyt juuri odottelen uunista kalaleikkeitä. Niiden kanssa riisiä, paistettuja vihanneksia ja raikasta salaattia. Hirveä nälkä!
Illalla varmaan vielä jotain haukkaan, mutta en vielä tiedä mitä, ja otan ehkä pari lasia punaviiniä.
Pituus 163 paino n. 49 kg. Ja en siis tosiaan laihduta. Yleensä syön lounastakin.
aamulla vettä, kahvia, 3 gracottea ja 2 vaaleata leipää 2 %:lla sulatejuustolla sekä appelsiini
päivällä töissä vettä, ananastölkki, appelsiini, banaani ja 2 paljasta ruispalaa
kotona kahvia ja hemapamakaroonia raejuuston kanssa
myöhemmin illalla otan ehkä ananasta raejuuston kanssa sekä riisikakkuja
Kokojyväriisiä, kasviksilla täytetty paprika, salaattia, ruisleipäpala rasvaa päällä, spagettia ketsupilla, muutama ruisleipäpala päällä rasvaa ja juustoa, neljä palaa suklaata.
Vähän huonosti joo oon syönyt tänään.
162cm ja painoa noin 70kg