Sopisiko tämä retrotapetti wc:n seinälle? :)6700
http://www.tapettitalo.fi/ideakuvat/idea_6.html
Eli kyseessä kukkaiskansa-tapetti... yhdelle tai kahdelle seinälle pieneen vessaan tulisi, muille seinille yksivärinen.Kiitos mielipiteistä!!
Kommentit (23)
Minkähän värinen se yksivärinen tapetti olisi seuraksi sitten? Ideoita otetaan vastaan :)
ap
mutta tosiaan vain yhdelle seinälle.
Tiedän, että tuo Tapettitalo on helppo löytää googlella, mutta jotain rajaa.
ja kännissä tulisi heti pahaolo, mutta helpotuskin olisi lähellä
Mitä mieltä siitä vessan seinälle?
ap
p.s. ja olen vetvonut näitä tapetteja jo viikkotolkulla enkä osaa päättää, mutta tuo kukkaiskansa on tuntunut jotenkin omalta eniten lopulta..
paljon rauhallisempi kuin tuo kukkaiskansa
ottaisin tuon kukkaiskansan ja yksiväriseksi vaalean sinapin :) eli vaaleampana sävy kuin tapetissa...
Itekin voisin laittaa vessaan. Tällä hetkellä mulla on vessan takaseinällä verho ja ihan kiva sekin.
Kaikkien ei tarvikaan tykätä samoista jutuista:) pääasia, että ite tykkää.
No entäpä tämä pikkudaalia http://www.tapettitalo.fi/mallit/61850.html
Niin ja raskaana olen minäkin eikä ällötä nämä retrotapetit kuulkaa yhtään! Makunsa kullakin, mielestäni aika typerää teilata toisen makua.
ehkä kapealle seinälle (eli pieneen vessaan). Toka oli sikaruma.
että vois kyllä seinälle laittaakin...
"kauheeta", "sikarumia" ja "yrjö tulee" -kommentteja, ovat ilmeisesti juuri niitä tyyppejä, jotka katsovat jostain massasisustuslehdestä, että kaiken pitää olla valkoista ja ostavat sitten sisustuskaupasta H O M ja E -kirjaimet kaapin päälle ja ovat sitten ylpeitä hyvästä maustaan ja NIIIN tyylikkäitä sisustajia että voi yrjö sentään...
eikä moni muukaan groteski lika. Muutenkin tulee ulkohuussi mieleen. Eli hieno.
NIIN ihana, laita se. Muihin seiniin kannattaa poimia tuosta tapetista joku väri tai sitten ihan valkoinen. Riippuu vähän vessan koosta. Kovin pieneen vessaan ei ehkä kannata kovin voimakkaita värejä laittaa, kun tuossa kukkatapetissa on jo niin vahvat värit. Ole vaan rohkea ja tee oman makusi mukaan, beige-valkoinen on Yäk!
MInä tykkäsin vielä enemmän orvokkiviuhka - tapetista (ideakuvaston kuva 22) ja ihanasta jugend -tapetista nimeltä NA (ideakuvaston idea 23). Kavereilla on vessassa yksi seinä Birger Kaipaisen sinisenmustaa Kiurua, on muuten U P E A!
hieno