Paljon olet valmis maksamaan aurinkolaseista itsellesi?
Löysin ihanat ja maksaisi 130e... ikinä ei ole ollut niin kalliita
Kommentit (16)
Mulla on monet aurinkolasit, parhaat on 70 euron lasit, blueray merkkiset.
Ostin viime vuonna kahdet, olivat molemmat 150-200 euron haarukassa. Tuota enempää en juurikaan maksaisi, uusi muoti tulee aina niin nopeasti ja vanhat alkavat näyttää tyhmiltä.
ostan aurinkolaseja yleensä vain vahvuuksilla, eipä juuri tuon halvemmalla saa.
Menee useamman vuoden, kun ostaa mahdollisimman "yksinkertaiset", jotka eivät ole mitkään ylitrendikkäät.
tosin en joka vuosi raskisi ostaa.
Paitsi jos jotkut oikein ihanat tulisi vastaan. Useammat yli 100 euron lasit on jo, mutta muoti muuttuu, muoti muuttuu..
Tarvitsen aurinkolasit voimakkuuksilla eikä varastovoimakkuus riitä, eli ne on aina kalliit
maksoi 230e(merkiltään serengeti.) ja olen niitä 2 vuotta jo käyttänyt. ostin sitä varten kalliit, koska kesällä tehdään pitkiä reissuja ja on parempi ajaa jos on kunnon aurikolasit päässä. tuskimpa noita vaihdan vielä pariin vuoteen.
tuo on siis kallein mitä suostun ostamaan, meni jo yli kipurajan. :)
Tarvitsen aurinkolasit voimakkuuksilla eikä varastovoimakkuus riitä, eli ne on aina kalliit
mutta olen mieluummin ilman kun laitan useita satasia aurinkolaseihin. Jos 40 eurolla saisi mun voimakkuuksilal niin sitten saattaisin harkita, mutta kalliimpia en harkitsis ollenkaan.
Pradaa, Chanelia, Burberryä... Kalleimmat taisi olla jotain 300 euroa.
Mulla ne tahtoo unohtua jonnekin :(. Maksaisin ehkä maksimissaan sen satasen, niin ei nyt ihan hirveesti potuttaisi, jos hukkuisivat. En omista edes tällä hetkellä aurinkolaseja. Pitäisköhän ostaa?
Joskus nuorempana on kyllä ollut kalliimpiakin, mutta nyt tuo tuntuu maksimilta. Halpislaseja en kuuna päivänä ostaisi, saan niistä heti migreenin.
Mutta 250 ovat yleensä maksaneet noin.
Chaneleita löytyy 6:et kappaleet
Dioreita 5:et kappaleet
Miehellä vain yhdet(!!!) Bvlgarin
ja lapsella Diorit ja lukuisia halpiksia...
Useita halpiksia, mutta hienoja mulla on. Musta ne kalliit ei tarjoa mitään lisäarvoa ja sitä paitsi sitten on sidottu niihin yksiin ja samoihin, kun ne maksaa niin paljon. Tää on paljon kivampaa, kun saa ostaa hyvällä omatunnolla aina muodin mukaan uudet.
Mistä te revitte rahat noihin 200-300 Euron laseihin? Mä pidän itseäni aidosti hyvätuloisena ja hyväosaisena... ja ei tosiaan olisi varaa merkkilaseihin, merkkilaukkuihin, merkkimeikkeihin, kahteen autoon, hienoon sisustukseen jne. Jostain pitää tinkiä.
Useita halpiksia, mutta hienoja mulla on. Musta ne kalliit ei tarjoa mitään lisäarvoa ja sitä paitsi sitten on sidottu niihin yksiin ja samoihin, kun ne maksaa niin paljon. Tää on paljon kivampaa, kun saa ostaa hyvällä omatunnolla aina muodin mukaan uudet.
Mistä te revitte rahat noihin 200-300 Euron laseihin? Mä pidän itseäni aidosti hyvätuloisena ja hyväosaisena... ja ei tosiaan olisi varaa merkkilaseihin, merkkilaukkuihin, merkkimeikkeihin, kahteen autoon, hienoon sisustukseen jne. Jostain pitää tinkiä.
kun joillekin silmälasit ja aurinkolasit ovat välttämättömyys, ei yleellisyystuote
kuin 5 euroa ja siinäkin on jo puolet liikaa.