Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko vauvan liikkeet tuntua tältä??

Vierailija
16.04.2009 |

Eli siis olen viikolla 22 ja nyt vasta EHKÄ olen tuntenut ekat liikkeet.. Välillä alavatsassa ikään kuin muljahtelee, mutta se ei kuitenkaan "tunnu miltään".. Ja sitten tossa navan vieressä välillä tuntuu sellainen pienen pieni elohiiri joka kestää ehkä sekunnin. En nyt oikein osannut selittää tota muljahtelua :D

Mutta jos joku ymmärsi niin ois kiva jos vastaisitte.

Sellanenki juttu tuli mieleen, että kun makaan selällään niin mun syke näkyy vatsasta ihan selvästi, eli maha pomppii sydämen lyönnin tahtiin..

Ihan normaalia?

Olen ehkä vähän tyhmä, mutta esikoista ootan enkä tiedä mistään mitään =)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monelta muultakin. Alkuun onkin tosi vaikea muille kuvailla miltä vauvan liikkeet tuntuvat, mutta ennen pitkää alat kyllä erottamaan ne selvemmin. Kiva tunne, eikö?:)

Vierailija
2/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne sitten niitä.. Ihana tunne <3 Olin jo ihan paniikissa kun en liikkeitä tuntenut ja viikkoja kuitenkin "jo" 21+3..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka joku osais auttaa tyhmää :)

Vierailija
4/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ootan kanssa ekaa, että ihan mielellään kuulisin enemmänkin kuvailuja. :) Ja syke on navan tienoilla tosi kova, sen tunsi aiemmin vahvasti kanssa jos makasi mahallaan. Mutta semmoisia muljahteluja tuntuu, ja välillä ihan tökkäisyjäkin, ja myös semmoista elohiirimäistä taputusta pieninä pätkinä.

mulla 17. viikko.

Vierailija
5/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyminen vatsassa? Musta se on vaa niin outoa..

ap

Vierailija
6/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä en tiedä, ehkä se näkyy aina, muttei vaan muuten tule siihen kiinnitettyä huomiota?

Vierailija
7/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne kyllä tuntee selvästi ja sit taas kuitenkaan ne ei tunnu miltään :)

Välillä maatessa maha on ihan kova pallo ja sit ku vaihtaa asentoa ni se on taas laskeutunu.. Outoja juttuja :)

Vierailija
8/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin sydämen lyömistä mahassani - mietin onko se oma sykkeeni vai sikiön... Nyt kun viikkoja on tuplasti enemmän ekoista tuntemuksista, olen melko varma, että se "syke" olikin hikka.

Se muljahtelu varmaan on vauvan liikettä kyllä.

Vierailija
9/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin on näkynyt aina jos on vaan paikallaan ja kattelee mahaa. :) Ja luulen, että kohdun kasvaessa ne mahan suuret suonet on pinnemmassa.

se rv17

Vierailija
10/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntui liikkeet jo rv 16 - 17. Odottelin ensin niitä "perhosen siipien hipaisuja ja kuplimisia" mutta tämä vauveli tuuppasikin heti kunnolla. Meno on senkun vaan kiihtynyt viikkojen myötä :).

Mulla on näkynyt syke vatsan pinnalla koko elämäni ajan. Suonet ovatkin aika pinnassa joka puolella et saattaapi johtua siitä. Eipä tuo mitään ihmeellistä kait ole..

Ihanaa odotusta! :)

Lila rv 30+0

Vierailija
11/11 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä..

Taas joudun kyselemään =)

Kun mun kohtu on TOSI arka ja vähän kipee kun mahaa painelee.. Onko sekin ihan normaalia? Ikinä ei muista neuvolassa näitä kysellä..

ap