Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oikeasti käyttääkö joku tälläsiä onnitteluissa

Vierailija
16.04.2009 |

"Hienoa on tytöllä aloittaa, vanhemmat rakkaat, älkää suotta vaivatko päitänne, kyllähän niitä poikia aina ehtii saada. Nyt onnittelemme pientä prinsessaa ja vanhemmille kaikuu hei hurraa!"

ihan järkyttävä runo :O

älkää surko vaikka tuliki vaan tyttö, kyllä sitä poikaakin voitte vielä yrittää.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tästä on tullut omassa vallassa oleva asia?

Vierailija
42/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä teoria mutta toteutus erittäin hankalaa...

Sen lisäksi tietysti että munasolu valkkaa tulijansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisellä voi olla 2,5 poikaa?

Vierailija
44/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tämän sukupuolen valitsemisteorian sitten kun joku esittelee mulle tekemällä tehdyn pesueensa jossa on kahdeksan lasta tyyliin tyttö poika tyttö poika.

Vierailija
45/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tämän sukupuolen valitsemisteorian sitten kun joku esittelee mulle tekemällä tehdyn pesueensa jossa on kahdeksan lasta tyyliin tyttö poika tyttö poika.

Vierailija
46/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Mulla neljä on jo hyvä alku, viides lähtee kohta yritykseen (poika).

ja ennenkuulumaton.

Vierailija
47/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta ymmärrän kaikkia näkökulmia! Itse olen jokaisessa neljässä raskaudessa toivonut tyttöä, koska olen aina ajatellut olevani tyttöjen äiti. No kaksi on molempia, ja tottakai ovat ihania toivottuja persoonia kukin sukupuolestaan riippumatta. Ei se minusta millään lailla huonompaa tee, että toiveeni on ollut tietynlainen siinä vaiheessa, kun sukupuolta ei vielä ole tiedossa.

Ja sivuhuomautuksena, että mieheni on myös toivonut tyttöä, eli si se aina niin mene, että mies "tottakai" toivoo poikaa.

Vierailija
48/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan nyt neljättä. Meillä harrastettu leikkimielisesti tuota ajoitusta. Lapset poika, tyttö, poika ja nyt ultran mukaan tulossa tyttö. Vakavamielistä meidän ajoittaminen ei todellakaan ole ollut, sillä loppu peleissä minulle on aina ollut sama kumpi tulee. On vain ollut kiva ajatella, että pojan jälkeen tyttö jne. Minä ilmeisesti muutenkin olen todella hedelmällinen, sillä aina on tärpännyt viimeistään kolmannesta kierrosta. Minulle ajoittaminen on ollut helppoa, sillä ovulaatio ilmoittaa tulostaan selkein oirein. Mutta niin kuin sanon lasten sukupuoli on meillä aivan toissijainen asia. Ymmärrän kyllä, että jollain alkaa kaihertamaan mieltä, jos saa vain toista sukupuolta. Tämä on mielestäni ok. Sairasta taas on se, että ei haluta jompaa kumpaa sukupuolta tai ajatellaan, että toinen sukupuoli olisi parempi. Miksi tällaiset ihmiset edes ryhtyvät lastentekoon.

Vierailija
49/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Mulla neljä on jo hyvä alku, viides lähtee kohta yritykseen (poika).

ja ennenkuulumaton.

Vierailija
50/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai 60 000? Monet vanhemmat toivoo jotain sukupuolta, enenmmän tai vähemmän tosissaan. Väistämättä joillakin osuu toiveet ja todellisuus yksiin. Ja TIETYSTI siitä sitten päätellään että wau, sain ihan itse tämän aikaan.

Vierailija
51/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olet kuullut että no onpa hyvä kun nyt teillä on molemmat. Koska toisten mielestä pitää olla todellakin kumpaakin sukupuolta muuten asiaa surkutelaan. Jos saitte tytön ensin niin nyt pitää yrittää sitä poikaa ja jos taas pojan ensin niin nyt on sitten tytön vuoro. En ymmärrä moista.

Vierailija
52/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy myöntää, että alunperin toivoinkin molempia. Ja tottakai olisin jäänyt jotakin kokemusta vaille, jos toista sukupuolta ei lapsissa olisi. Mikä siinä nyt on niin vaikea myöntää. Mutta ei kukaan saa kaikkea elämäänsä, eivätkä kaikki edes halua. Uskon, että naiset keskimäärin useammin toivovat tyttövauvoja, koska paremmin tyttöön samaistuvat.

Mutta tuo runo on idiootti, on sitten mitä mieltä hyvänsä.

Vierailija
53/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon kans että äidille on tärkeää olla tytön äiti ja miehet useimmiten toivovat poikaa. ihan luonnollistakin, koska kai sitä kuitenkin moni vanhemepi haluaa päästä lapselle opettamaan niitä oman sukupuolen asioita. jos stereotypisesti mietitään, niin isät haluaa seuraa kalaan ja matseihin, äidit haluaa oman lapsen mukaan shoppailemaan, haluaa opettaa meikkaamaan, päästä puhumaan niistä menkoista, raskauksista yms..