Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oikeasti käyttääkö joku tälläsiä onnitteluissa

Vierailija
16.04.2009 |

"Hienoa on tytöllä aloittaa, vanhemmat rakkaat, älkää suotta vaivatko päitänne, kyllähän niitä poikia aina ehtii saada. Nyt onnittelemme pientä prinsessaa ja vanhemmille kaikuu hei hurraa!"

ihan järkyttävä runo :O

älkää surko vaikka tuliki vaan tyttö, kyllä sitä poikaakin voitte vielä yrittää.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siittiösoluista riippuu tuleeko poika vai tyttö :) Bilsankirjat esiin....

miksi niin monet ei vieläkään tajua että tyttäret voi olla ihan yhtä toivottuja kuin ne pojatkin, ei käsitä..

Siskoni oli kovin hyvillään kun exänsä sai uuden vaimonsa kanssa....tytön... Hän kun sentään antoi exälleen sekä tytön että pojan. Tuntee olevansa niin paljon parempi ja arvokkaampi äiti koska pystyi myös pojan antamaan.

Sattumalta kuitenkin tiedän (ja pitäisi siskonikin tietää) että tämä exä nimenomaan toivoi tyttöä jo ennen kuin lapsen sukupuolta edes tiedettiin.

Niinpä niin.

Vierailija
22/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noita ongelmia että pitäis olla kateellinen kenellekkään, tai että tuntisin jääväni jostain paitsi kun ei ole kun sitä yhtä sukupuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut tarkoitus haastaa riitaa, ei todellakaan ja mainitsinhan minä että mies toivoisi toisen olevan poika. kumpi tahansa on ihan yhtä tervetullut ja rakastettu. esikoisen vuoksi hieman toivon tyttöä, koska lapsilukumme jää kahteen ja esikoisella ehkä tulevaisuudessakin enemmän yhteistä siskon kuin veljen kanssa.

10

Vierailija
24/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin hiljan onnittelurunoa vauvakorttiin, ja tällaisia tuli vastaan:

PIENIÄ PÖKSYJÄ NEULOMALLA JA

LUOTTAMALLA ISÄÄN

SAIT PIENEN VAUVAN NIIDEN PÖKSYJEN SISÄÄN.

Väestöliittokin mainostaa,

lisää lapsia painostaa!

Kiitos siis siinäkin mielessä Teille!

Hyvin työssänne onnistuneille!

Laittaako joku oikeasti vanhemmille tällaisia runoja???!?

Vierailija
25/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistella, tosi juttuhan on että tytöt ovat yhtälailla toivottuja kuin pojatkin. Tai miksi kumpaakaan pitäisi todistella? Eikähän tuo kuitenkin liene eniten persoonasta kiinni, jotkut toivovat enemän tyttöä, jotkut poikaa ja joillekin se on aivan samantekevää. Minä rehellisesti sanottuna toivoin nuorimmaisestani aivan älyttömästi tyttöä vaikka niitä jo kaksi oli ennestäänkin. Ja jos vielä jostain kumman syystä lisää lapsia hankkisin, toivoisin kyllä enemän tyttöä jos jompikumpi pitäisi valita.

Vierailija
26/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siittiösoluista riippuu tuleeko poika vai tyttö :) Bilsankirjat esiin....

Tuntuu että siskoni jotenkin luulee että mies kuitenkin piti hänestä enemmän kun hänen kanssaan teki pojan. Ihan kuin exä olisi jotenkin päättänyt että "poikasiittiötä nyt peliin" ja uuden vaimon kanssa "tuolle annetaan kyllä vain tyttösiittiö, ei ole enemmän arvoinen". ;)

Vierailija
27/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt miehellä on sen verran munaa, että löytyy edes niitä poikasiittiöitä...

t: se 2,5 + 1

Vierailija
28/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarkoitus oli tähän aiemmin olleeseen kommenttiin kommentoida:

Tyttöjen äideille tuli heti kiire todistaa toivottavuus....

Vierailija
29/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tarkistaa kun ajattelin että pakko olla provo. Ei noin huonoja ja tökeröjä "runoja" voi ollakaan. Olin väärässä.

Vierailija
30/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa nainen voi itse vaikuttaa siihen tosipaljon kumpi tulee

Miten typerä voi nainen olla, kysyn vaan?

Vierailija
31/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan sukupuolensa takia. On surullista kuinka täälläkin meni riitelyksi heti :(. Kun katson tuota pientä ihmettäni, en tajua kuinka kukaan voi väittää että olisin onnellisempi jos hän olisi ollut tyttö. Hän on HÄN, minun rakas lapseni! Oma persoonansa, sukupuolesta riippumatta.

T. Hämmentynyt feministiäiti

Vierailija
32/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa nainen voi itse vaikuttaa siihen tosipaljon kumpi tulee

Miten typerä voi nainen olla, kysyn vaan?

Jos haluat pojan rakastele juuri ovulaatioaikaan tai heti sen jälkeen. Poikasiittiöt on nopeampia kuin tyttö eli ehtivät nopeammin munasolun luokse. Ja jos haluat tytön rakastele pari päivää ennen ovulaatiota. Tyttösiittiöt elävät pitempään kuin pojat.

Hyvä teoria mutta toteutus erittäin hankalaa...

Vierailija
33/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en edes osaa provoilla :D

Piti tarkistaa kun ajattelin että pakko olla provo. Ei noin huonoja ja tökeröjä "runoja" voi ollakaan. Olin väärässä.

Vierailija
34/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa kyllä siltä, että ei ole ihan tosissaan laadittu tai sitten laatijalla jotain vinossa vintin suunnalla...

Vierailija
35/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et näe miten ihania leikkejä ja yhteisymmärrystä siskoksilla tai veljeksillä on keskenään. Tytöllä ja pojalla menee harvoin leikit ja mieltymykset niin hyvin yhteen kuin kahdella tytöllä tai kahdella pojalla.

Ihanaa kun on sekä tyttö että poika.

Ei ole noita ongelmia että pitäis olla kateellinen kenellekkään, tai että tuntisin jääväni jostain paitsi kun ei ole kun sitä yhtä sukupuolta.

Ja mulle itselleni mun veli on paljon läheisempi kuin siskoni, sen kanssa mä vaan otan yhteen.

Vierailija
36/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et näe miten ihania leikkejä ja yhteisymmärrystä siskoksilla tai veljeksillä on keskenään. Tytöllä ja pojalla menee harvoin leikit ja mieltymykset niin hyvin yhteen kuin kahdella tytöllä tai kahdella pojalla.

Vierailija
37/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi kun ihmetellä tätä keskustelua (ja tietysti noita runoja). Olen niin kiitollinen ainoasta lapsestani, ja siitä, että hän on terve! Sukupuoli on kertakaikkiaan sivuseikka.

Vierailija
38/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yksi lapsista hermafrodiitti? Tosin sitten kai pitäisi olla 1,5 tyttöäkin.

Miten ihmisellä voi olla 2,5 poikaa?

.

Vierailija
39/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ymmärrä tätä koko keskustelua? Mulla on vain 1 lapsi ja en ole ikinä ollut kateellinen niille, joilla on molempia sukupuolia tai en ole edes ymmärtänyt ajatlla, että jäisin jostain paitsi, kun ei ole sitä toista sukupuolta.

kun et näe miten ihania leikkejä ja yhteisymmärrystä siskoksilla tai veljeksillä on keskenään. Tytöllä ja pojalla menee harvoin leikit ja mieltymykset niin hyvin yhteen kuin kahdella tytöllä tai kahdella pojalla

Vierailija
40/53 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on vain yksi lapsi. Mutta nämä katkerat toisen sukupuolen haukkujat ovat todellisuudessa kateellisia, kun eivät ole onnistuneet tekemään kuin vain yhtä sukupuolta olevia lapsia.

kun en ymmärrä tätä koko keskustelua? Mulla on vain 1 lapsi ja en ole ikinä ollut kateellinen niille, joilla on molempia sukupuolia tai en ole edes ymmärtänyt ajatlla, että jäisin jostain paitsi, kun ei ole sitä toista sukupuolta.