Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jaa olipas hauskaa :'(

Vierailija
15.04.2009 |

kiva kun vauva oli hoidossa pitkästä aikaa, vajaa tunti tosin oli vaan aikaa vanhemmilla yhdessä(mä olisin toivonut hellyyttä ja läheisyyttä, kivaa miehen kanssa), mitä tapahtui;itkua molemmilta, mies ei ees halunnut katsoa silmiin ja mä ompelen loppu ajan jotain helvetin housuja(jotta sain jotain muuta muuta ajateltavaa, mihin oli pakko keskittyä) mä oon niin täynnä, vituttaa enempi ku ilman tätä vauva vapaata tuntia! siis ihan oikeesti älytöntä! musta se aika pitää käyttää hyväksi, ja nimenomaan suhteen hyväksi. vituttaa jos mä en saa mitään mistä saisi voimia jaksaa,kun en oikeesti enään jaksaisi yhtään mitään(kiitos joka öisten herätysten joita on jatkunut kohta 7kuukautta!!)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi itkitte molemmat, jos kuitenkin toiveissa oli mukava hetki?

Vierailija
2/6 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väsymys purkautuu noin. ei se mieskään kone ole, että napista painamalla oikea vaihe päälle. Kyllä se ohi menee, mutta raskastahan se on. haluaisi olla toisesta kiinnostunut mutta ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olitte kasannut siihen pieneen hetkeen hirveästi odotuksia ja kaikki paineet mitä olette viime aikoina tunteneet, purkautui heti kun ei tarvinnut ajatella vaan vauvaa. Vähän niin kuin kesälomalla stressaantuu ja kiukkuaa, kun PITÄISI olla HAUSKAA kaikilla, nyt HETI. :)

Vierailija
4/6 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi itkitte molemmat, jos kuitenkin toiveissa oli mukava hetki?

-minä itkin koska miestä ei tuntunut kiinnostavan edes katsoa silmiin, koska mies on ollut onnettoman oloinen kotona ja kun "pääsi" äitinsä luona käymään niin johan olikin hauskaa(vei vauvan äitilleen hoitoon).eikä mies tunnu haluavan mitään meidän kahden keskiseltä ajalta kun taas minä odotan sitä kuin kuuta nousevaa. mies itki,jaa no enpä ole ihan varma,mutta kuulemma siksi etten näe että hän iloitsee minusta. vaikea nähdä kun se ei näy.

Vierailija
5/6 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väsymys purkautuu noin. ei se mieskään kone ole, että napista painamalla oikea vaihe päälle. Kyllä se ohi menee, mutta raskastahan se on. haluaisi olla toisesta kiinnostunut mutta ei jaksa.

mutta kun minä olen väsynyt nimenomaan saisin lisää virtaa miehen kanssa tekemisestä(siis juurikin hellyydestä yms.) niin miten sitten toinen ei saisi?

Vierailija
6/6 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan syntymä on iso asia miehellekin, miehelläkinhän voi olla synnytyksen jälkeistä masennusta. jos itkee niin ei hänelläkään ole hyvä olla. kun vauva on hoidossa niin ottakaa yhdessä päikkärit mukavasti vierekkäin! sekin on jo hyvä alku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi