Voi nuorten äitien lapsiparkoja.
Miten joku exänyxä-kieliasteella oleva pikkupimu voi kasvattaa tasapainoisia lapsia. Kyllä siinä lapset jää toiseksi, kun äiti vetää rajausta silmiin ja juoksee miesten (poikien)perässä kylillä.
Kommentit (11)
aina rajaukset silmiin, mutta oon jo 38v, mutta toisaalta mulla ei oo tietoakaan exästä eikä sen mahdollisestä nyxästä.
minulla ei ole yhtään exää. Vain nyxä jonka kanssa edelleen olen ja nyt lapsia on 2, yhteisiä siis. Rajauksia en vedä enkä juokse kenenkään perässä kylillä (edes oman nyt jo kouluikäisen esikoiseni, hän on kiltti tyttö ja tulee kotiin kun sovitaan ja tiedän aina missä hän liikkuu). En ole harrastanut ryyppäämistä ja lapset on olleet ekaa kertaa yökylässä vasta yli 3v kun itse ovat osanneet pyytää päästä...
t. nuori äiti, nyt ei tosin enää kuin tavis 3-kymppinen mutta lasten ikiin nähden varmaan edelleen teiniäiti?
Ja mul on poika enkä juokse sen perässä. Rajaan silmät varmaan vanhainkodissaki ;) Minä kyllä välillä käyn kuppilassa mutta ei tartte lasten siitä kärsiä. Ehkä se tapahtuu noin 3kertaa vuodessa jos sitäkään. Että näin. Eipä kiukutella nuorille! Paremmin ne jaksaa vauva-aikaa ku me "vanhat" kolmekymmentä ja yli! Tosi se on! Turhaa kärtyät siinä!
Odotan neljättäni ja paremmin arki sujuu kuin aikanaan esikoisen kanssa.. :D
Jos sulla on jaksaminen kortilla niin kannattaisko urheilla ja kiinnottää parempaa huomiota elämäntapoihin?
Itse alotin urheilun kahden lapsen jälkeen, suuri toive olis joskus mennä juoksemaan maratooni.
5
Olen 31v ja rajaan kyllä silmäni. Enpä tiennyt sen olevan vain teinien etuoikeus ennen av:tä.
Onneksi tuli luettua jonkun viisaamman ohje.
saas nähdä kasvaako tuosta minun pojasta täysipäistä :) Sain hänet 19v iässä ja puhun kyllä ex-ukkoista ex ukkoina :) Paha vain ettei heitä ole edes montaa ja tuo nykyinen ukko ainoa pano xD
Mutta joo :) Jaksan hyvin ja odotan toisen lapsen syntymistä innolla. Meneehän siinä aikaa että tottuu kahden lapsen kanssa olemaan, mutta nuorena jaksaa :)
kyllä minullakin on exännyxä, täällä netissä, vaikka en niin irl puhukaan.
Ja edes minun teini-ikäiset lapseni eivät vedä rajausta silmiin niin että sinä sen erityisesti erottaisit.