pepsi-max riippuvaiset, joitko maxia raskaus/imetysaikana?
Kommentit (12)
myös raskaana. Puolen litran pullo piisaa kahdeksi työpäiväksi.
voi elämä, että mä en sitten opi käyttämään näitä sivuja..aina menee tuonne etusivulle kaikki vastaukset.
Siis tähän pinoon piti vastata että ennen raskautta meni juomaa helposti iso pullo päivässä.. nytkin tekee mieli sitä ihanaista maxia mutta olen pitänyt siitä näppini erossa. Onko aspartaami kiellettyjen listalla?
Tavis pepsiä ostin ja se maistu ihan hirveelle.
makeutusaineet on kiellettyjä raskaana...
kofeiinin takia yritin rakasta maxia välttää raskausaikana, pullo päivässä saattoi kuitenkin mennä
join 1 litran päivässä kun odotin esikoista, nyt en juo.. tajusin kuinka paljon kofeiinia siitä tulee. nyt rv 24
voi elämä, että mä en sitten opi käyttämään näitä sivuja..aina menee tuonne etusivulle kaikki vastaukset.
Siis tähän pinoon piti vastata että ennen raskautta meni juomaa helposti iso pullo päivässä.. nytkin tekee mieli sitä ihanaista maxia mutta olen pitänyt siitä näppini erossa. Onko aspartaami kiellettyjen listalla?
Tavis pepsiä ostin ja se maistu ihan hirveelle.
aspartaami aiheuttaa syöpää.. eli makeutusaineet minimiin raskausaikana.
Tietenkään mikään lisäaineet ja keinotekoiset ainekset eivät ole terveellisiä eli jos haluaa syödä ja juoda mahdollisimman terveellisesti raskauaikan Pepisi max on syytä unohtaa.
Mutta ihan turvallinen juoma silloin tällöin.
Täytyy juoda useita litroja päivässä jotta mahdollisia haittoja.
ja vasta sen jälkeen menee suositusten yli.
join 1 litran päivässä kun odotin esikoista, nyt en juo.. tajusin kuinka paljon kofeiinia siitä tulee. nyt rv 24
join ehkä yhden kerran ja olen aika hyvin päässyt eroon koko riippuvuudesta. En siis juo enää juuri lainkaan en myös imetä enää.
nyt otan vahingon takaisin! :D Juon ihan hirveesti!