Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exät facebook kavereiksi?

Vierailija
15.04.2009 |

Olen varmaan outo mutta mua ihmetyttää että miehelläni on varmaan 6 exäänsä FAcessa kaverina? SIt kirjotellaan kaikkea "mukavaa"

Onko muillakin tapana haalia exät kavereiks, mulla se "ongelma" etten ole yleensä missään tekemisissä entisten kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi on FB-kaverina, kaksi muuta ei.

Vierailija
2/4 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään missään tekemisissä exien kanssa, en vaan keksi yhtään syytä miksi olisin (ei ole mitään riitaisa eroja takana, mutta silti). Kadulla moikataan jos vastaan kävelee, mutta mitään muuta en heiltä kaipaa. Jos facebook-pyyntö jostain kumman syystä tulisi, niin en varmaan tarttuisi siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yksi teknisesti ottaen exä mun listallani kyllä on, mutta se on jo niiin vanha juttu että aina unohdan sen kanssa joskus olleenikin. Pidän hepusta silti ja kuulen mielelläni sen kuulumisia.

En kyllä mitään "mukavaa" niiden kanssa viestittele, jos ap tällä tarkoitti jotain erityistä nostalgian vatvomista tai flirttailua.

Vierailija
4/4 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhdelle, jota kohtaan tunteet ovat olleet vakavammat, en viestittelisi mitään. Koska se loukkaisi miestäni, ja muutenkin on tarpeetonta vatvoa niitä tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän