Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heippa kaikki :)

15.04.2009 |

Tässä siis täysin uusi tulokkas :)) Oon ihan innolla lukenut kaikki viestit ja ajattelin laittaa jotain omastakin puolesta.

Oon 36v. Espoosta ja tulossa olisi tavalla(ensimmäine menehtyi v.96) jo 4 lapsi (la 1.5.09). Olo vaan on kuin ensisynnyttäjällä koska tällä hetkellä nuorimmainen 10v.

Raskaus on sujunut suht OK paitsi Hb (viimeksi 95)ja verenpaineet keikkuu aika alhaalla ja piti käydä sit testeissä nyt jännittelen vastauksia jos vaikka huomenna kuulisin jo kun on th käynti.Unettomuus on yksi suurempia ongelmia mulle ollut,olin ennen ä.loma n.2kk sairaslomallakin sen takia :(

Kaikki edelliset raskaudet on käynnistetty lapsen isohkon koon takia ja nyt viime viikolla kun kävin lääkrin luona niin hän oli sitä mieltä että nytei oo tarvetta koska koko ihan ok...hyvin on jo laskeutunut alas kohtu pehmeä ja 2cm pitkä...arvioi että saatta tulla muutenkin ennen laskettua aikaa.No toivottavasti :D Mut nyt vaan jännittä niin kovasti että miten osaan mennä oikeseen aikaan sairaalan ja miten kaikki sujuu ilman käynnistystä??Edelliset synnytykset ollut todella nopeita kesto kaikkiaan n.2-3h.No onneksi sairaalaan ei oo kun 10min matka :) Tosiaan kun kaikki sanoo että nauti vielä kun voit niin pakko sanoo että en vaan pystyy...sitä alkaa vaan ole niin avutton tuon valtavan mahan kaa ja ihan jumissa täällä kotona kun en jaksaa edes kävellä kovin paljon koskee alas niin vietävästi : /

Ohoh tuli melkoisen voivotteleva romaani jo kirjotettu vaikka itse mielummin luoen kun kirjoitan :D

PS! Niin ja onnea kaikille jo vauvansa saanet ja veielä odottavat!!

sikkura :37+5

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ja sekin meni sit väärään paikkaan :((

Tarkoitus oli sinne huhtikuisten pulelle laittaa...mut noh ei se mitään...oppia ikä kaikki ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla