Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intuitiontestausta, haluaako joku koekaniiniksi?

Vierailija
15.04.2009 |

Ilmoittaudu tässä ketjussa, keksi itsellesi joku nimimerkki. Älä kysy mitään, älä kerro itsestäsi sen enempää, iän voit sanoa.

Katsotaan, millaisia mielikuvia sinusta saan. Tahdon palautteen miten osui.

Ja en vastaa kuin ihan muutamalle. Ranteeni on kipeä joten en voi kirjoittaa paljoa ilman että se jäykistyy ja estää kirjoittamisen kokonaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänen naisen, jolla on ruskeansävyiset, pitkät suorat hiukset. Normaalivartaloinen, hoikahko. Hän kantaa lasta sylissään, mutta aivan kuin tämä lapsi ei olisi totta, tai ei vielä tässä hetkessä, toiveko vasta?

Onko jokin asia, jonka haluaisit saavuttaa mutta koet että se ikäänkuin estetään sinulta? Näin naisen, joka haluaisi mennä johonkin paikkaan mutta hänen edestään suljetaan portit eikä lupaa myönnetä.

Näen myös naisen työntämässä kaksostenrattaita, sellaiset selkänojalliset kuin joskus perhepäivähoitajilla näkyy. Sinua ympäröi lapset, pienet lapset. Taaperoiässä ehkä.

Vierailija
2/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla punertaviksi värjätyt, lyhyehköt hiukset? Kasvoissasi hieman pyöreyttä, olet hyvin reippaan oloinen, sellainen puuhakas. Olet perheellinen, nuori, en näe sinulla olevan suuria taakkojakaan. Tällä hetkellä olet tyytyväinen elämääsi etkä tahtoisi oikeastaan muuttaa siinä mitään. Oletteko suunniteleet kaukomatkaa lähitulevaan..? Miehesi on sinua reippaasti pidempi, näen hänet sinua tässä halaamassa. Välinne tuntuvat lämpimiltä ja rakkaudentäyteisiltä. Olette edelleen rakastuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen naisen, jolla lyhyehköt hiukset, oletko niitä joskus värjännyt vaaleiksi.. ? (Toisaalta myöhemmässä vaiheessa näin tumman naisen, jolla hieman raskaanoloinen ruumiinrakenne?) Sinussa on jotain "raskasta", oletko ollut hiljattain masentunut tai kokenut jonkin menetyksen, tuntuu kuin et oikein jaksaisi olla niin "kepeä" kuin voisit. Jotain murhetta sinussa on edelleen, ja syyllisyyttä tai huonoa itseluottamusta , en osaa oikein sanoa tai kuvailla tätä tuntemusta.

Näen sinut ihan yksin, vaikka sinulla on kyllä ihmisiä joille olet rakas. Oletko jotenkin vetäytynyt yksinäisyyteen, torjunut toisten läsnäolon?

Seuraavaksi näen sinut istumassa pieni lapsi sylissäsi, edelleen yksinäisyys on vahvana teemana tässä, aivan kuin lapsen isä ei olisi elämässäsi tai sydämessäsi..

Vierailija
4/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteita odottelen..

ap

Vierailija
5/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jolla on luonnonkihara, punertavat hiukset. Iloinen ja pirteä luonne, sellainen luonnonlapsityyppinen, menninkäiset ovat sinusta ihastuttavia.. oletko lapsena jopa leikkinyt metsässä ja kivillä menninkäisten kanssa?

Näen rinnallasi vakavan miehen, joka pukeutunut pukuun, salkku kädessään. Koen hänet kumppaninasi. Mies tasapainottaa sinua, mutta myös hillitsee vilkasta luonnettasi. Joskus tämä ahdistaa sinua, koet että hän ei täysin ymmärrä sinua etkä saa olla se mitä todella olet.

Vierailija
6/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen nainen. Mies ja lapsia. Oletko tumma, silmälasit omistava. Et pidä "tyhjän naurajista" vaikka sinullakin on huumorintajua. Silti olet jotenkin vakavamman oloinen luonteeltasi. TUleeko vahvana sukusi naisista tämä jotenkin, ikäänkuin suupielet viivana, päättäväisenä puurtaen eteenpäin, ja elämän pienet ilonhetket jäävät huomaamatta kun pitää keskittyä siihen että kaikki on tiptop ja oikealla tolalla.. Pidät huolen kodistasi, perheestäsi, työstäsi, et halua että mikään on "sinnepäin". Olet silti onnellinen, tämä on luonteesi ja miksipä sitä muuttamaan kun kerran tyytyväinen olet.

Vierailija
7/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menninkäiset ja keijukaiset ovat minusta kyllä oikein ihastuttavia, ja luonteeltani kyllä iloinen ja hyväntuulinen. Lapsena leikin paljon metsissä.

Mutta ulkomuodoltani olen vaalea, hiuksissa ei ole kiharaa, vaikka taipuisat ovatkin. Miestä minulla ei ole ollenkaan, olen jo vuosia ollut yksinhuoltaja.

Tällä kertaa taisi mennä vähän pieleen, mutta seuraavalla kerralla menee ehkä paremmin :)

Vierailija
8/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sydämessäsi haava . Tämä haava liittyy lapseen tai lapsuuteen, sillä näen tässä pienen lapsen, ehkä alle kouluikäisen. Lapsi on hyvin siro, laihakin, käpertynyt sikiöasentoon ja on jotenkin peloissaan tai lohduton.. tai jokin muu, joka ei ole ihan oikein tässä. En osaa kertoa mikä.

Kuitenkin vahva enkelin siipi laskeutuu kuvan ylle, ihan kuin haluten kertoa että olet suojeluksessa ja tuo lapsi on suojeluksessa.

En tiedä, mutta sinulle halutaan sanoa seuraavaa..

"Älä itke!"

tämä lohduttaen, reippaahkolla äänellä..

Vierailija
9/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt ihan nappiin, vaikka jotkut kohdat liippasivat läheltä. Hiukseni ovat pitkät ja ruskeat, vaikka ihoni pigmentti onkin punahiuksisen(vaalea ja pisamia). Olen kyllä perheellinen, ikä 29v. eli en ihan kauhean nuori. Kaukomatka on itse asiassa pyörinyt mielessä pari viikkoa, siis matkakuume, ei varauksia mihinkään. Mieheni ei ole reippaasti pidempi eikä rakkauskaan tällä hetkellä valitettavasti kukoista:( Muuten olen kyllä erittäin tyytyväinen elämääni.

Vierailija
10/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mies ja monta lasta. Olen tyytyväinen ja tunnen luonteeni. Minulla on silmälasit, mutta hiukset ovat vaalean ruskeat, eivät kovin tummat. Huolehdin asioista tiptop varsinkin vieraampia ihmisiä varten, koska se on mielestäni kohteliasta, mutta nykyisin voin perheen kesken löysäilläkin. Mieheni on hyvä tuki perheen pyörityksessä.

Imetän lasta ja olen samalla koneella.

Minä 36 v kiittää!

Vierailija
11/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsti 45 vuotta

Vierailija
12/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tulee vahvana opiskelu, oletko opiskellut paljon tai ehkä jopa monta tutkintoa. Sinuun liittyy myös jollakin tapaa talousasiat, työhösi tai opintoihisi. Sinut näen tummana, mutta pysyttelet jotenkin etäällä joten en saa juuri kiinni mistään. Epäilyttääkö sinua koko tämä juttu.. ? :)

Vierailija
13/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka mulla oli vaan lapsena, ei enää. Ja vaaleaksi värjätty teini-iässä.

Muuten pitää paikkansa. Ylipainoa on ja muutenkin olen isokokoinen. Olen ollut masentunut ja vieläkin taidan vähän olla. Itseluottamus on kasvamassa pikkuhiljaa, jotenkin vaan olen vielä "hukassa".

Tuo, että näet minut ihan yksin kuvaa täydellisesti oloani tällä hetkellä, ja yleensäkin elämässä! Olen aina tuntenut itseni jotenkin ulkopuoliseksi joka tilanteessa... Ihmissuhteet ovat vaikeita ja en oikein ole "sosiaalisesti lahjakas". Kova yksinäisyyden tunne minussa on ja haluaisin löytää sielunsisaren/-veljen.

Istun tässä tällä hetkellä nuorempi lapseni sylissä. Lasten isän kanssa on ollut vaikeaa. Hän on aivan kuin hylännyt minut. Vaikka vielä olemme yhdessä, on oloni todella yksinäinen. Hän ei enää anna lainkaan hellyydenosoituksia, ei halua viettää aikaa kanssani, eikä ylipäätään osallistu mihinkään kanssani. Olen kuin yksinhuoltaja ja yksinäinen, todella yksinäinen. :(

Vierailija
14/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Milli vm 73 (35 vuotias).

Olisin todella kiitollinen tietämään, että mitä intuitiosi sanoo minusta. Minä uskon hyvin vahvasti intuitioon ja itsekin luotan omaan intutiooni monissakin tilanteissa.

Olisin todella kiitollinen tietämän, että mitä minusta näet.

Vierailija
15/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mieleeni nousee heti kaunis syyspäivä, omenapuu jossa punaisia omenoita. Puu on kodikkaan oloisen, "mökkimäisen" talon pihalla, pihaa ympäröi valkea aita. Kuva on kaunis ja hyvin kodikas.

Muutenkin jostain syystä syksy tuntuisi liittyvän sinuun, onko se lempivuoden aikaasi?

Sinulla on jokin salaisuus, jonka et halua koskaan paljastuvan... ? Tuli sellainen tunne, kuin toivoisit että kukaan ei huomaisi sitä koskaan, mutta itse et sitä voi unohtaa kuitenkaan.

Vierailija
16/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kahden pienen lapsen kanssa yksin?

Asutko kerrostalossa taajama-alueella.. olet vielä kotona lastesi kanssa. Ja jos sinulla on mies, niin siinä tapauksessa hän lienee sen verran pois kotoa, että olet paljon keskenään lastesi kanssa. Etkö oikein tiedä vielä, mitä haluat tulevaisuudeltasi.. olet työntänyt pois tulevan mielestäsi, ihan kuin et haluaisi ajatella asiaa.

Vierailija
17/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu osui todella oikeaan. Olen opiskellut paljon ja minulla on 3 tutkintoa.

Talousasiat, tarkoitatko ongelmia? Rahaongelmia on enemmän kuin jaksaa kantaa. Tosin niille yritetään kokoa ajan jotain tehdä.

Jos tunnun etäiseltä, voi johtua juuri saamastani tiedosta yt-neuvotteluista, joissa olen mukana. Tuleva pelottaa enemmän kuin koskaan, etenkin jos minut irtisanotaan. Nyt minun palkallani juuri saadaan ruoka ostettua ja täysin pakolliset menot maksettua.

Olen kylläkin vaalea ja ihan luonnonblondi. Tosin olen hyvin "tuliluonteinen" ja vahva persoona.

Minua ei siis missään nimessä epäilytä tämä juttu vaan ihan täysin uskon tähän asiaan ja intuitioon. Näetkö mitään muuta minusta, esim. lapsuudestani?

Sinusta tulee vahvana opiskelu, oletko opiskellut paljon tai ehkä jopa monta tutkintoa. Sinuun liittyy myös jollakin tapaa talousasiat, työhösi tai opintoihisi. Sinut näen tummana, mutta pysyttelet jotenkin etäällä joten en saa juuri kiinni mistään. Epäilyttääkö sinua koko tämä juttu.. ? :)

Vierailija
18/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mökki olisi minulle se haaveiden koti, nyt tosin asun ihan kerrostalossa kaupungissa. Syksy ei oikeastaan ole lempivuodenaikani, mutta olen syntynyt syksyllä. Ikävä salaisuuskin on, liittyy vanhoihin perheasioihin, enkä sitä mielelläni ihmisille paljasta.

En usko intuitioon juurikaan, mutta kyllähän näistä itsensä löytää, jos haluaa. :) Tästä ainakin.

- Raita

Vierailija
19/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi, sinä ja kouluikäinen lapsi ulkona, olette lumisotaa. Iloa ja naurua paljon. Onko tämä perheesi?

Myös jokin rakennus veden äärellä kesällä, sinulle tärkeä paikka? Edelleen näen vain sinut ja tuon pojan(?). Jokin kapea soratie, joka kulkee heinäpeltojen keskellä, sinulle rakasta maisemaa, lapsuudestako?

Vierailija
20/26 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat vielä...