On se kumma kun ei lastenvaatteet kelvanneet ilmaiseksikaan, laitan huutoon sitten
Ihan perus vaatteita, mutta erittain hyva kuntoisia ja monta kayttamatontakin vaatetta joukossa. Ulkomaisia merkkeja kun olemme muuttamassa Suomeen ulkomailta.
Yritin muutama viikko sitten niita tarjota muttei kukaan sen tarkemmin niita halunnut.
Kommentit (15)
ja jää odottamaan josko ihme tapahtuisi ja saisi sopivia vaatteita :)
(Tulen myöemmin lukemaan ketjua)
(En katso lahjahevosta suuhun) :)
tarvetta olisi 92-110cm tytön vaatteille
Antaako joku ILMAISEKSI tavaraa?
Meillä olisi tarvetta poikien 146cm vaatteille, voin maksaakin jotain. Hupparit eivät käy, poika inhoaa kun huppu aina jää ryttyyn takin alle... Housut hoikan pojan mallia.
Huomio muutkin jolla tuonkokoisia vaatteita myynnissä!
:)
Meille kävisi hienosti ihan pikkuisen vauvan vaatteet, esikoista tässä kun odotellaan kesällä saapuvaksi... :)
teen vanhoille vaatteille. Katsoin taanoin inhimmillisen tekijän ja Heikki Hursti vakuutti minut siitä, että lahjoitan ne Hurstin säätiölle. Aion viedä sinne myös kasan vanhoja leluja.
On totta että käytetyt vaatteet ei kelpaa edes ilmaiseksi toisille. Minulla olis myös tyttöjen sekä poikien 50cm-170cm vaatteita ja ilmaiseksi lähtisi HETI. Ja mä poltan kaikki rikkinäiset ja likaiset ja muuten huonot vaatteet joten hyviä olen kaupannut. Pari ihmistä multa ottaa vaatteita mut kun on 5 lasta niin niitä kertyy ihan kamalasti. Eikä kaikki tosiaankaan mene lapselta toiselle.
Minäkin voisin ottaa vastaan hyviä pojan vaatteita 98/104 cm:stä eteenpäin... :)
Olen pyytänyt kavereitani katsomaan , tarvitsevatko he mitä ja ovat saaneet ottaa ihan rauhassa mitä haluavat, aika vähän on jäänyt jäljelle jotain, mikä ei olis kelvannut. Viimeksi sukulaistyttö vei liki kaksi isoa jätesäkuillistä ja nauroi, ettei tartte enää kauppaan mennäkään, kaikke alöytyi
että osa ihmisistä ei halua käyttää käytettyjä vaatteita. Meillä lapsella on ollut aivan kaikki uutta, enkä siksi ottaisi edes hyväkuntoisia vaatteita vastaan. Ennen kuin joku ehtii vetää herneen nenään ekologisesta näkökulmasta, huomautan, että annan ilmaiseksi vaatteet eteenpäin. Lisäksi säästämme ilmastoa monissa muissa asioissa - vaatteet kaikilla ovat kuitenkin aina uusia.
meillä ei ton kokoinen poika suostu käyttämään "vanhoja" vaatteita :(
myös mulle olisi kyllä kelvannut. mies ei terveytensä takia pysty työskentelemään ja mä oon vielä hoitovapaalla, joten kirpparilta ja lahjoituksina meidän lapsen vaatteet on jokatapauksessa
Mulle kelpais :) kun ei rahaa liiemmälti ole,mutta "kaapintäytettä" en ottaisi minäkään,kun ei ole kaappi tilaakaan :D
Kyllä meille ainakin olisi kelvannut, mutta on kyllä mennyt ohi tuollainen viesti :(
Likaisia, rikkinäisiä, nuhjuisia?