Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte minuna?

Vierailija
29.06.2009 |

Odotan kolmatta lasta ja raskaus on alussa vasta. Lapsi on vahinko. Asumme miesystäväni kanssa erillään ja emme ole vielä seurustelleet vuottakaan ja en haluaisi hänen kanssaan yhteen muuttaa. Asun kahden lapseni kanssa kaksiossa ja tämä on omistuskämppä. Varaa ei ole isompaan asuntoon. Mies on sanonut, että saan itse päättää mitä vauvalle teen. Hän kyllä haluaa isäksi ja lapsia ei ennestään ole, tosin haluaisi lapsen vasta sitten kun asumme yhdessä. Minulla on kuitenkin jo ikää ja ylipainoa, joten välttämättä en enää myöhemmin lasta saisi.

Tehdäkkö abortti vai ei vai antaako vauva synnyttyään adobtoitavaksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte vain tosi ristikkäisiä neuvoja. Osa on ilkeitä, niin että jo muilla lukijoilla tulee itku silmään. Ja kaikkein tärkein juttu, niin se on täysin sinun oma päätös mitä teet, täältä niitä ohjeita et saa. Tosin, jos provo saattaa aiheuttaa ihan kohtuullisenkin keskustelun, mutta yhtäkän omaperäistä ajatusta ei tule.

Hankkikaa ystäviä!

Vierailija
2/3 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että pystyt sitä adoptioon laittamaan sen jälkeen kun sen syliisi saat. Jos sinun ja miehen jutusta ei tule "mitään" niin ainakin lapsella olisi rakastava äiti ja 2sisarusta. Varmasti pärjäisit kolmenkin lapsen kanssa, vielä varsinkin jos mieskin haluaa lasta, sehän voisi vaan yhdistää teitä. En ole sitä mieltä että lapsia hankittaisiin sen takia että se lähentää, mutta teidän tilanteessa siinä voisi niin käydä, kerta lapsi on jo tulollaan.

Abortti sinua varmaan kalvaisi lopun elämää.

Mä oon sitä mieltä, että kaikella on tarkoituksensa. Itse odotan esikoista joka on tulossa ehkäisystä huolimatta, hetkeäkään en miettinyt mitä asian suhteen teen.. Kauanko sulla on aikaa miettiä? millä viikoilla olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuisi varmasti ja ottaisi joskus luokseen, mutta ei tuo yksinhuoltajaksi alkaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän