Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko lapsenne ovat tänään ulkoilleet?

Vierailija
14.04.2009 |

Meidän 8 vuotias poika oli ulkona tänään yhteensä 5 tuntia, 3,5 vuotias tyttö 3 tuntia. Plus päiväkodin ulkoilut päälle tytöllä siis ja pojalla koulun liikuntatunti. :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ulkoillut tänään päiväkodin pihassa + työmatkat fillarilla, nelisen tuntia.

Vierailija
2/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla tunti ja iltapäivällä 2,5 tuntia, kun aurinkokin ilmestyi taivaalle. Tunnistettiin puita ja pensaita, kun silmut alkoi aukeen ja katsottiin joutsenia. T. äippä ja lapset 5 ja 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v3kk jätkä oppi tänään ihan tosissaan miten hanskat vedetään pois kädestä kesken ulkoilun. Ja lämpötila kuitenkin oli aamupäivällä vain +1..

Kyllästyin about kymmenennellä hanskojen vetämisellä, vein sisälle. Toiste ei lähdetty kun oli muuta menoa ilta. Siellä sitten riehuttiin nekin energiat.

Huomenna sitten tumpunpitimet käyttöön!

Vierailija
4/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaiset olivat välitunnit ja koulumatkat (20min/suunta) ulkona ja lisäksi koulun jälkeen 2x 1h. 2v oli ulkona tunnin joka on sille aika normaali. Sadepäivinä pysytään sisällä.

Vierailija
5/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täällä Irlannissa päin rupesi tulemaan sadekuuroja eli kauppakeskukseen lähdettiin...

Vierailija
6/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden ei ole pakko mennä ulos edes välitunnilla ja ei tullut suoraan koulusta kotiin.

Poika 7-vuotta, välkät ja sitten omalla pihalla pari tuntia, sitten oli vielä treeneissä tunnin verran.

Vierailija
7/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 h hoitajan kanssa (ei tullut kysyttyä)

2,5 h illalla

Eli aika paljon :)

Vierailija
8/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan ulkoilua.

Huomenna pääsevät onneksi päiväkodissa ulkoilemaan 2-3 h.

Vierailija
9/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin välitä ulkoilusta.

Vierailija
10/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan ulkoilua.

Huomenna pääsevät onneksi päiväkodissa ulkoilemaan 2-3 h.

Mä olen myös vähän huono äiti siinä asiassa että ulkoilen ehkä liian vähän, mutta lapsi on sitten hiekkalaatikolla ja mä terassilla juon kahvia tms. Tänään olen tehnyt pihahommia, tyttö siinä touhuissa mukana. Meillä teinit pyöräilee kouluun, matkaa n. 3 km suuntaansa. Sen lisäksi he olivat ulkona pihatöissä parisen tuntia illalla. mä liikun työssäni niin paljon että harvoin jaksan lähteä enää illalla lenkille.

Vierailija
11/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu päivä asioilla ja vaan pikaisesti piipahdettiin haukkaamassa raitista ilmaa lastenohjelmien jälkeen. Yleensä ollaan pari tuntia tai enemmänkin jos nätti ilma.

Vierailija
12/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoinen määrä, joka meillä normaalistikin ulkoillaan.

Vierailija
13/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen tietty koulun välkät+koulumatkat 30min/suunta. Kotona oltiin koko porukalla n. 5 tuntia ulkona, eli pienempi tuon 5 tuntia. Välissä käytiin syömässä. Niin ja nukkuihan pienempi päikkärit partsilla, 3 tuntia ;)

Ulkoiltiin tänään enemmän kuin normaalisti, pitkästä aikaa paistoi meinaan aurinko! Ja isot kuralääry/vesilammikot alkaa hävitä pihasta :)

Vierailija
14/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vastata koska harvoin nain paljon ulkoillaan!

Aamulla mentiin puistoon ja metsaa jossa vietettiin aikaa 4h oli piknik lounas mukana.

Illalla mentiin tunniksi puistoon ja sitten rymysivat viela metsassa.

Ja asumme Englannissa.

Vierailija
15/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivästä oltiin vajaa tunti ja iltapäivällä 2 tuntia. Lisäksi pienempi nukkui päikkäreitä 2,5 tuntia ulkona.

Vierailija
16/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus ap! Ulkoilu on tärkeä juttu : ) Uni ja ruoka maistuu paremmin.

Vierailija
17/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero flunssassa, kökittiin sisällä koko päivä. Ei kivaa vaikka en niin ulkoilusta itse välittäisikään. Sydän särkyy kun pieni reppana kiskoo surkeena ja räkäisenä eteisessä kumppareita jalkaan kun niin kovasti haluais pihalle, eikä voi lähteä. :(

Vierailija
18/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suurimman osan illasta (hoidon ja koulun jälkeen) ovat ulkona. Sisällä käydään syömässä ja vessassa. Sitten siinä kahdeksan aikaan huutelen sisälle ja nukkumassa ovat n. varttia vaille yhdeksän.

Niin ja koulussa ja hoidossa ovat ulkona sen mitä siellä nyt ollaan, mutta pääsääntöisesti näin kesää kohdin mentäessä alkavat viettämään enemmän aikaa ulkona kuin sisällä.

Vierailija
19/19 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat käytännössä koko päivän ulkona. Tänään halusivat leikkiä sisällä, mutta välillä pelasivat ulkona futista. En osaa sanoa tarkkaa aikaa.