Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat vanhemmat

Vierailija
14.04.2009 |

Miten olette puhuneet lapsillenne seksistä? Siis jos on ollut tarkoitus yrittää saada heidät säästämään neitsyys avioliittoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykypäivänä kovinkaan moni säästää itseään sinne asti. eikä kyllä nykyään edes ole niin yleistä mennä naimisiin mutta ainahan sitä voi yrittää lapsilleen sitä painottaa jos haluaa...

Vierailija
2/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että säästän sen avioliittoon. (2 vuotta sitten avioiduin).

mutta onhan niitä vielä ihmisiä ihan uskottomiakin jotka haluavat säästää sinne asti, vähän harvemmassa vaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietenkin tähän mennessä puhunut seksistä asiana, jolla vauvat laitetaan alulle. Olemme olleet aika avoimia ja koettaneet pitää asian luontevana, jolloin sitä ei tarvitse häpeillä.

Toivottavasti lasten kasvaessakin keskusteluyhteys säilyy. Minusta kenenkään vanhemman ei pidä painostaa lastaan odottamaan avioliittoon. Valinta on viime kädessä tietenkin lapsen itsensä.

Aion puhua seksistä arvokkaana asiana, jonka harrastamisessa ei kannata hätiköidä ja johon kuuluu aina vastuu itsestä, kumppanista ja myös mahdollisesta raskaudesta. Ehkäisyä täytyy ehdottomasti käyttää mutta myös muistaa, että silti voi tulla raskaaksi. Itse asiassa olen tässä vähän tiukkis, sillä minusta seksiä ei pitäisi harrastaa, ellei ole valmis ottamaan vastuuta myös mahdollisesta vauvasta (masennus ym. vakavat syyt asia erikseen).

Toivon, että lapseni säästävät seksiin ellei avioliittoon, niin ainakin rakkaudelliseen suhteeseen, johon kuuluu myös molemminpuolinen kunnioitus. Aion tämän myös sanoa heille.

Kuten sanoin, lapseni tekevät lopulliset ratkaisunsa itse, mutta toivottavasti he poimivat minun puheistani ainakin jotain kunnioituksen ja vastuunkannon tärkeydestä! :)

Vierailija
4/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että säästän sen avioliittoon. (2 vuotta sitten avioiduin).

mutta onhan niitä vielä ihmisiä ihan *uskottomiakin* jotka haluavat säästää sinne asti, vähän harvemmassa vaan....

Sinun kannattaisi varmaan vielä maistella nuo sanat suussasi: Uskovaisen vastakohta ei ole uskoton, vaan ei-uskova. Uskottoman vastakohta on uskollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi