Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummien joululahjat

Vierailija
13.12.2008 |

Mä painiskelen täällä nyt itseni kanssa, että ostetaanko lasten kummeille joulukukan ja lasten valokuvan lisäksi tyyliin vitosen viinipullo vai sillä vitosella esim. World Visionista leluja kehitysmaihin? Kertokaapa te!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lasten valokuvat kehyksissä

- likööripullo 0,5l (jokaiselle erilainen eli sellainen josta tiedetään erityisesti tykkäävän)

- käsintehtyä suklaata (ovat kaikki suklaafriikkejä)

Vierailija
2/10 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anneta valokuvia kehyksissä, koska tuntuu, että kummit tuntevat sitten velvollisuudekseen pitää sitä esillä, vaikkei haluaisikaan. Annetaan siis ihan sellaisissa pahvikehyksissä (valokuvaamossa otettu kuva siis). Joulukukka on ihan kukkakaupasta ja arvoltaan 20-30 € (saadaan tosi hyvään hintaan mummon kukkakaupasta.. :-) ja sit ajattelin, että maks vitonen olisi varaa johonkin muuhun. Periaatteessa olen alkoholilahjoja vastaan, mutta... Kertokaa mielipiteitä tohon mun kyssäriin!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin viinipullo kuin kehitysmaalahja molemmat hyviä vaihtoehtoja, jos jotain lisäksi haluaa.

Vierailija
4/10 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen, että sitten kummille tulee sellainen olo, että se on pakko laittaa esille. Joillain voi olla useita kummilapsia, ja jos joka joulu saa kehystetyt kuvat, niin alkaa tila loppua kesken... =)

Me annamme pelkän kuvan, sekä hänen koiralleen lelun lahjaksi. =)

Vierailija
5/10 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsillamme 4:stä perheestä kummeja ja itsellämme 4 kummilasta, ja sama käytäntö kaikilla. Me on kyllä lähetetty hyvät kuvat aina kummeille joulukortin kera, ei muuta. Itse on ihan joskus saatu suklaata, tms. ei muuta. Lapset tietty lahjotaan

Vierailija
6/10 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsen tekemä kortti. Valokuva (kehyksettömänä ettei ole kymmentä erilaista hyllyssä) ja kukka on kivoja, mutten todellakaan odota niitä saavani.

Korttia kyllä odotan:)

Vierailija
7/10 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtuu siitä että lapsemme on vasta 6kk ikäinen eikä hänellä ole vielä lapsemme kuvaa kehyksissä. Aikoo kuulemma sitten käyttää tuota antamaamme kehystä jatkossakin kummilapsen kuville. Eli tulevina vuosina annamme kehykseen sopivan kuvan + jotain muuta. :)

Vierailija
8/10 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosella ei saa (ainakaan Suomessa) kovin hyvää viiniä, joten älä sitä osta. Valokuva, kortti ja kukka on ihan hyvä. Mä en ostaisi edes sitä kehystäkään, koska toiset ovat tarkkoja sisustuksesta ja toiset keräävät mieluummin valokuvat vaikka kansioon.

Vierailija
9/10 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkaisi tuntumaan siltä, että meidänkin pitäisi ostaa myös jotain heille vanhemmille. Joku raja sillä lahjomisellakin on, kun omassa perheessäkin on riittävästi lahjottavia.

Vierailija
10/10 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä tästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi