5½v sanonut usemman kerran näkevänsä "sumuisena"??? APUA?
ja kuvailee siis näin "näen äiti muun hyvin,mutta sitten sinut sumuisena" TAI esim "näen sumuisena tässä reunoilla" jne
Ei sano läheskään joka päivä,en tiedä paljonko haittaa häntä tai mitä on ja kuinka usein tätä esiintyy..
Nytkin kuitenkin lähti iskän kanssa kauppaan ihan hyvinvoivana vaikka lähtiessä sanoikin että näkee vähän sumuisena
Kommentit (9)
ja just toi oli että näin sumussa tai että meni näkö kokonaan.
eikä poissaolokohtauksia...
Kun googlettelin niin aivokasvainta aloin pelätä,se kun tuli "vastauksena" lähes joka hakusanaan...
Poika sanoi aluksi,että pyörryttää,mutta kun kysyin,et mitä se tarkoittaa ja miltä se tuntuu,ei osannut sanoa,eikä tiedä mitä pyörryttäminen tarkoittaa..
Mutta tuon sumussa näkemisen otan vakavasti koska tuntuu osaavan kuvailla sen hyvin. Ja on aika satunnaista milloin sanoo,ei siis liity mihinkään värkkäykseen vain nytkin vaan mainitsi ovesta mennessään :(
taidan tosiaan varata ajan lääkärille,ehkä he kuvaavat pään edes tmv et saan rauhan tuolta aivokavaimelta... jos saan...
Nyt ei vielä onnistu kun oon itse pahassa flunssassa,mut jos viikon loppupuolelle... ihankohan tk:ssa ottaisivat vakavasti tän... huonoja kokemuksia vähän tk toiminnasta ja kun eihän lapsella silloin tietystikkään oo (enää) sumuista kun sinne mennään...
ap
Mutta sitä ei tarvitse pelätä, ellei ole muuta oireita (janotus, pissatus, väsymys)
Onko näkö ollut hyvä viimeks neuvolassa, onko sanottu mitään siihen viittaavaa ettei olisi?
Tk:ssa varmaan katsovat labrassa ensin veriarvot, hb ainakin.
Ei ole noita muita oireita... mitenköhän pojalla kuitenkaan vois esim tuossa lähtiessä olla korkea vs koska oli syönyt noin 1h sitten vaan välipalan,ei kai se voi vaikuttaa (liian) nostavasti kun ei ole diabetesta hänellä??
ap
meillä lapsella oli. Viime kesänä toisinaan ilmoitti että näkee sumuisena. Mutta kuitenkin näki kauas sekä myös lähelle kun oppi syksyn aikana lukemaan. Mutta sitten kun muissa asioissa käytiin silmälääkärissä niin siellä huomasivat että lapsella on ns. laiskasilmä. Silmälasit sai ja nyt ei ole valitellut ollenkaan.
likinäköisyys tuntuu :D
itse veisin lapsen optikolle
juttuja...nimim. kokemusta on. Oletko huomannut mitään muita oireita pojalla; päänsärkyä, törmäileekö hän tms?
Sinuna ottaisin kuitennkin yhteyttä lääkäriin.
terv, kohta 6v:n äiti